3. Beoordelingen B&B en herberg: Abruzzen

STRADA STATALE 16 208, 66050 San Salvo, Italië

#1 van de 20 B&B's en herbergen in San Salvo

Gebaseerd op 2 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 28 juli 2021

Schoon en comfortabel op loopafstand van strand en restaurants.
    • Kamer met Kingsize Bed

Vanaf de SS16 kun je maar op één plek een soort ventweg oprijden die naar de B&B leidt. Daar staat niets aangegeven en als je niet weet dat je daar moet zijn valt het weggetje sowieso niet goed op. Via andere wegen is de lokatie niet per auto bereikbaar: ze lopen dood of zijn afgesloten met een slagboom. Bovendien kon niemand in de buurt vertellen waar de B&B ligt. Onze tip voor de accommodatie is daarom : zet vlaggen of een bord aan de SS16 als bewegwijzering en zet de naam van de B&B op het pand (want zelfs als we meteen goed waren gereden, hadden wij waarschijnlijk niet zo maar bij het huis aangeklopt en gedacht dat we fout zaten. We konden niet ontdekken hoe de stortdouche aan moest (kan dat überhaupt?), maar konden ons prima met de handdouche douchen. Geluiden uit de kamer naast de onze zijn goed hoorbaar, maar daar hebben wij geen last van gehad.

Het personeel is super aardig en behulpzaam: ze deden alle moeite om het ons naar de zin te maken en kwamen ons met de auto zoeken toen wij verdwaald rondreden op zoek naar de B&B (vervolgens reden ze voor ons uit om de weg te wijzen.) Er is voldoende ruimte om de auto op het privé terrein te parkeren. Het lijkt of de B&B net nieuw is ingericht en/of pas is gerenoveerd. De inrichting is smaakvol, netjes en zeer schoon. Mooi en nieuw sanitair, goede en mooie bedden, probleemloze WiFi. Ivm de Covid maatregelen kregen we vouchers voor een Italiaans ontbijtje bij de bar op de hoek: lekkere koffie en prima croissantje naar keuze. Vlakbij is ook een buurtsuper en een bakker en het strand en restaurants zijn binnen 5-10 minuten te voet bereikbaar. In het zomerseizoen is er een kermis en braderie bij de boulevard.