2. Hotelbeoordelingen India

C-32/4, Vidyapeeth Road, 221002 Benares, India

#28 van de 248 hotels in Benares

Gebaseerd op 6 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 25 december 2023

• Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Het sanitair was bij vlagen erg vies, de bedden heel hard en de communicatie was uitdagend ondanks de beste bedoelingen.

De keuken was erg goed, de tuin waarin we konden eten was een oase van rust. De kamer was zeer ruim.

• Beoordeeld op: 16 november 2023

Geweldig verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer

De muziek die opstaat zou soms wat zachter mogen.

Heerlijk rustige locatie en vriendelijk personeel! Kamer was ook perfect.

• Beoordeeld op: 1 november 2023

Oké verblijf als je even de drukte van de stad wil vermijden, maar mist dat beetje extra wat je verblijf fantastisch zou
    • Superior Tweepersoonskamer

Het bed was erg hard. We hadden geen warm water. Naast de kamer zit de ‘emergency generator’ die aangaat bij uitval van elektriciteit, maakt veel herrie. Personeel zou meer moeite kunnen doen voor hulp (bij regelen boot voor sunrise of taxi naar vliegveld). Al met al meer verwachting van verblijf door relatief hoge kosten en rating.

De tuin is heerlijk, even weg van de drukte. Leuk cricket te kijken op beamer. Prima ontbijt / lunch mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 24 januari 2024

Voldoende
    • Superior Tweepersoonskamer

Wij verbleven hier in de winter (januari) en het was snachts erg koud. We sliepen in de deluxe kamer, welke zich niet in het gebouw bevindt maar een hutje in de tuin is. Het heeft slechts een golfplatendak waardoor het enorm koud werd in de kamer en je wolkjes kon blazen. Er was geen verwarming. We hebben direct bij binnenkomst aangegeven dat dit te koud was (evenals de twee dagen daarna) maar hier werd alle drie de dagen niets mee gedaan. Er was geen goed deken (slechts een fleecedekentje) en er was zeer beperkt warm water (ja, we hebben de knop omgezet). Verder moet je minimaal een half uur rijden voordat je het centrum van Varanasi bereikt. Prijs/kwaliteitverhoudig is echt niet goed; de deluxekamer is, in ieder geval in de winter, absoluut geen €40 per nacht waard.

Het hostel ziet er gezellig uit. Zeker in de zomer is de gemeenschappelijke tuin een fijne plek om te verblijven. De mogelijkheid om te wassen voor weinig geld. Het ligt een stuk van de weg af waardoor het rustig is.

• Beoordeeld op: 10 december 2022

geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer

zeer basic, badkamer stonk en er waren renovaties bezig in de kamers naast ons waardoor er zeer veel stof in onze kamer kwam overdag

goede WiFi, vriendelijk personeel