2. Hotelbeoordelingen Ierland

21 - 28 Talbot Place, D1 Dublin, Ierland

#80 van de 159 hotels in Dublin

Gebaseerd op 224 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Super netjes en ruim hostel wat aan al mijn verwachtingen voldeed
    • Pod in een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

In de kamers slaap je in pods, was voor mij de eerste keer en qua privacy is het super. De enige nadelen daarvan waren echter wel dat het behoorlijk warm werd ‘s nachts en daarnaast dat er in de pod alleen maar een USB-B aansluiting is, en geen normaal stopcontact of USB-C. Met een nieuwere iPhone moet je dus ergens anders opladen.

Het hostel is ruim opgezet, wordt supergoed schoongehouden, ligt op een prima plek aan de rand van het centrum en de kamers met aansluitend een ruime en nieuw ogende badkamer zijn top.

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel, leuke sfeer, verzorgd ontbijt Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 7 april 2024

• Pod in een Gemengde Slaapzaal met 12 Bedden

Ik had het uitzicht op de achterkant van gebouwen ik denk dat het een politiekantoor was. Opzich vond ik het niet zo erg want ik was toch een hele dag opstap

Het is zeer leuk ingericht! Werkt samen met een leuke bar waar je kunt eten en drinken. Het was daar ook heel gezellig en aangenaam personeel.

• Beoordeeld op: 4 april 2024

Top
    • Pod in een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Ondanks de 4p kamer werd de badkamer toch snel vies door de mede gasten.

Het pod concept is hardstikke prettig. Grote kast om je bagage in op te slaan. Restaurant met ontbijt opties (ook voor kleiner ontbijt).

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Fijn verblijf gehad.
    • Pod in een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

De douche in de kamer was minder fijn dan de douche in de openbare dames badkamer.

Mooi, schoon en het hostel lag op een goede locatie. De pods waren erg fijn, het gaf veel privacy. De kamer zelf was ook erg ruim, grote elektrische kluisjes voor bagage onder het bed. Beneden kon je ruim zitten en er was een bar, ook organiseerde ze van alles. Ik zou zeker terug komen

• Beoordeeld op: 11 januari 2024

• Pod in een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

De comfort van de bedden

Het personeel was erg behulpzaam. De app die er was om alles te bedienen in het hostel was ook erg fijn

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

Goedkope en gezellige plek op loopafstand van Dublin centrum.
    • Pod in een Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

Mijn matras was vrij hard en het kussen was heel erg dun. Aan het matras kan je niet zoveel doen (tenzij je er een extra deken of iets oplegt) maar het kussen had ik dubbel gevouwen en toen was het prima. Natuurlijk heb je liever een zacht bed en groter kussen maar voor de prijs vond ik het een prima pod.

Bij het ontbijt hadden ze veel opties voor redelijke prijzen. Zelf heb ik de pancakes gegeten, die waren erg lekker en ik kreeg een grote portie (vier grote pancakes). Kamer was prima, de pods zijn leuk en door de gordijntjes heb je veel privacy. Je kan beneden in de lounge ruimte of bar zitten en mensen ontmoeten of wat eten/drinken. Leuk als je alleen bent om mensen te ontmoeten en leuk als je met vrienden een drankje wilt doen.

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

Goede locatie voor city trip
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte locatie, schoon, lekkere bedden. Sfeer van hostel en veel jongeren dus. Ook prima tweepersoonskamers.

• Beoordeeld op: 19 december 2023

• Pod in een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Erg warm overal, check in ging rommelig en verkeerd

Schoon, leuke bedden, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 december 2023

• Pod in een Gemengde Slaapzaal met 12 Bedden

Hoofdkussens zijn wel erg dun. Eerste nacht echt een stijve nek aan overgehouden, tweede nacht opgelost met kledingstukken eronder.

Goede sfeer, aardige medewerkers. Locatie goed bereikbaar per openbaar vervoer. Op meerdere dagen optredens.

• Beoordeeld op: 16 november 2023

Netjes en modern hostel
    • Pod in een Gemengde Slaapzaal met 8 Bedden

Het bed kan iets comfortabeler.

Modern ingericht hostel. Goede organisatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Leuk hostel, goede locatie, wel duur. Maarja, Dublin...
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Er was geen douchegordijn in de badkamer waardoor heel de badkamer zeik nat was na het douchen.

Fijne kamer, op zaterdagavond goede live muziek en mogelijkheid om deel te nemen aan een pubcrawl. Vond het wel heel duur maar dat ligt eerder aan Dublin dat het hostel denk ik.

• Beoordeeld op: 6 november 2023

er was een comfortabel bed toen ik het nodig had.
    • Pod in een Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

het was aardig geweest om mij proactief bij inchecken te voorzien van ontbijtmunt en handdoek. Was beide bij de boeking inbegrepen maar ik moest in de kamer constateren dat er geen handdoek was, en met mijn ontbijttray in de hand, dat ik een munt nodig had. Vond ik jammer.

Vriendelijke mensen aan de balie. Goede uitleg naar sleeping pod. Fijne schone bedstee met licht en usb laadfaciliteit. Schone gedeelde badkamer.

• Beoordeeld op: 4 november 2023

Het verblijf bood een perfecte locatie, rustige kamers met privacygordijnen voor vrouwen, en handige toegang tot een nab
    • Pod in een Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

Het ontbijt was niet al te best; er was niet echt veel keuze en ik had beter buiten kunnen ontbijten. Bovendien werkten sommige lockers in de kamer niet, en hoewel ze toegewezen waren aan specifieke bedden, werkte de locker bij mijn bed bijvoorbeeld niet, dus moest ik een andere locker gebruiken.

Ik waardeerde de perfecte locatie van het hotel, de kamers voor vrouwen waren rustig en boden een beetje privacy met de aanwezigheid van gordijnen. Bovendien was het hotel zeer dichtbij een tramhalte, waardoor je gemakkelijk en direct naar het centrum kon reizen.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Zeer geschikt voor goedkopere overnachting.
    • Pod in een Gemengde Slaapzaal met 6 Bedden

Geen idee

Voor een hostel zeer schoon en luxe.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Prima, niets te klagen
    • Pod in een Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

Ik vond het goed zoals het was

Liet niets te wensen over

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Alles goed op het aantal toiletten en douches na
    • Privékamer met 8 Pods

Er zijn maar 2 (mannen/vrouwen) toiletten en 5 douches voor 2 verdiepingen aan kamers. Dat is naar mijn mening wel echt te weinig.

Prima locatie, 15 minuten lopen naar het drukke centrum Faciliteiten waren schoon Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 september 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Harde muziek in bar ook tijdens ontbijt en veel geluidsoverlast en extra kosten voor handdoeken terwijl wij een relatief dure prive kamer hadden

Locatie en uitgebreide eetmogelijkheden

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Luxer hostel, meer privacy
    • Pod in een Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

De bar beneden is leuk, maar ik mis een keuken om zelf in te koken.

De pods zijn erg fijn, geven net wat meer privacy en rust dan een 'gewoon' hostel.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

• Pod in een Gemengde Slaapzaal met 12 Bedden

Het was bloedheet op de gangen en in de pod. Er moest twee euro betaald worden om een handdoek te mogen lenen.

Goede locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet tegen 12 euro verkrijgbaar -> dat was het zeker waard. Ik lag op een kamer met 11 andere gasten, maar iedereen hield rekening met elkaar en was zo stil mogelijk om niemands nachtrust te verstoren. Heel prettig! Ook heel fijn is dat je op je kamer kunt beschikken over een locker met een zelf in te stellen cijferslot

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Léuke ervaring om eens in een pod te slapen! Jacob’s Inn is een heel uitnodigend, relaxed, sfeervol hostel
    • Pod in een Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

Er viel nix op aan te merken

Vriendelijk personeel, efficient, servicegericht en relaxed. Het slaapvertrek met 10 pods beviel goed, er werd heel fijn rekening met elkaar gehouden. De toilet/doucheruimtes werden goed schoon gehouden. De hele locatie zag er goed verzorgd, uitnodigend en sfeervol uit, met oog voor detail. De receptie verkocht allerlei toiletartikelen, die wij vergeten waren, superhandig! Wij maakten geen gebruik van het ontbijt máár het zag er wèl heel goed verzorgd uit! ‘S Avonds om 19.00u is er live muziek in de eigen bar, erg gezellig!

• Beoordeeld op: 13 juli 2023

• Privékamer met 4 Pods

Wij sliepen met een gezin van vier in een 4persoonskamer (vier pods) op de vierde verdieping. De kamer was extreem warm, in de pod zelfs nog warmer. En dat tijdens een periode dat het slechts 16-20 graden was. Hoe moet het daar zijn als het 30 graden buiten is? Wij misten op de kamer wel wat meubilair, er was slechts 1 stoeltje, ook geen tafeltje ofzo. Zou fijn zijn als er op zijn minst wat extra haakjes zouden zijn om bijv kleding op te hangen. Was wel heel erg summier...

Leuk, modern restaurant en gezellige gemeenschappelijke ruimte. Ongedwongen sfeer. De kamer had eigen badkamer en was erg schoon.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

• Pod in een Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Niks, maar de bar mocht in de avonden wel wat langer open blijven! Iets drinken met kamergenoten die je net leert kennen is altijd fijn!

Ontbijt was top!

• Beoordeeld op: 15 juni 2023

Goede locatie, goede hygiëne, genoeg privacy, warme slaapkamer
    • Pod in een Gemengde Slaapzaal met 8 Bedden

Het is vrij warm in de bedden omdat het vrij afgesloten is. Er is geen airco in de slaapkamers. De badkamer was erg schoon, alleen de douche blijft heel kort aan waardoor je deze elke paar seconden opnieuw aan moet zetten.

Heel vriendelijk personeel, goede locatie en netjes en leuk ingericht. Fijn dat alle bedden enigszins afgesloten zijn waardoor je wat meer privacy hebt. Er zat een privébadkamer in de kamer, wat erg fijn was.