3. Beoordelingen B&B en herberg: Toscane

Località San Donato 24, 53037 San Gimignano, Italië

#9 van de 36 B&B's en herbergen in San Gimignano

Gebaseerd op 36 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 14 september 2023

Een geweldig verblijf met super hosts en op een toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer

We hebben hier een geweldig verblijf gehad. Allereerst is de locatie fantastisch met uitzicht op San Gimignano, daarnaast is het een top locatie om verschillende plekken zoals San Gimignano, Monteriggioni, Sienna, Volterra te bezoeken. Daarnaast zit je midden in de wijngaarden dus valt er op dat vlak ook veel te ontdekken. De kamer was erg schoon en de bedden lagen erg goed. Verder was het heerlijk om aan het zwembad te liggen en even tot rust te komen! De hosts zijn super vriendelijk en er is ook mogelijkheid om 's middags / 's avonds wat te eten in de b&b, erg handig als je niet elke avond ergens heen wilt rijden. Kortom, wij hebben een super verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2022

Mooi verblijf op een schitterende locatie, op 5 min rijden van het prachtige stadje zelf.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Badkamer is wat aan de kleine kant en nogal donker, wc in de badkamer maar dat is bij veel hotels..

Schitterende locatie met zicht op San Gigmignano, er is ook een zwembad om wat af te koelen na een warme zonnige dag.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

Roadtrip Italië
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het weer, maar daar heeft niemand invloed op. Ondanks regen een fijn verblijf gehad, mede dankzij tips van de gastvrouw.

Locatie, werkelijk fantastisch gelegen met uitzicht op San Gimignano. Binnen en buiten alles piekfijn verzorgd. Vriendelijke gastvrouwen, behulpzaam en kundig. Een aanrader!!

• Beoordeeld op: 18 september 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Combinatie van gastvrijheid met een prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 17 september 2022

• Standaard Tweepersoonskamer

Het ontbijt is zoals genoemd elke dag hetzelfde, dus bij een lang verblijf wat saai.

Prachtig uitzicht en de fijne ligging. Mooie schone kamers en een lekker zwembad gelegen in een tuin waar iedereen wat privacy kan vinden.

• Beoordeeld op: 10 september 2022

Prachtige plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het bed waar we in sliepen was verouderd waardoor het erg doorzakte. De vering werd nagekeken en hersteld, maar is toch aan vervanging toe. Een kleine frigo en een wasrekje voor natte handdoeken had aangenaam geweest. Het ontbijt is prima, alleen wat eentonig wanneer je hier voor langere tijd verblijft (wij waren hier 8 nachten).

Deze prachtige plaats is een oase van rust en de perfecte uitvalsbasis om Toscane te ontdekken! Het prachtige uitzicht op San Gimignano, het zwembad en de geweldige gastvrijheid van het personeel maken deze plek een ideale vakantiebestemming. wij hebben nog een nacht bijgeboekt om nog wat langer van deze mooie plaats te kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 8 september 2022

heerlijk genoten op een prachtige plek
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

was helemaal top, maar wel wat minimaal ontbijt. dat was een klein minpuntje.

prachtig uitzicht over de skyline van San Gimignano. de dames zijn zeer vriendelijk en hebben ons met allerlei adresjes en tips geholpen om het meeste uit deze vakantie te halen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Zalige vakantie gehad, zou direct terug gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer

tip een kluisje en een kleine frigo in elke kamer zou super zijn

het schitterende uitzicht, Nadia is een hele vriendelijke gastvrouw waar je steeds bij terecht kon.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2022

Een aanrader in een prachtige setting!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prachtige locatie met lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

Zeer leuke vakantie, alles prima gergeld met fantastisch zicht op San Gimignano skyline
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ontbreken kolelkast in de kamer

Super locatie Zeer mooie kamers

• Beoordeeld op: 22 juni 2022

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De eerste 3 dagen hadden we een kamer zonder airco, dat was geen pretje met de hitte. Gelukkig mochten we de overige 4 dagen op een kamer met airconditioning. Het ontbijt was lekker, maar weinig keuze in kaas en vleeswaren en het brood wit en droog.

Prachtige locatie, uitzicht, rust, zwembad, vriendelijk personeel. Zelfgebakken taart en vers vruchtensap en muesli waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

Top locatie om volledig tot rust te komen en goede uitvalbasis om Toscane met de auto te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer

Mierenoverlast. Personeel spreekt slecht Engels.

Locatie was top. Sfeervol, rustig, prachtig uitzicht op San Gimignano.

• Beoordeeld op: 8 juni 2022

Héérlijke plek. Aanrader! Oase.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het bed was wat klein voor onze grote Nederlanders

Locatie en uitzicht fenomenaal. Ontbijt heerlijk, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 17 november 2021

Heerlijk verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Niks, alles was boven verwachting.

Prachtige en rustige locatie met een schitterend uitzicht op San Gimignano. De kamers zijn schoon en netjes. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2021

Fantastisch uitizcht!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het water in de douche werd niet goed warm. Nieuwe douchekop is aan te bevelen (heel slap straaltje). Ontbijt prima, alleen, wat al eerder genoemd is, wat smaakvollere kaas en ham zou fijn zijn.

Het mooiste uitzicht dat we tot nu toe hebben gehad in Toscane! Prima locatie, binnen 5 km van het leuke stadje San Gimignano. Mooie tuin met veel zit-/ligplaatsen, rondom zwembad maar ook een aantal wat meer privé en sommige met een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijk personeel en fijn dat je ook van een eenvoudige lunch of avondeten gebruik kunt maken. Drankjes verkrijgbaar gedurende de middag en avond.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2021

Prachtige b&b, voor een relaxt verblijf. Met de lekkerste Aperol spritz
    • Standaard Tweepersoonskamer

De eigenaresses runnen deze b&b met heel veel plezier en toewijding, echte gastvrouwen! Je kunt ze alles vragen, niets is ze te veel! Omdat er nog steeds corona maatregelen waren, kregen wij ons ontbijt aan tafel geserveerd. Wanneer je aan komt,kun je aangeven wat je als ontbijt wilt. Keuze uit brood, yoghurt, vers gesneden fruit, eitje, vleeswaren, sapje, enz… ook was er vers gebakken cake. Een uitstekend ontbijt, met geweldig uitzicht op San Gimignano.

• Beoordeeld op: 21 september 2021

Geweldige b&b
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Opbergruimte kleding en overige spullen

Geweldig uitzicht, mooi pand met veel aandacht voor details, gelegenheid voor drankjes en hapjes overdag, ook bij zwembad

• Beoordeeld op: 14 september 2021

Prima adres,
    • Standaard Tweepersoonskamer

De douche was klein en er was nauwelijks ‘druk’ op het water. Bovendien werd het water nauwelijks warm.

De lokatie en het uitzicht zijn in een woord adembenemend mooi. De wifi was écht goed.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021

Heerlijke, rustige accommodatie met fantastisch uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer

Prachtige locatie met oogverblindend uitzicht, schoon en goed verzorgd. Op ca 5 autominuten van San Gimignano in een schitterende omgeving. Vriendelijk personeel en heerlijk verzorgd ontbijt. De kamer is redelijk basic maar het bed is goed en alles was schoon en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2021

Zeer aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer

Badkamer van de standaardkamer is zeer klein, maar eens je de open veranda en tuin met prachtig zicht op San Gimignano ontdekt zal je sowieso niet veel op de kamer zitten -)

Zeer vriendelijk onthaal Ontbijt zeer verzorgd met vers fruitsap, zoetigheden en ham/kaas Mogelijkheid tot een glaasje bij het zwembad, alsook ‘s avonds antipasti of slaatjes tot 20h30 in de tuin en zitruimte

• Beoordeeld op: 10 juli 2021

Genieten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Bed was iets aan de hardere kant.

Super vriendelijk! Prachtige ligging met zicht op san gimignano. Lekker ontbijt. Heerlijk tot rust komen.

• Beoordeeld op: 5 juli 2021

Wat een mooie plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het enige minpunt was dat er geen koelkastje was op de kamer voor mijn medicijnen. Maar die kon ik gelukkig afgeven en werden voor mij koel gelegd. En geen plek om de zwemkleding en handdoeken te drogen.

De ligging is echt geweldig mooi, vanaf het terras waar ook het ontbijt geserveerd wordt prachtig uitzicht op San Gimignano. Lekker zwembad met bedjes.

• Beoordeeld op: 5 juli 2021

Schitterend, ik kan het aan iedereen aanraden!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Als ik echt iets moet zeggen was een nespresso-machine of een waterkoker op de kamer leuk geweest. Echter zijn de prijzen in de bar heel schappelijk en kan je gewoon daar een koffie halen!

Ik kan hier werkelijk niets negatief zeggen. De accomodatie is zoveel mooier dan op foto. De tuin is prachtig, het appartement waar we zaten was erg rustig en privaat. Het zwembad een echte meerwaarde om even te verfrissen. De uitbaters zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. De bar is altijd open voor een hapje of drankje aan het zwembad of op het ruime terras. Wij hebben ons nergens zo hard ontspannen als hier. Fijne uitvalsbasis voor San Gimignano, wijnproeverijen, wandelingen, fietstochten, ... Best wel met de wagen komen, het ligt eerder afgelegen. Voldoende parkeerplaats beschikbaar.

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023