3. Hotelbeoordelingen: Ligurië
Italië Vernazza Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Cà gialla de Drignana Beoordelingsscore: 8,3

“De fantastische ligging.”

• Affittacamere Elisabetta Beoordelingsscore: 8,9

“Prachtige locatie, echt uniek!! Verder prima comfortabel. Echt een aanrader.”

• Pensione Sorriso Beoordelingsscore: 8,4

“Lekker uitgebreid ontbijt!”

• Guesthouse Rollando Beoordelingsscore: 7,6

“De ligging en de ambiance. Het voelde als ‘thuis’. Het verblijf bestaat uit verschillende ruimten. Verder was het balkon heerlijk met onder je het geroezemoes van de terrasjes en winkeltjes. Erg gezellig! Bij de foto’s die ik plaats zie je bij de beschrijving ‘lobby’ ook de woonkamer.”

• “Locatie van het appartement is top. Op 100 meter van het station en max 200 meter van de haven. Huisje is schoon en erg netjes.”

• SeaBreeze Vernazza Beoordelingsscore: 8,3

“Checkin procedure”

• Camere Fontanavecchia Beoordelingsscore: 8,8

“Centrale plek in Vernazza, dichtbij het spoor. Goede ontvangst, fijne communicatie. Schone kamer, prima.”

• Camere Fontanavecchia Beoordelingsscore: 8,8

“1 minuut vh station, heel handig. Heerlijk ontbijtcafe schuin tegenover. Zitje buiten”

• Chiara rooms Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging van de kamer was uitstekend, rustig en dicht bij de zee en bij het populaire plein. Elke 2dagen werd alles opnieuw schoongemaakt. De kamer was ruim en voorzien van alle dingen die je nodig zou kunnen hebben.”

• Cadè Ventu Beoordelingsscore: 9,1

“Een toplocatie! Prachtig uitzicht en zoveel rust. We hadden een mooi overdekt terrasje bij de kamer, waardoor we tot 's avonds laat buiten hebben kunnen zitten, het bed sliep heerlijk en het ontbijt was echt helemaal perfect verzorgd. De host was ook super aardig.”