3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane

Beoordelingen over Cantagrillo Boutique Resort

Via Di San Pantaleo 32, 50059 Vinci, Italië

#6 van de 39 vakantiewoningen in Vinci

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Voortreffelijke locatie in de Toscane.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Marina is een super gastvrouw niets is haar teveel. Eten, drankje of tips van de omgeving altijd paraat. Ontbijt was lekker, hartig en zoet goed gecombineerd. Zwembad mooie aanvulling van dit heerlijke verblijf tussen de olijf en wijngaarden.

• Beoordeeld op: 15 juli 2023

• Driepersoonskamer met Douche

Ontbijt was niet zo uitgebreid

De locatie , de ontvangst , verzorgde zwembad

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Zeer goed verblijf op mooie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt. Hele mooie locatie nabij Vinci (20 minuten lopen). Mooie, centrale locatie in Toscane (nabij Florence, Lucca, Pisa etc.). Goede restaurant suggesties van de gastvrouw. Kamer is ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2022

heel mooi

prachtige locatie

• Beoordeeld op: 15 september 2022

de zorgzame gastvrouw

• Beoordeeld op: 12 september 2022

Mooie locatie, goede ligging en zeer gedienstige en vriendelijke host.
    • Basic Tweepersoonskamer

Mooie locatie, super vriendelijke host Marina. Zij staat steeds klaar om te helpen en je verblijf aangenaam te maken.

• Beoordeeld op: 6 september 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

Enige minpunt vond ik dat er geen koelkast was op de kamer, maar als je iets in de koelkast wilde leggen mocht dat ook in hun koelkast. We wisten overigens van te voren ook dat er geen koelkast op de kamer zou zijn.

Super aardige mensen, waren erg behulpzaam. Mooie kamer, goed zwembad, heerlijk ontbijt en lunch.

• Beoordeeld op: 3 september 2022

Heerlijke locatie. Zeker om een keer naar terug te gaan.
    • Driepersoonskamer met Douche

Aandachtspuntje: een klein koelkastje op de kamer zou het perfect maken.

Ruimte, zwembad, afwerking appartement en heerlijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

alles

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

Fantastisch!
    • Basic Tweepersoonskamer

De WiFi werkte niet goed. Iets meer schaduw bij het zwembad zou geen overbodige luxe zijn.

Werkelijk prachtige accommodatie! Mooi, verzorgd en ontzettend vriendelijke gastvrouw die altijd voor je klaarstaat en met je meedenkt. Lekker ontbijt met verse producten.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Zeer aangenaam verblijf !!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

eigenlijk geen negatieve punten. als je dan iets moet noemen, het feit dat er geen frigo aanwezig is op de kamer... maar dat is een detail.

zeer mooie locatie vriendelijke behulpzame gastvrouw die verschillende talen spreekt lekker ontbijt mooi zwembad ruime ligweide goede airco muggenspray voorzien

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

heerlijk verblijf in even bij te komen

geen eigen koelkast

schoon, gastvrijheid, ruimte

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

Zalig, te kort
    • Junior Suite

Eigenlijk niet echt minpunten

Prachtige ligging, hele vriendelijke en behulpzame gastvrouw, leuke sfeer

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

heerlijk verblijf, lieve host
    • Superior Appartement

we mistte wat groen, planten. zwembad was wat kaal en niet heel beschut. maarja dat zijn echt wat zeikpuntjes om een beetje geloofwaardig over te komen;)

wat een fijn ontvangt ‘kom we gaan naar binnen, het is buiten zo heet!’. prachtig ruim huis en een ontzettende lieve gastvrouw. Ze vertelde dat ee geen diner mogelijk was maar als we iets simpels wilden eten, ze wel iets kon maken. daar hebben we gebruik van gemaakt! bij het zwembad kwam ze heerlijke toasts met smaakvolle tomaatjes, tonijn, en mozzarella brengen met een gekoelde fles wijn. het ontbijt was de beste van onze rondreis door noord italie. alles zo vers, smaakvol en fris. heerlijke aardbeicrumble ooit gegeten! onze kamer was eigenlijk een huisje, met woonkamer en keuken (met airco) hele ruime slaapkamer (met airco), badkamer met inloopdouche. echt genoten van onze nacht hier.

• Beoordeeld op: 8 juli 2022

Topverblijf!!!
    • Junior Suite

Geen opmerkingen

Marina staat steeds paraat voor haar gasten en is zeer vriendelijk. Het is een mooie en rustige locatie, met goede uitvalsmogelijkheden om de steden Firenze, Lucca en Pisa te bezoeken. Kamers zijn mooi en proper, het ontbijt is uitgebreid en lekker. Mooi groot en proper Zwembad. Een ideaal verblijf om tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 25 juni 2022

Top
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Klein minpunt is dat we geen eigen frigo hadden.

Super locatie, zeer hygiënisch en top gastvrouw.

• Beoordeeld op: 14 mei 2022

• Superior Appartement

Deze accommodatie ligt op een heuvel net buiten Vinci. De weg er naar toe is best smal, maar zeker te doen, raak niet in paniek door de opmerkingen gemaakt in andere reviews. Je wordt beloond met een mooi uitzicht en op het oog prachtige accommodatie met een fraai zwembad. De host is vriendelijk en zakelijk en laat alles soepel verlopen. Ze verzorgt ook een goed ontbijt iedere ochtend bestaande uit zoetigheden en een op wens gebakken ei (of roerei). Wij verbleven in een grote en nette studio met koelkast, vaatwasser en klein fornuis (geen oven). Zelf niet gebruikt, wie gaat er immers zelf koken in het mooie Italië met zo veel keuze uit goede restaurants? Een paar kritische opmerkingen moeten we gemaakt worden. Waarom ontbreken wijnglazen in de studio, terwijl je omringt bent met wijngaarden? Het bed is opgemaakt met een deken (geen dekbed). De waterdruk in de douche is matig en wisselen tussen regendouche en douchekop gaat moeilijk tot niet. Het meubilair (stoelen) doen authentiek aan (brocante), maar zijn eigenlijk gewoon kapot. Zowel binnen als buiten, dit kan eigenlijk echt niet. Als laatste kritische noot, wij hadden, maar dat kan ook pech zijn, veel last van mieren in onze studio, niet erg fijn; ken je het gevoel dat je daarna alles voelt jeuken? Waarom dan toch 4 uit 5? Het zijn verbeterpunten. De basis is gewoon goed, de locatie en ligging zijn goed, het ontbijt is prima, de studio voldoet in de basis. Met wat kleine aanpassingen kan het alleen beter en gaat het richting perfectie.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2021

• Basic Tweepersoonskamer

De oprijlaan is niet verhard en slecht aangelegd waardoor dit voor het nodige patineren en eventuele schade aan de auto zorgde. Een zithoek in de kamers ontbrak. Verder was het jammer om zo laat op het seizoen geen donsdeken ter beschikking te hebben.

De prachtige ligging en ongelofelijke gastvrijheid van Marina en haar team. Het ontbijt was zeer uitgebreid met zeer gevarieerde streekproducten.

• Beoordeeld op: 27 september 2021

Een geweldige beleving, waar je echt tot rust komt!
    • Superior Appartement

Helaas was de WiFi op de kamer slecht. In de directe omgeving van het kantoor was het beter.

De locatie van deze agriturismo was fantastisch! Wij hadden een superieur kamer en die was geweldig!! De faciliteiten van deze agriturismo waren fantastisch. De gastvrouw Marina maakte van ieder ontbijt een feestje, door dagelijks een taart of cake vers gebakken, konden we kiezen, naast het uitgebreide ontbijtbuffet, voor scrumbeld of gekookte eieren. Marina was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Niets was haar te veel! Ze sprak goed Engels. De kamers (bad, slaap en woonkamer) werden dagelijks schoongemaakt en regelmatig voorzien van schoon douchlinnen en lakens! Ook het zwembad was heerlijk en schoon!!

• Beoordeeld op: 15 september 2021

Als je tot rust wilt komen zit je hier helemaal goed, schone kamers en een zwembad met top uitzicht!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Er was geen Wifi in de kamer. Soms wil je gewoon nog even Netflix kijken in bed:)

Als je voor de rust komt zit je hier helemaal goed. De service van Marina was uitstekend! Heerlijk zwembad met mooi uitzicht. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 3 september 2021

• Suite met Balkon

Je moet even goed zoeken wil je een beetje wat zien of ergens anders dan vinci zelf uiteten. TripAdvisor helpt daar heel goed bij

De rust

• Beoordeeld op: 31 augustus 2021

• Superior Appartement

Iets meer schaduwplekken rond het zwembad zou niet verkeerd zijn, is genoeg ruimte voor.

Prachtig mooi huis midden in de natuur. Mooi ingericht appartement, met veel zitplekken buiten. Groot zwembad. Topverblijf!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2021

Fijn verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Een aantal dingen vielen wat tegen, met name dat er geen koelkastje op de kamer was. Ook was de douchestraal zwak. Het zwembad is helaas maar tot 20:00 uur open en een haarnetje is verplicht, hoewel ik niet zag dat hierop werd gecontroleerd. Het weggetje omhoog naar de agriturismo is van steentjes met diepe kuilen erin, wij kwamen soms vast te zitten. Het dorpje in de buurt is doordeweeks in de avond niet veel aan.

De gastvrouw was heel vriendelijk, wilde altijd wel wat te drinken of eten maken voor ons en had hele goede tips voor een lekker restaurant in de buurt. Verder werd de kamer iedere dag schoongemaakt. De locatie is prachtig en er is veel rust en ruimte in de tuin. Er zijn diverse zitjes en hangmatten. De kamer, zonder keuken (wij hadden geen appartement), was ruim en met een mooi uitzicht. Bedden lagen lekker.