3. Beoordelingen B&B en herberg: Campania

Via Sant'Anna 6, 80051 Agerola, Italië

#12 van de 66 B&B's en herbergen in Agerola

Gebaseerd op 7 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 30 september 2022

Mooie, kleinschalige B&B in de bergen.

Niks!

Fantastische service en ontzettend schone kamers/ruimtes. De ligging in de bergen is ook erg mooi. het personeel is behulpzaam en kan goede tips geven. Ook was het ontbijt erg goed.

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

STOP, zoek niet langer… Dit heeft alles wat je nodig hebt en méér. Moderne B&B, erg smaakvol ingericht en voorzien van uitgebreide functionaliteiten. De B&B bestaat uit vier kamers met aparte douche en toilet. Op de begane grond is de keuken en voor het huis een terras waar je heerlijk kunt ontbijten en ‘s avonds met een drankje kunt nagenieten van je dag. Alles wordt dagelijks brandschoon gehouden, daarmee een 10 voor hygiëne. Ook het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Hetgeen deze B&B extra bijzonder maakt is de persoonlijke aandacht en uitzonderlijke gastvrijheid van de hosts, hartverwarmend en hoogst uitzonderlijk. Grazie G. per l'ottima esperienza Saluti

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

Mooie, verzorgde B&B
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vriendelijke onthaal Mooie, nette kamer Lekker ontbijt Wegens onvoorziene omstandigheden terechtgekomen in de B&B van Giusy en haar gezin. Maar een kort verblijf van 1 nacht maar je ziet dat ze dit met hart en ziel doen. Zeker een aanrader voor wie in alle rust wil overnachten en de drukte van de kust wil vermijden!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Geweldige B&B!

Een echte aanrader voor de Amalfi kust. Hele nette, schone en moderne B&B waar aan alles gedacht is. Lekker en uitgebreid ontbijt en de hostess doet er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Kortom: super!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2021

Het was een heerlijke week!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het was een ruime en zeer schone kamer. De gastvrouw en gastheer waren zeer vriendelijk en meedenkend. Boden meerdere malen hulp aan en gaven adviezen over wat te doen. Het ontbijt was heerlijk. Mooi uitzicht vanaf het balkon. We hebben echt genoten.

• Beoordeeld op: 18 mei 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De persoonlijke hygiëne, de locatie was top. De eigenaresse (Giusy) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze geeft je een familie gevoel. Ze staat ten alle tijden open voor vragen of persoonlijk contact per whatsapp als ze er even niet is. Tijdens het ontbijt vroegen we om kaas. Dat was geen enkel probleem. Ze ging het meteen voor ons halen. We waarderen dit verblijf enorm. We schrijven normaal ook nooit een feedback. Het was zo top dat we het niet alleen bij onze eigen ervaring konden laten.