2. Hotelbeoordelingen India

Beoordelingen over Hotel S B INN Paharganj 3 sterren

897, chandi wali gali paharganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India

#37 van de 1.131 hotels in New Delhi

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

de moeite waard om een ​​paar dagen te verblijven
    • Deluxe Double Room With Free Airport Pick up

locatie is een beetje afwijkend en ze zouden een lift moeten installeren

vlotte check-in, gratis flessen water bij aankomst, kamer was zeer comfortabel, schoon en groot, eten was erg goed, personeel was gewoon geweldig

• Beoordeeld op: 11 februari 2024

Super verblijf in Delhi
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het zit in een klein straatje dus het is even zoeken, maar geen onveilig gevoel!

Super schoon verblijf! Ze hebben ons enorm geholpen met het boeken van de treinen. En ervoor gezorgd dat we niet gescamd zijn. De kamer is super goed prijs/kwaliteit🙏🏽

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Jammer dat het niet lukte om met de kaart te betalen. We probeerden elke dag. Bleek dat we 12%extra moesten betalen als we kozen voor cash op het eind van ons verblijf. Totaal niet onze keuze. Hun connectie werkte niet. Dit is het enige minpunt.

Nette kamer en zeer behulpzaam personeel. Wij kwamen 's nachts aan en hielpen ons met alles. Ophalen aan luchthaven. Zeer vlotte communicatie. Gaven vertrouwen vanaf het begin en dit bleef zo tijdens ons verblijf. Centraal en goed gelegen. Tevens rustig.

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Matig verblijf.
    • Deluxe Double Room With Free Airport Pick up

-Ik heb 46,92 euro (4259 rupee) betaald voor 1 nacht. De prijs kwaliteit verhouding is te ver uit balans en wat ook niet klopt met hetgeen ik heb geboekt via Booking.com. Op booking staat dat ik 37,68 Euro zou betalen plus 5 Euro belastingen En toeslagen, een totaal van 42,68 Euro. -het hotel zit verborgen in een steegje wat niet echt uitnodigend is. -de hotelkamer rook heel muf. De afstandsbediening van de airconditioning werkte niet. -gebruik gemaakt van de boeking inclusief “gratis” airport pick up, wat uiteraard in de prijs zit. Ik adviseer om hier geen gebruik van te maken. Je bent vele malen sneller in het centrum wanneer je vanuit het vliegveld met de metro reist. Ook is dit uiteindelijk goedkoper. We hebben vaker in Delhi geslapen en voor hetzelfde geld betere hotelkamers gehad. Mijn advies is dan ook om te kijken naar een betere deal.

1 nacht verbleven in dit hotel en mijn waardering is 2 sterren. +vriendelijk personeel bij het inchecken. Verder geen bijzondere service. +de ligging van het hotel is centraal en nabij het treinstation. +de kamer was redelijk schoon. +er 2 gratis flesjes water op de kamer.

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

• Beoordeeld op: 3 februari 2024