3. Hotelbeoordelingen: Ligurië

Beoordelingen over Al Castello Da Annamaria

Via Roma, 19020 Beverino, Italië

#1 van de 25 hotels in Beverino

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Super idyllisch gelegen en mooi!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Mooie ligging, super knus ingericht appartement met vele lekkere lokale producten “kado”. Gastvrij en lieve Annemarie! Fijn dat de hondjes zeer welkom waren.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Fantastische uitvalsbasis voor Cinque Terre

Geen diepvries

Locatie, uitzicht, airco in elke ruimte, ruim terras, veel lokale lekkernijen, 2 badkamers, vriendelijke ontvangst, onder de appartementen zit een goed restaurant

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Bovenverwachting mooi!

Niets, geen tegenvallers.

Het warme ontvangst met de vele streekproducten, stijlvol en praktisch ingericht, een prachtig ruim balkon met een geweldig uitzicht, alle benodigdheden waren aanwezig voor een heerlijke vakantie. Airco in de kamers hield het huis heerlijk koel. Annamaria is een zeer gastvrije en vriendelijke host, die ons voorzag van allerlei leuke informatie over de omgeving en eetgelegenheden. Locatie Al Castello is mooi centraal en alle bezienswaardigheden zijn op goede rijafstand.

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

Heerlijk en ontspannen verblijf op een geweldige locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

We hebben een geweldig verblijf gehad en bevelen deze accommodatie aan. Fantastische ligging bovenop een heuvel en in een historisch dorpje, mooie en rustige omgeving, veldje vlakbij waar kinderen veilig kunnen spelen, osteria met heerlijk eten en gastvrije hosts in hetzelfde pand en niet te vergeten de ontzettende warme en gastvrije ontvangst van Annemaria. Helemaal top!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022

fantastisch !!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

prachtige plek waar je compleet tot rust komt. het uitzicht is fantastisch en elke dag, afhankelijk van het weer, anders. het appartement is zeer comfortabel, schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. de gastvrijheid van Annemaria is te beoordelen met een 10+. bij aankomst stond het appartement vol met lokale lekkernijen. boven verwachting !

• Beoordeeld op: 10 oktober 2022

Top!!

niets

prachtig uitzicht over het dal en goede uitvalsbasis om Cinque Terre te bezoeken. Annamaria is een top gastvrouw en zorgt met alle lekkernijen voor een overweldigend ontvangst.

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

Mooi en schoon appartement met prachtig uitzicht en super vriendelijke gastvrouw.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

Super vriendelijk welkom, inclusief allerlei lekkernijen waarvan we heerlijk hebben genoten!

• Beoordeeld op: 8 juli 2022

Annamaria. je bent zo goed in wat je doet. een echte gast vrouw ! onze complimenten
    • Appartement met 2 Slaapkamers (3 Volwassenen)

we wilden heel graag werken en de WiFi was echt heel slecht. we hebben enkel WiFi gehad binnen in het hoekje van de slaapkamer. annamarie heeft de provider gebeld en hulp gezocht. samen met elkaar en ze kwam direct langs. we hebben zelf een WiFi versterker gekocht maar niks hielp. de lampjes van de afzuigkap waren stuk. dus donker met koken. de aansteker was leeg om het gas aan te zetten. wij kwamen er daar achter dat een zwembad met die temperaturen echt wel een must is voor ons.

de host, annamaria is amazing. super aardig en ze heeft ons verwend met lekkere spulletjes. ze is zo lief het appartement was erg compleet. koffie stond klaar. kaasjes. brood. fruit. drankje. water. boter. eitjes. koekjes. pasta. ZOVEEL !!! alles was mega schoon. en de airco werkte perfect en dat nodig want het was HEET. en de huis kat Ollie, het restaurant wat beneden zat. HEERLIJK GEGETEN. prachtig uitzicht. uitgeruste patio om heerlijk te ‘zijn’. fijn matras in bed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023