3. Beoordelingen B&B en herberg: Campania

2 Via Roma, 84019 Vietri, Italië

#18 van de 75 B&B's en herbergen in Vietri

Gebaseerd op 3 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 23 september 2023

B en b in Vietri s. Mare.

B en b ligt pal aan/onder drukke wegen (is bekend en ook zichtbaar op b en b info) hierdoor op gezamenlijk buitenterras altijd auto geraas. Op balkon van kamer hetzelfde dus daar ga je niet echt rustig zitten. Steile, smalle oprit /oploop naar b en b: voor mensen slecht ter been niet aan te raden.

Schone kamer, goed bed. Airco. Prima ontbijt voor Italiaanse begrippen(koffie/thee, zoet vers broodje, vers fruit, yoghurt, kaas/vleeswaren). Zeer vriendelijke dames die de b en b runnen. Afgehaald van station. Goede en snelle communicatie. Dicht bij ov (5-10 min lopen) en boot (15-20 min naar beneden lopen vanaf dorp via hellende weg) om Amalfi-kust te ontdekken. Vietri is een gezellig toeristisch plaatsje, iets hoger gelegen en gelukkig veel rustiger dan bv Positano en Amalfi. Fijn strand.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Extra Bed

Daniela is super gastvrij, met vragen kun je altijd bij haar terecht en dan legt ze alles goed uit. Ze kwam ons ook ophalen van het station, waardoor we niet met onze koffers hoefden te sjouwen. De B&B zelf zag er ook erg goed uit en was heel schoon en rook lekker. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en ‘s ochtends krijg je een lekker Italiaans ontbijt. Echt een aanrader tijdens je verblijf aan de Amalfikust.