5. Beoordelingen van Hotel Astromare

7,1

7,5

6,6

• Beoordeeld op: 23 september 2022

Kleinere kamers en beetje gehorig. Iets gedateerd hotel

Lokatie prima, en goed ontbijt, vriendelijke receptie

• Beoordeeld op: 13 juni 2022

prima hotel voor een paar dagen

de beloofde jacuzzi op t dak was buiten werking

de locatie is prima,dichtbij strand en winkelstraat,ontbijt goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 19 september 2021

onder de maat

zwem baden verlopen worlpoul werkte niet na 3 keer vragen,werdt hij op zaterdag leeg gehaald

alles is gedateerd oud versleten

• Beoordeeld op: 22 augustus 2021

Matig hotel

Het is verouderd, dit was de vierde keer dat wij hier vakantie hielden, 14 jaar geleden was de eerste keer, in die 14 jaar is er niets veranderd, kranen werken niet goed meer, soms geen warm water, afvoer verstopt zonneschermen kapot, ventilatie in de douche werkte niet,rolluik gaat maar half open, geen verlichting op de balkons, van de vier sterren kun je er wel 2 afhalen, dit hotel is hard aan een renovatie toe.

De locatie is perfect, direct in het centrum en 100 meter van het strand, het ontbijt is voortreffelijk veel keuze en alles vers, personeel is zeer vriendelijk, de kamers worden elke dag schoongemaakt

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Perfect voor een strandvakantie
    • Vierpersoonskamer

De badkamer was op zich prima, maar de douche spoot alle kanten op en het was gegarandeerd iedere dag dweilen in de badkamer.

Top locatie, aan het einde van de boulevard en eigen strandbedden.

• Beoordeeld op: 21 juli 2021

• Driepersoonskamer

Zwembad lag bij een ander hotel aan de overkant van de straat. Kamer was erg klein en warm. Balkon liep schuin, met kapotte tegels. Voelde niet veilig. Lift was heel klein en deed er erg lang over om naar de 4e verdieping te komen.

Ontbijt was prima. Veel vers fruit. Ligging was erg prettig. Met 2 minuten lopen was je op het strand. Aan het begin van de boulevard. Jacuzzi op het dak was heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 juli 2021

Gedateerd hotel met bijbehorende mankementen (werden wel snel opgepakt en gerepareerd) Drukke straat Rokers op balkons

Vriendelijk personeel Zeer goed en uitgebreid ontbijt Loopafstand privé strand

• Beoordeeld op: 4 juli 2021

Heel fijn goed verblijf netjes geregeld

Ik vond zelf het bed niet zo lekker slapen. Je voelde de spiralen erin en dat slaapt niet zo lekker, buiten dat was het helemaal prima !!

We waren het meest verrast over de wirlpool/jaquzzi boven op het dak. Daar was ook vaak geen mens te bekennen dus kon je heerlijk toples zonnen en genieten van de Jaquzzi heel fijn zo op de rooftop. En dat je mooi strandbedjes al geregeld krijgt bij het hotel is super service. En ook was er genoeg parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Aan vernieuwing toe. Realiteit niet zoals op foto’s! 😟

Hotel is gedateerd. Merk je aan de meubels en het tapijt. Ook terrasje aan de kamer was wat “op geleefd”. Airco in kamer kapot. Kleine ijskast in kamer maar zat niets in. Er was ook geen water op de kamer en zeker al geen glas ofzo om water uit te drinken. Zwembad ligt aan de overkant net naast straat. Niet toegankelijk want poortje dicht. Jacuzzi “out of service “. Lijkt al enige tijd zo want panoramisch terras lijkt niet onderhouden. Jammer dat we dan ook niet even van “de view” konden genieten.

Locatie dichtbij strand Gratis privé parking Personeel vriendelijk Ontbijt had ruime keuze

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

Ik zou nooit meer in dit hotel willen verblijven

Het is de eerste keer dat ik een negatieve recensie schrijft, maar de prijs-kwaliteit vond ik in dit hotel helemaal niet in orde dus daarmee feedback voor toekomstige reizigers. - de kamer was uiterst klein, claustrofobisch klein - veel lawaai in het hotel zelf: stoelen die verschoven werden, personeel die kwam poetsen… je kon alles horen - De hygiëne liet ook te wensen over. We sliepen op smerige matrassen. Zelfs als het poetsteam gedaan had, leek het niet proper - Het zwembad was een grap. Een heel klein oppervlakte met 3 zwembaden in. Hebben we geen gebruik van gemaakt want je zat gewoon op elkaar. Weinig plaats. Weinig ligbedjes. - De lift was een week kapot! Fijn als je een buggy hebt.

Wat ons het meeste beviel was het ontbijt, het terras en het personeel en de locatie van het hotel. Big shoutout naar de medewerkers die zeer behulpzaam waren. Ook een bedanking aan de studenten die maar liefst 7 op 7 werkten. Sommige van de studenten gaven bovendien ook concerten in de avond op het pleintje! Top!

• Beoordeeld op: 21 september 2021

Voldoende