3. Beoordelingen B&B en herberg: Lazio
  4. Beoordelingen B&B en herberg Rome
Italië Rome Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Guest House Grazioli Beoordelingsscore: 8,1

“De locatie was uitstekend. Ook de hulp en contact met de beheerders van de slaapplek was zeer goed. Desondanks verschillende negatieve reviews hebben we een goed verblijf gekend. De muren zijn inderdaad dun waardoor geluid uit andere kamers te horen zijn. We hadden 3 kamers naast elkaar wat maakt dat je op dat vlak minder last had en we waren toch uitgeteld van een hele dag stappen waardoor we snel in slaap vielen. De kamer en sanitair was gewoon ok. Je moet geen 5 sterren verwachten als je uw kamer boekt op basis van prijs en ligging. Ik zou dit verblijf zeker aanraden wil je bewust boeken.”

• Boho Suites - Rome Colosseum Beoordelingsscore: 9,2

“Top hotel, goede locatie en ziet er erg verzorgd uit. het was ook vrij nieuw.”

• Guest House Al Conservatorio Beoordelingsscore: 9

“Leuk locatie, op wandelafstand van alles. Netjes en vriendelijke ontvangst”

• Domus Sessoriana Beoordelingsscore: 7,9

“Terras was aangenaam maar niet proper”

• Nice Rome Holiday Beoordelingsscore: 9

“Een 3-pers. kamer met mijn zonen. Fantastische bedden en service: koelkastje, kluisje, na 3 dagen schone handdoeken, bagagedepôt. Gunstige ligging om te voet het centrum in te gaan. Zeer vriendelijk en behulpzaam (bij late arriva)l, regelen van zaken. Spreekt goed engels en communicatie via app is helder en prettig.”

• Angolo di Roma Guest house Beoordelingsscore: 8,6

“Mooie accomodatie. Schoon. Ligt vlakbij metro station . Ondanks onze vroege aankomsttijd konden we meteen op kamer terecht. Vriendelijke ontvangst”