3. Hotelbeoordelingen: Lazio

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

• Superior Kamer met Queensize Bed

Comfort

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Een goede uitvalsbasis voor een geslaagde stedentrip
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn gehorig. Luidruchtige buren, zowel naast als boven, kun je woordelijk verstaan. Maar eerlijk gezegd: dat duurde meestal maar even.

Omdat het erg warm was deze dagen, hadden we vooral plezier van de uitstekende airconditioning. De kamer was dag en nacht heerlijk koel. De receptionisten waren vriendelijk en behulpzaam, en ook de schoonmakers en de mensen van de ontbijtservice waren goed en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2022

• Comfort Kamer

De bedden waren ontzettend hard.

Het personeel was heel vriendelijk en de ligging tov het Olympisch Stadion was voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 5 september 2022

prima hotel voor stedentrip : aanrader!
    • Comfort Kamer

Geen lounge om te relaxen.

De vriendelijkheid van het personeel, de hygiëne en het uitzicht van het ontbijtzaaltje. Supermarkt om de hoek.

• Beoordeeld op: 4 september 2022

prima hotel
    • Tweepersoonskamer met Twijfelaar

ontbijtbuffet niet zo uitgebreid als omschreven

fijne locatie

• Beoordeeld op: 31 augustus 2022

Geweldige tijd in Rome voor EMC
    • Standaard Driepersoonskamer

De te kleine douchecabine, instappen was uitdagend. En op de.laatse dag was de lift stuk, in de hitte met je zware koffer van de hoogste etage naar beneden was niet fijn.

Het ontbijt was zo netjes verzorgd, de gastvrouwen waren accuraat maar bovenal erg vriendelijk en als ze menzingen met de radio werden we helemaal blij. Verder was alles keurig schoon.

• Beoordeeld op: 3 mei 2022

• Comfort Kamer

Schoonmaak had beter gekund.

• Beoordeeld op: 18 maart 2022

prima

stroom deed het niet altijd op kamer 311

schonen kamer

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

Ligging was goed, maar hygiëne en vriendelijkheid onder 0. Schimmel en haar in de douche.
    • Tweepersoonskamer met Twijfelaar

Onthaal, niet echt vriendelijk ontvangen. Hygiëne in de kamers, schimmel aan de badkamertegels, haar aan de muur

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Teleurstellend.
    • Tweepersoonskamer met Twijfelaar

De kamer was niet schoon, er was ontzettende herrie van het verkeer en de airconditioning en de medewerkers aan de balie waren niet behulpzaam bij het bellen van een taxi.

Ontbijt was wel prima, lekker buiten gezeten.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Te duur en matig ontbijt

Oud bollig , kamers verouderd , ramen laten veel lawaai door , slechte bedden

De ligging was voor ons belangrijk

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Slecht
    • Standaard Eenpersoonskamer

Helaas was ik ontevreden met de kamer: het was niet heel schoon, het bed ligt niet erg comfortabel, de badkamer was vrij oud en er zaten beestjes in mijn bed! Gelukkig bleken het geen bed bugs te zijn, maar echt lekker heb ik niet geslapen. Toen ik dit aankaartte bij de receptie, kreeg ik het ontbijt gratis aangeboden, maar dat hád ik al betaald. Wat mij betreft geen geschikte oplossing. Ik kom hier niet meer terug.

Het personeel is ontzettend aardig, alle lof naar hen. De locatie is prima als je in deze omgeving moet zijn. Het is dicht bij openbaar vervoer en het Olympisch Stadion is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

Matig, maar prima voor een paar nachten.
    • Comfort Kamer

Het is een gedateerd hotel. Fohn en airco werkte slecht. Personeel mag vriendelijker. Maar het was oke voor een paar nachten. We zijn er alleen geweest om te slapen en ontbijten. Prima.

Ontbijt was prima. We hadden een balkon. Wifi werkte na 1 dag ook prima. Het hotel ligt circa 100 meter van de tramhalte. Na enkele haltes kom je al uit bij Piazza di Popolo en de metro naar alle bezienswaardigheden. Perfect! In de straat vanuit het hotel richting de halte zit een tabakszaak. Hier kun je de Roma pas kopen voor de metro en tram.

• Beoordeeld op: 6 februari 2023

Ongastvrij hotel
    • Comfort Kamer

Kamers zijn zeer gedateerd en klein. Douchecabine is ongemakkelijk klein. Maar waar personeel nog veel kan goedmaken, is dat in dit hotel een nog grotere dissatisfier. Arrogant. Bij aankomst een uur voor check-in is het nors 'check-in pas over een uur.' Punt.Dan geef je aan dat je alleen je bagage vast kwijt wil. Dat kan, maar het gaat niet bepaald met een glimlach. Het zou niet heel moeilijk moeten zijn: "Welkom in ons hotel! Helaas hebben we gezien het vroege tijdstip uw kamer nog niet beschikbaar. Maar u kunt als u wilt natuurlijk uw bagage hier achterlaten zodat u wel alvast de stad in kunt." Bij het verzoeken of we de bagage in de ochtend weer kunnen laten staan omdat we naar een wedstrijd in het stadion gaan, is het antwoord: misschien, alleen als er bij check-out nog ruimte is. Uitgelegd dat we alleen een paar kleine rugzakjes hebben. Dat maakte niet uit. De ruimte zou beperkt zijn en je kunt het niet vantevoren regelen. Geen enkel getoond begrip, slechts zakelijke mededeling. Bestellen van een taxi: je geeft aan dat je een kleine window hebt na de wedstrijd om bij het vliegveld te komen. Dan krijg je éérst je rugzakjes terug en daarna gaat de meneer pas rustig bellen. Belofte vantevoren dat ze een contract hebben met de taxionderneming met de garantie dat er binnen 5 minuten een taxi is en dat ze daarom pas bestellen wanneer je de taxi nodig hebt en niet dat je vooraf bij hotel kunt aangeven hoe laat je een taxi wilt. Maar dan wacht je uiteindelijk 20 minuten op taxi. Zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt, zeker niet bij een toch groot hotel van een gerenommeerde keten! Je krijgt het gevoel dat ze liever geen gasten ontvangen, geen enkel woord of gevoel van welkom. Recent van ander hotel in Rome gebruik gemaakt, Dei Mellini, en daar kunnen ze wel vriendelijk en gastvrij zijn. Dus het ligt niet perse aan de stadscultuur!

We moesten twee dagen in het Stadio Olimpico zijn. Dat is op kwartier lopen en perfect daarvoor. Het hotel biedt een zeer uitgebreid ontbijtbuffet voor slechts 5 euro pp. Hygiëne is prima op orde.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Voor 1 nacht te doen
    • Comfort Kamer

Schoonmaak en zeer slechte bedden

Mooi hotel op prima locatie

• Beoordeeld op: 8 november 2021

Teleurstellend
    • Comfort Kamer

Ontbijt was triest. 1 koffie, fruitsap, croissant en kleine portie vers fruit kan ik geen ontbijt noemen. Zeker als je in de omschrijving kan lezen dat ze een continentaal ontbijt serveren. Natuurlijk kon dat mist bijbetaling, dit vind ik niet aanvaardbaar. Kamers zijn basic en aan vernieuwing toe

Het personeel aan de receptie was heel vriendelijk en behulpzaam. Inkom was netjes. Kamers worden elke dag opgeruimd.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 7 juli 2022