2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Sicilien
  4. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Piazza Armerina
Italien Piazza Armerina Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Villa Clementine Point fra anmeldelser: 9,4

"Dejlig morgenmad - man dog helt selv skulle sørge for at lave. Søde værter og en meget smuk have med egen lækker pool helt tæt ved hytte. Grønt og frodigt og velholdt sted - ro og fred og søde folk på stedet som gerne ville hjælpe. Meget gæstfri vært som bød os inden for og lavede fin middag ved ankomesten. Man følte sig hjemme!"

• Giardino delle Zagare Point fra anmeldelser: 9,6

"Meget hyggeligt og spændende sted. En lille oase i byen med den lille have. Dejligt at bo midt i den gamle bydel. Rigtig god morgenmad, hvor man kunne vælge mellem forskellige muligheder. Værelset var stort og godt indrettet."

• Umberto 33 Point fra anmeldelser: 8

"Meget rar og deltagende ejer der gjorde alt for at vi skulle føle os velkommen. Flot morgenbord."

"Hyggelig vært"

• B&B L'Angelica Point fra anmeldelser: 9,7

"værtsparret meget gæstfri og lavede en fin middag for os og en anden gæst. Egne råvarer benyttet."

• Umberto 33 Point fra anmeldelser: 8

"Lå dejligt centralt. Stille og roligt værelse. Fremragende vært som lavede dejlig morgenmad. Fantastisk udsigt fra loungen en etage længere oppe"

• B&B L'Angelica Point fra anmeldelser: 9,7

"Værten var ualmindelig gæstfri. Vi blev budt på kaffe, da vi kom og han kom og hentede os og fandt en parkeringsplads til os. Aftensmåltidet blev indtaget sammen med et andet hold gæster, en af værtens venner og ham selv. Det var et hyggeligt og formidabelt måltid med mange forskellige retter, vin og Limocelle til kaffen. Morgenmaden var ligeledes i top. Stedet kan varmt anbefales. hilsen Leif og Bodil Kristensen"