2. Hotelbeoordelingen Ierland

7,6

7,2

7,4

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Goed Hostel met een paar aandachtspuntjes
    • Stapelbed in Gemengde Slaapzaal

De douches en waren zwaar verouderd en krakkemikkig. Kozijnen waren kapot, zodat de ramen open moesten blijven.

Goede ligging en een goed bed.

• Beoordeeld op: 21 mei 2024

• Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

Wij zaten helemaal op de bovenste verdieping dat waren 110 treden met de trap ,en warm op de kamer.

Het was schoon,hele goeden bedden,en locatie vlak bij centrum.

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Dikke prima
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

De enige mogelijkheden in de keuken om mee te koken zijn een airfryer, een magnetron of een broodrooster. Als je hier voor langere tijd verblijft of graag kookt om kosten te besparen zou ik dit zeker mee laten wegen bij het kiezen van dit hostel. Verder was de kamer best benauwd door gebrek aan luchtdoorstroom en zijn er heel heel veel trappen.

Het personeel was erg vriendelijk en bereidwillig, het hostel is erg schoon en de bedden zijn comfortabel. Ze bieden ook de mogelijkheid om voor het inchecken en na het uitchecken je baggage in een afgesloten ruimte achter te laten, zodat je het niet een halve dag met je mee hoeft te zeulen. De locatie is ook erg centraal.

• Beoordeeld op: 26 april 2024

• Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

Bed met veel privacy maar het werd wel erg warm! In de zomer dus geen aanrader

Perfecte ligging + een bed met veel privacy

• Beoordeeld op: 28 januari 2024

centraal en mooi gelegen leuk om er teverblijven
    • Bed in een Mannenslaapzaal met 6 Bedden

dat mensen is de slaapkamers veel telefoon verkeer hebben praten films kijken met veel lawaai

locatie was centraal kon alles goed vinden eten en drinken op loop afstand

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Ik heb een goed verblijf gehad en ik zou het je zeker aanraden.
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

Ik had gehoopt dat er wat meer activiteiten waren om samen te komen met andere (solo)reiziger. Dit was er niet tijdens mijn verblijf. De ruimtes waren er wel voor, dus ik denk dat ik op het verkeerde moment in het hostel was. Verder is de locatie redelijk centraal gelegen, wel moet je nog een kwartier tot twintig minuten lopen vanaf het water/centrum/station. Het viel mij niet tegen, maar ik vind het wel goed om te benoemen.

Ik vond de kamers top. De bedden waren een soort hutten, dit zorgde ervoor dat je je eigen plekje had en toch een soort eigen kleine kamer in een grote kamer. Ik vond dat heel prettig, vooral omdat het mijn eerste keer was in een hostel. Verder verliep het inchecken makkelijk. Ik kreeg een pasje waarmee ik het gebouw en mijn kamer op elk moment binnen kon komen, dit verliep ook top. Er was ook een eigen badkamer bij de kamer, die was netjes en schoon. Net als de kamer zelf trouwens. De prijs vond ik ook heel erg meevallen (in mijn geval €25,- voor één nacht).

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

• Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

Inchecken ging echt ontzettend traag. Waren de enigen die er stonden en heeft minimaal 20 minuten geduurd.

Grootte van de kamer was goed, ook van de badkamer. Bedden waren oke.

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Duur maar prima
    • Bed in een Mannenslaapzaal met 6 Bedden

De badkamers mogen wel wat vaker bijgehouden worden. Met slippers aan zou het goed moeten komen. Het personeel was behulpzaam maar het leek alsof iedereen iedere dag een kater had.

De locatie was echt super. Op kleine loopafstand van zowel bushaltes als van O'Connel Street (de Avenue des Champs-Élysées van Dublin). Winkels, barretjes en restaurants om de hoek als ook een klein park. De kamers waren ruim maar wel benauwd. De straat is een rustige straat in het centrum. Ideaal dus.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Not recomendable for solo traveling
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

Sanitair was ver weg, niet zo proper, moeilijk om te socializen, ook vreemde mensen in de tuin

Propere kamers

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Prima
    • Gemengde Slaapzaal met 4 Bedden

3e etage was echt veel trappen lopen

We hadden de 4 persoons gemengde kamer met eigen badkamer, waardoor we als gezin bij elkaar konden blijven. Dat was perfect. Locatie is op loopafstand van het centrum. Ontbijt in hotel is prima en niet duur.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Prima verblijf voor een citytrip
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

Er werd vanuit het hostel niks georganiseerd

Vriendelijk personeel mooie ruimtes

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

Teleurstelling
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

De verwarming stond constant aan in de kamer en kregen we zelf niet uit. Meerdere keren gevraagd aan personeel om verwarming uit te doen, maar gebeurde niet. Daarnaast stonden de douches ook ontzettend heet ingesteld, die konden ook niet aangepast worden qua temperatuur. Wanneer we iets doorgaven aan het personeel werd er altijd doorgegeven dat maintenance er naar ging kijken..... dit gebeurde niet Daarnaast hadden we met zijn vijfen geboekt. Logischerwijs betekend dit dat we samen in een kamer komen te zitten. Blijkbaar moest dit aangegeven worden. Nergens bij de boeking werd dit aangegeven. Dit zorgde ervoor dat het inchecken erg lang duurde omdat we aangepast moesten worden in het systeem. Het personeel kon op momenten slecht communiceren en leken met tegenzin onze vragen te beantwoorden.

De locatie was erg goed, je was zo in het centrum. De bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Soms meer hotelgevoel dan hostel
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

De kamers zijn heel groot maar leeg. Geen ruimte om spullen te leggen of handdoeken op te hangen. Ik vond het heel jammer dat er geen activiteiten in of vanuit het hostel georganiseerd werden.

Locatie is top. De bedden zijn goed, de gordijnen sluiten goed af. De badkamers waren heel proper en voldoende vrij. De keuken is goed en proper. Er is een cafetaria dat beperkt open is van 8 tot 15 uur waar je aan een mooie prijs ontbijt/lunch en koffie kan kopen.

• Beoordeeld op: 17 april 2023

Fijne plek voor citytrip Dublin
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

Restaurantje was zondagochtend gesloten.

Heel schoon en rustig. Goed gelegen tov de stad.

• Beoordeeld op: 29 december 2022

fijn
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

het bed sliep erg lekker

• Beoordeeld op: 23 december 2022

Zeer goed voor een hostel
    • Bed in een Vrouwenslaapzaal met 4 Bedden

Prima verblijf gehad voor 3 nachten, persoon zeer behulpzaam en vriendelijk, kamer met eigen wc en douch gedeeld met 3 andere dames. Zeer stil op de kamer, genoeg privacy in het stapelbed. Ligging was zeer centraal.

• Beoordeeld op: 13 december 2022

Verblijf Leevin Hostel George
    • Bed in een Slaapzaal met 8 Bedden

Alles was zeer gehorig. Je kon alles wat er op de gang gebeurde horen in de kamer. In de douche was er nergens ruimte om je spullen, zoals shampoo en douchegel, neer te zetten. De prijskwaliteit verhouding was zeker niet zoals verwacht.

De bedden waren prima en het was heel fijn dat er een gordijn voor het bee hing die je open en dicht kon doen voor meer en minder privacy.

• Beoordeeld op: 7 november 2022

goed voor enkele nachten
    • Stapelbed in Slaapzaal voor Vrouwen

- trapje naar badkamer

- usb poort oplaadplaats

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022

Uitstekend hostel
    • Bed in een Slaapzaal voor Mannen met 4 Bedden

Bij het inchecken werd verteld dat we de auto gratis konden parkeren aan de straat. Dit bleek niet het geval met een wielklem en boete tot gevolg. Het hostel wilde dit helaas niet (deels) compenseren, begrijpelijk maar toch ook wel jammer. Verder een prima plek voor een nachtje ondanks een gebrek aan ontbijt en koffie.

Goeie bedden met een goed gordijn. De kamers waren zeer schoon en netjes. De bedden waren al opgemaakt en netjes. Weinig geluidsoverlast. Ook de badkamer, die bij de kamer zat, was zeer schoon.

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Voldoende

Hygiëne in de toiletten.

Goede locatie.

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

Niet hygiënisch en niet normaal warm, verder goed!
    • Bed in een Mannenslaapzaal met 6 Bedden

De toiletten en douches waren enorm goor, ik durfde mijn handen niet eens te wassen zo goor was het. Heb dit maar met een flesje waren en douchegel gedaan... Ook was het maar 18 graden buiten, maar was het in de kamer 24.5 graden, dan wil ik niet eens weten hoe warm het in het hokje was waar ik sliep...

Het personeel was erg vriendelijk, ook waren de pasjes en deuren goed en duidelijk. Dit was erg fijn in het gebruik, samen met de beschrijvingen op de muren.

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

1,0
    Douches gruwelijk heet
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

De douches zijn echt fxcking heet!! Niet normaal en zeer onprettig. Het verblijf was echt prima. Maar als de douches niet goed zijn, vreselijk. Meerdere douches eerst geprobeerd bij een tweede poging door eerst mijn hand eronder te houden maar alle douches op alle verdiepingen zijn echt super heet. Ook een manier om geld te besparen ?? 3x tegen 3 verschillende jongens van de receptie gezegd. Allemaal zeiden ze dat maintainance ernaar ging kijken… maar er gebeurd niks.

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Zou er niet nog eens verblijven
    • Bed in een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

De kamer was erg warm/benauwd. Zelfs met raam dag en nacht geopend. Het was ook erg donker op de kamer

• Beoordeeld op: 28 februari 2023

matig
    • Bed op een Vrouwenslaapzaal met 6 Bedden

de douche was erg slecht en niet erg schoon. het personeel was niet vriendelijk.

de locatie