3. Hotelbeoordelingen: Lombardije
  4. Hotelbeoordelingen Gavardo
Italië Gavardo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Boutique Hotel Villa dei Campi Beoordelingsscore: 9,1

“Prachtige accommodatie met alle faciliteiten die je nodig hebt. Om het hotel heen is er niets, maar je kunt eenvoudig uitwijken naar verschillende plaatsen. De mensen van het hotel zijn super! Zo vriendelijk en behulpzaam. We waren met onze hond en het is zo fijn hoe hier de hond overal mag zijn. Het ontbijt was fantastisch en ook twee keer 's avonds in het restaurant gegeten, tevens top!”

• Boutique Hotel Villa dei Campi Beoordelingsscore: 9,1

“De locatie super wel heel dichtbij Gardameer - kan de geneugten opzoekenn maar zo ook afstand nemen en genieten van de omgeving in de nergen. Terras en het zwembad buiten was echt top. Geoot fan van natuurbad. Zo ook was het fijn dat je niet opgelaten voelde met dat we met onze hond kwamen, zeer diervriendelijk. Personeel zeer vriendelijk, niet allemaal maakte echt uit wie die dag werkte.”

• Ca' Pietra di Nonno Pietro Beoordelingsscore: 9,7

“Echt een aanrader! Super ontvangst. Prachtige kamers, en het ontbijt……. We waanden ons in een 4 sterren restaurant! Echt geweldig, kosten noch moeite werden bespaard. Zelf appelgebak gebakken door oma bij het ontbijt. Prijs en kwaliteit stonden niet verhouding, m.i., kan men veel meer vragen….. maar we blijven Hollanders. 😜”

• La Bosca agriturismo Beoordelingsscore: 8,5

“Mooie locatie in een wijngaard, vriendelijk ontvangst door de eigenaar en een ruime kamer met goed bed.”

• La Bosca agriturismo Beoordelingsscore: 8,5

“Prachtige omgeving! Vriendelijke familie. Prachtig appartement.”