2. Hotelbeoordelingen India
  3. Hotelbeoordelingen: Delhi NCR
  4. Hotelbeoordelingen New Delhi
  5. Beoordelingen van Hotel Blue Pearl

Beoordelingen over Hotel Blue Pearl 3 sterren

8653-8664, Arakashan Road, Behind Mother Dairy, near St. Anthony School, Paharganj, 110055 New Delhi, India

#129 van de 1.131 hotels in New Delhi

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

Prima hotel voor prima prijs
    • Executive Room with Airport pickup - Free one can of beverage (500ml) or High-Tea snacks

De buitenkant van het hotel doet ongezellig aan. De boel buiten een beetje opknappen zou heel waardevol zijn.

Service van de staf, zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 februari 2024

Alles was perfect!

Dit was ongetwijfeld ons beste verblijf in India. Een ruime en propere kamer, personeel die super behulpzaam is, goede locatie,... Meer heb je niet nodig!

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

Prijs kwaliteit prima
    • Deluxe Kamer

Personeel was super vriendelijk en wilde je overal mee helpen

• Beoordeeld op: 28 december 2023

• Family Suite with Airport pickup - Free one can of beverage (500ml) or High-Tea snacks

Uitbaters hebben ons geholpen met een tour te plannen in het Noorden van India. Vriendelijke en behulpzame chauffeur.

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Prima voor 1 nacht

Beddengoed was niet schoon. Leek alsof er onder geslapen was. Na vraag kregen we nieuwe lakens maar deze zagen er hetzelfde uit. Ik denk niet gestreken en de vlekken zijn er in de was niet uit gegaan. De buitenkant en entree op de foto’s lijken in de verste verte niet op de werkelijkheid. Het ziet er een beetje armetierig uit allemaal. En we moesten in de avond een stukje lopen vanaf het restaurant naar hotel. We voelden ons niet veilig (2 mannen 2 Vrouwen). Er liep een groepje jongemannen een beetje intimiderend rondom ons en ze volgden ons. Aangezien het hotel in een steegje ligt voelden we ons daar niet op ons gemak. Maar daar kan het hotel niks aan doen. Ontbijtzaal was sfeerloos en het ontbijt stelde niet veel voor. Er was alleen oploskoffie.

Voor Indiase begrippen was het er redelijk schoon en prima voor een nachtje. Ik zou er niet langer willen verblijven. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. 1 personeelslid ging voor ons nog koude biertjes halen in de avond. Perfect!! We mochten van de 2 kamers er eentje iets langer houden voor vertrek naar de luchthaven.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2023

Heerlijk eerste hotel in India

Niks viel tegen

Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Het hotel ligt dichtbij alle mooie bezienswaardigheden. We zijn erg fijn geholpen bij het plannen van onze tours

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Voordelig maar toch goed hotel, gunstige locatie in Paharganj.
    • Deluxe Kamer

Ons viel niets tegen..Ik snap de negatieve reviews niet. Niemand vroeg om een fooi. Iedereen was vriendelijk. De kamers vrij schoon Vergelijk het maar eens met de hotels in de wijk--- let vooral op het lawaai van buiten. Geluid van andere gasten heb je via de gang in elk hotel: dat zegt meer over de gasten dan van het hotel. Bij sommige reviews gaat het waarschijnlijk om andere hotels. Niemand dwingt je om goede reviews te schrijven.

Goed hotel dichtbij treinstation middenin wijk Paharganj, dus levendig. Zowel aan begin van onze reis (4 nachten) als aan eind (2 nachten)hier verbleven. De 1e keer geen koelkast, maar de 2e keer kregen we een upgrade: heel ruime, mooi ingerichte kamer. Voor ons was een rustige kamer het belangrijkst: dan heb je hier niet altijd een raam, maar je hoort niet veel van buiten. Goede regendouche, prima warmwater-politiek. Ontbijt genoeg keuze voor iedereen. Al het (vele) personeel vriendelijk en behulpzaam, met aankoop simkaart, geldwissel, tour regelen,ontbijt aanvullen. Niets was teveel gevraagd. Netjes afgehaald, midden in de nacht, van vliegveld. Ligging in klein, rustig zijstraatje, zeker geen onveilig steegje.( om 3u 's nachts moet je er niet alleen lopen misschien).

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

• Deluxe Kamer

Het hotel is in een wat onveilig zijstraatje gelegen, maar het is maar een klein stukje van de hoofdweg dus niet echt een probleem. De kamer kon verder iets schoner, al waren de belangrijkste dingen (bed/douche etc.) wel gewoon goed schoongemaakt.

Kamer was compleet en comfortabel, zelfs inclusief bad. Douche was warm, dat is helaas niet altijd in India het geval. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, ook voor het zoeken naar leuke restaurants in de omgeving. Verder is het heel dichtbij de trein en metro gelegen, treinstation ~5 minuten lopen en metrostation ~10 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Basic maar goed

Geen daglicht in de hotelkamer

Locatie, zeer behulpzaam. Hotel is gewoon goed en basic.

• Beoordeeld op: 18 november 2022

Het was niet zo stil op de gang

De hotelkamer

• Beoordeeld op: 19 oktober 2022

Aanrader (als je geen goed restaurant in hotel zelf wil)
    • Deluxe Kamer

Personeel kent blijkbaar onvoldoende Engels om te begrijpen wat we juist bestelden van maaltijden.

Zeer goed gelegen. Dicht bij metro, Old Delhi en Conaught Place. Zeer nette en mooie kamers. Zeer goede en persoonlijke service. Zeer behulpzame manager en personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2023

2,0
    Niet boeken, is de ergernis niet waard

Het ontbijt, de niet werkende koelkast, het lawaai in het hotel (terwijl ze zeggen dat de muren soundproof zijn, zijn de deuren dat zeker niet) de kamers hebben geen kluis, terwijl je in Delhi echt niet naar buiten wilt met je waardevolle spullen bij je. Verder kwam de beloofde airport taxi van het hotel niet, terwijl ze dit bij het afrekenen wel in rekening wilde brengen

Dat het personeel het op zijn minst probeerde. De communicatie van de staf onderling en wat moet gebeuren is helaas erg slecht.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Voldoende
    • Deluxe Kamer

Zeer gehorig kamers en gang, ontbijt geen juce

Saud zeer attend en goed in zijn vak op de 2de etage

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

• Deluxe Kamer

Nietsprettige sfeer met aardige behulpzame mensen

De vriendelijkheid van de mensen. Ze waren erg hulpvaardig. De kamer was groot.goede matrassen en een prachtige badkamer.Erg schoon. Prima ontbijtje

• Beoordeeld op: 26 september 2023

• Deluxe Kamer

Zeer vriendelijke en behulpzame personeel, locatie in een oude wijk maar ook dicht bij alles wat je nodig hebt om delhi te verkennen.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Heerlijk verblijf als start van onze India reis
    • Deluxe Kamer

Super vriendelijk personeel, kamer was groot en schoon. Badkamer modern, wel wat kalk, maar verder super schoon. Locatie is op loopafstand van treinstation met een leuke drukke straat om de hoek maar doordat hotel in een zijstraat zit, is het heel rustig. Ontbijt is goed met veel opties: toast, ei, sandwich en Indiase gerechten.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Prima verblijf maar verwacht geen luxe

De kamer rook niet aangenaam bij binnenkomst mogelijk ook door de enorme warmte op de kamer. Na een paar uur de ventilatie aangezet te hebben werd het beter.

De bedden waren heerlijk. Personeel receptie erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Verlengd verblijf in Delhi.

Niks.

Nette mensen en goede bedden. Alles wordt keurig schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Verlenging

Geen bijzonderheden

Vriendelijk personeel en nette kamers. Rustig verblijf in Delhi.

• Beoordeeld op: 5 april 2023

super!

heel erg vriendelijke mensen en erg behulpzaam. erg behulpzaam met het plannen van de reis. mr. Singh heeft ons erg goed geholpen met het verloop van onze reis en het vervoer. verder heeft het hotel prima kamer en is de locatie top. een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 29 januari 2023

hotel viel tegen
    • Deluxe Kamer

kamer was viezig en had geen ramen

personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

Rustige plek en alles werkt
    • Deluxe Kamer

Prima kamer, goed bed en alles werkte. Wifi, warme douche. Staf is behulpzaam en vriendelijk. Het hotel ligt ca 50 meter verwijderd van een hele drukke weg en daardoor is het er erg rustig! Dat ga je waarderen als je in Delhi bent :)

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

Zeer aangenaam, prettig verblijf!

niets

Zeer behulpzaam personeel bij de receptie. Hulp met boeken treintickets.

• Beoordeeld op: 23 april 2024