2. Hotelbeoordelingen IJsland

Stóra Mörk, 861 Stora Mork, IJsland

#1 van de 1 hotels in Stora Mork

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

Het uitzicht en de ruime keuken.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Top
    • Appartement - Begane Grond

Eigenlijk was alles goed maar minpuntje was dat er geen grote kookpan aanwezig was (dus pasta voor 6 man in een steelpannetje gekookt ;-)en het mocht wel ietsje schoner maar prima verblijf

Lekker ruim appartement op een mooie locatie , goede uitvalsbasis voor bezoeken van de vele bezienswaardigheden in de omgeving. Lekkere bedden, grote keuken. Wat heel fijn was, was dat je heel goed natte spullen kon drogen: in elke kamer een kapstok en verwarmingen waar je je natte spullen goed kon drogen

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Eén nachtje in dit super knusse guesthous. Genoten van de stilte en de rust.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

De badkamer was niet super clean, maar wel netjes.

Dit is een zeer aangename, gezellige plek bij de boerderij. Heel rustig en afgelegen in een waanzinnig landschap. Het guesthouse ademt een aangename sfeer. Leuke gemeenschappelijke zithoek en goed voorziene keuken die mag gebruikt worden. Stilte en rust.

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Perfecte accommodatie voor rust, gastvrijheid en hiking-/wandeltochten in de IJslandse natuur
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

De accommodatie is gelegen is een heel rustig agrarisch gebied ten noordwesten van de roemruchte Eyjafjallajökull-vulkaan en -gletsjer. Wie behoefte heeft aan rust, authentieke gastvrijheid en hiking/wandelingen in de IJslandse natuur is hier op het juiste adres. Dichtbij Stóra-Mörk III Guesthouse is een aantal adembenemende watervallen te bezichtigen. Bij aankomst lag de sleutel voor mijn zoon en mij klaar. Onze kamer was dan misschien niet hypermodern, het comfort was meer dan goed. De bedden behoren tot de beste waarin we tijdens onze rondreis door IJsland hebben geslapen, en ook de badkamer was oké. Het ontbijt was goed verzorgd en de medewerkster die het ontbijt verzorgde, was erg behulpzaam door voor ons enkele documenten voor onze vliegreis af te drukken. We weten niet wanneer we terugkeren in IJsland, maar bij een volgend bezoek staat deze accommodatie op onze planning.

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Schoon droog en hendig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

De ruimtes waren schoon en mooi. Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

Absolute toplocatie om even tot rust te komen! Prachtige gemeenschappelijke living met TOPZICHT!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

eigenlijk niets. Dit was een toplocatie om te genieten met prachtig zicht op de bergen en het landschap.

Iedereen heeft zijn eigen kamer en gemeenschappelijke living die uitkijkt op een prachtig landschap. Een absolute aanrader voor sociale mensen. In de living was een open keuken waar iedereen zelf kon koken + eetplaats + goede WIFI. Een absolute aanrader. Was een absolute opkikker op de toch wel regenachtige dag dat we eraan kwamen. Alle materiaal was ook aanwezig in de keuken om vlot te koken en te eten.

• Beoordeeld op: 24 september 2022

Sfeervol, comfortabel verblijf met prachtig uitzicht en goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Mooie locatie, prachtig uitzicht vanuit de gedeelde woonkamer/keuken. Badkamer en keuken prettig, meerdere badkamers voor de kamers die er waren. Alles ook erg hygiënisch. Goede bedden en ruime kamer. Fijn dat we zelf konden inchecken en dat er een brief met instructies bij zat. Lekker ontbijt de volgende ochtend in een gezellig en sfeervol ontbijtzaaltje.

• Beoordeeld op: 15 september 2022

Fijne plek voor voordelige prijs
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

Faculteiten waren niet al te luxe, maar dat verwachtte ik ook niet voor deze prijs.

Erg vriendelijk personeel, mooie kamer en mooie omgeving. Ontbijt was redelijk. Goede prijs. Heerlijke koffie en fijn dat je gebruik kon maken van de keuken!

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Zeer gezellige zitkamer met uitzicht op mooie natuur
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

Wat verouderde kamers, weinig bergruimte.

Zeer gezellige gemeenschappelijke zitruimte. Mooie locatie. Beschikking over keuken met veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

Leuk guesthouse, goed gelegen en lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

De eigen doucheruimte was klein, oud en toonde gebreken. 2 nachten eerder hier ook geslapen met een gedeelde badkamer (voordeliger) en de volgende keer zou ik liever hier dan weer voor kiezen. Het extra betaalde bedrag voor deze eigen badkamer vond ik het niet waard

Gastvrijheid, locatie, ruime kamer en prima ontbijt. De kamer incl douche is in het pand waar ook ontbijt wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

Fantastisch !
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Wij hadden een familiekamer en er werd zonder vragen gezorgd voor een apart kinderbedje voor onze 2-jarige dochter. Het uitzicht vanuit de chalets is fenomenaal. Goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

Prima verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

De badkamer van onze eigen kamer was niet schoon. De haren lagen nog op de grond. De badkamer vd gedeelde kamers was schoner. (in beide verbleven dus konden het goed vergelijken).

Een prima locatie langs het zuiden van IJsland. Leuk om vanaf het guesthouse nog een wandeling te doen. Was wel zwaar maar zeker niet willen missen.

• Beoordeeld op: 22 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Fantastische locatie, prachtig uitzicht en een goed verzorgt ontbijt. Zeker de moeite waard om een overnachting te boeken als je even in het zuiden van IJsland wilt bivakkeren.

• Beoordeeld op: 5 juni 2022

geweldig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

prachtig uitzicht over het landschap vanuit de woonkamer van het huisje. heel leuk personeel en gezellige mensen waar we mee verbleven! ik raad deze accommodatie zeker aan! :)

• Beoordeeld op: 11 mei 2022

Aan te raden!

niets

Prachtig uitzicht tijdens ontbijt, goed ontbijt. Je kunt gebruik maken van de keuken.

• Beoordeeld op: 27 april 2022

Goede uitvalsbasis voor allerlei bezienswaardigheden
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Redelijk gehorig en een gedateerde badkamer.

Gemoedelijke sfeer en een prachtig uitzicht vanuit de gezamenlijke ruimte.

• Beoordeeld op: 9 april 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

Vriendelijke ontvangst. Leuke hond. Heerlijke rustige plek. Lekker ontbijt en fijn om s avonds zelf te kunnen koken. Perfect als uitvalsbasis voor verschillende tochtjes, zoals een dagtocht naar de Westmaneilanden.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 1 maart 2022

Leuk plek vlakbij poramork.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Kamer was koud toen we aankwamen en van boven kon ik voetstappen horen van een ander. Bij inchecken moesten we toch weer in de auto stappen om om te rijden naar een andere huisje. Normaliter geen punt maar wel na een strijd met sneeuw bedekte wegen om toch alsnog terug naar de auto te moeten keren met koffers en al. Deur van de douche is een beetje verrot.

Ontbijt was lekker. Locatie is goed maar wel een beetje spannend in de sneeuw, beetje afgelegen. Leuk huisje met 3 slaapkamers apart van het hoofd verblijf. Goede faciliteiten. Aangename keukentje met alles wat je nodig hebt en heel mooi uitzicht ook met terrasje voor het huis.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 11 december 2021

dagbedden vast zetten

Melk, lekker dagvers

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 4 december 2021

Prachtige locatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Super mooie locatie met mooi uitzicht. Wij hadden alleen behoorlijk slecht weer, dus dat was jammer. Wel een hele relaxte woonkamer, dus lekker kunnen chillen!

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 20 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Prachtig uitzicht op de locatie

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Badkamer niet heel schoon. Ook niet handig dat wc en douche in 1 ruimte zijn, als dus beide bezet zijn kan je niet naar de wc. Kamers zijn warm, raam kan niet zo ver open. Supermarkt is een half uur rijden dus sla even je eten in van te voren (zoals vaak in ijsland)

Super mooie locatie en uitzicht! Overnachting incl basic ontbijt. Kamers zijn prima en bedden ook goed. Fijn dat er een gedeelde keuken is waar we konden koken. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2021

Verbluffend uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Douche loopt niet goed door. Ontvangst liet even op zich wachten gelukkig waren we niet gehaast. Temperaturen (verwarming ) in het algemeen te hoog - te warm voor het tijd van het jaar.

De locatie is adembenemend. Prijs kwaliteit ongelofelijk. Verblijf met 2 andere koppels. Je hebt je niet eigen kamer en een gedeelde badkamer en keuken ( zit ruimte) gezellig zitten. Ontbijt was simpel maar heel erg lekker en verzorgd. Echt een aanrader !

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gedeelde Badkamer

Badkamer of slaapkamer heeft geen wastafel. Alleen wastafel in (gedeeld) toilet. Niet prettig om daar je tanden te moeten poetsen.

Fijne rustige locatie. Wij hadden slaapkamer met uitzicht!