3. Beoordelingen B&B en herberg: Sicilië
  4. Beoordelingen B&B en herberg Piazza Armerina
Italië Piazza Armerina Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• La Casa sulla Collina d'Oro Beoordelingsscore: 9,2

“Goede kamer en prachtig uitzicht. Ontzettend aardige eigenaar. Zeer uitgebreid ontbijt. Aan te raden!”

• La Casa sulla Collina d'Oro Beoordelingsscore: 9,2

“Fijne en hartelijke ontvangst. Prachtig uitzicht over de stad vanaf een geweldig terras en hangmat. Het ontbijt was ook uitstekend. Heel rustig”

• Giardino delle Zagare Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie en met zorg ingerichte B&B. Prima keuzeontbijtje.”

• B&B Villa Bentivoglio Beoordelingsscore: 9,5

“Het was een fantastisch verblijf voor helaas maar één nacht in een heerlijk huis met zwembad en een prachtige tuin , door gastheer Luígi zelf aangelegd. Hij en zijn vrouw Giusy zijn zeer hartelijk en gastvrij en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Het ontbijt is perfect verzorgd en royaal , en de kamers en het huis met zorg en smaak ingericht . En passant kregen we nog even een rondleiding in de nabij gelegen vakantiewoningen , die alleszins de moeite waard zijn om voor een wat langer verblijf terug te komen. De locatie van Bentivoglio was voor ons , na uitstekend diner bij Da Nino, in het donker ondanks GPS, niet terug te vinden. Toen we uiteindelijk hopeloos verdwaalden in de buitengebieden van Piazza M werden we door uiterst vriendelijke Carabinieri gedurende zeker een half uur naar Bentivoglio terug geëscorteerd. Bravo, ook dat is voor herhaling vatbaar!”

• B&B Villa Bentivoglio Beoordelingsscore: 9,5

“Toen we aankwamen kregen we een kamer in de villa, zonder balkon of uitzicht…na enig overleg en een bijbetaling was de mooiste kamer drie nachten voor ons. We voelden ons die dagen als in Villa Felderhof….Het ontbijt was echt top door de prima verzorging! De plek is een goede uitvalsbasis voor de Romeinse villa en het stadje Piazza Armerina.”

• B&B L'Angelica Beoordelingsscore: 9,7

“Het ontbijt laat echt helemaal niets nog te wensen over. Als wat je kan bedenken staat op tafel. Het echtpaar van de B&B is heel vriendelijk. Ze wezen ook op gratis parkeerplaats op een pleintje achter de B&B. Het is wel even steil een paar bochten nemen maar er is plaats. Het is even weer naar boven met de valiezen. Wij kregen een appartementje in een parallelstraatje op 100 meter van de B&B op de eerste verdieping. Keuken met koelkast, badkamer, living en slaapkamer. Het is een goede 5 minuten stappen naar de Duomo en zowat even ver naar de andere kant voor de straatjes met veel restaurants. Ook het straatje van de parkeerplaats naar beneden is enkel richting en te doen.”

• B&B Villa Bentivoglio Beoordelingsscore: 9,5

“Prachtige tuin, heerlijk ontbijt met verse producten uit de tuin, zeer vriendelijke ontvangst”