2. Hotellrecensioner ITA

9,1

8,7

10,0

• Recenserades: 31 juli 2023

En pärla med perfekt läge i sköna Corniglia.
    • Dubbelrum med eget badrum

Egentligen inget att anmärka, det är lyhört men inget vi stördes av. Kyrkklockornas sång var mysigt. Man vaknar med staden.

Läget är perfekt, inte minst då vi kom med bil. Rummet låg på första plan, fin utsikt och charmigt. Fräscht, välstädat - litet men har det som behövs samt AC! Och nedanför ligger kafé/baren A Caneva - charmig personal, gott & perfekt för frukost, kaffe och drinken för middagen.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 5 juli 2022

7,0
    Centralt i Corniglia
    • Dubbelrum med eget badrum

Just to clarify: There were no problems with our credit cards. They worked perfectly well during our entire stay in Cinque Terre. However, since you did not have a card reader it was not possible for us to pay the first day as we wanted to do. As our bank denied you to withdraw money from our account, we had to do it from home. Det som drar ned betyget var dels att, när jag beställde B&B trodde att frukost ingick, det gör det inte. Inget uppehållsrum att tillgå. Betalningen av rummet blev krångligt. Antingen cash, eller som jag fick göra via transaktion med IBAN nr osv. Så mycket bättre om man kan betala direkt på plats via en kortläsare, (som dom tyvärr inte hade).

Bra läge, bra dusch och säng. Välstädat. Trevligt bemötande.

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 19 maj 2023

Enastående
    • Vistelsen var 1 natt

Det låg fantastiskt bra i den charmiga lilla byn, precis bredvid ett mysigt ställe där vi kunde äta en jättegod frukost. Mycket fräscht och charmigt litet rum. Trevligt bemötande från både hyresvärden och personen som mötte upp och gav oss nyckeln.

Bodde här maj 2023