2. Hotelanmeldelser for Italien

9,6

10,0

9,7

• Anmeldt: 26. maj 2023

"Veldrevet B&B i smukke og rolige omgivelse, som er nemt tilgængelig med bus og bil"
    • Deluxe-dobbeltværelse med ekstra seng

Tak for tre vidunderlige dage. Luigi og hans B&B skabte de perfekte rammer for afslutningen på vores rejse. Vi fik lov at tjekke ind før tid, blev mødt med den varmeste velkomst og de bedste anbefalinger - både til oplevelser og restauranter i lokalområdet (begge dele var mere end ét besøg værd 🤩) Fantastisk værelse, men den skønneste udsigt både til by, bjerge, natur og havet. Skøn morgenmad og dejligt med mulighed for at købe drinks og snacks med til værelset. Vores største anbefalinger og bestemt ikke sidste gang vi har besøgt Luigi, hans B&B og Agerola ☀️

Overnattede: maj 2023

• Anmeldt: 7. juni 2022

• Deluxe-dobbeltværelse for 2 voksne + 1 barn

vi overnattede i 3 nætter. Luigi er den bedste vært, vi har mødt . B&B kebonta ligger ca 45 min kørsel fra Amalfi. Der går busser til Amalfi ca to min gang fra Kebonta.Værelset var meget lækkert og der var en altan med et par stole. Der er to restauranter i gåafstand. Begge rigtig gode. Da vi skulle gå Gudernes Sti, kørte Luigi os til starten af stien. Vi kan på det varmeste anbefale, at booke overnatning her. Grazie mille Luigi e un abbraccio anche a tuo figlia

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 18. februar 2022

"Helt i orden :-)"
    • Solorejsende
    • Deluxe-dobbeltværelse med ekstra seng

Morgenmaden er super. De bryder lidt med Italiens morgenmadstraditioner (som mange af os udefra ikke helt forstår). Der er salat med æg, bruschetta, yoghurt, salami, skinke ost rusks og rigeligt af det til at starte dagen på. Ikke at glemme formidabel kaffe. Beliggenheden højt på bjerget i en stille landsby. Værelset havde udsigt ud over bjergene og havet i det fjerne. Det var en meget positiv oplevelse at være her. Det tager 20 minutter at køre til Amalfi på de vildeste bjergveje. Det var en meget positiv oplevelse Luigi, værten, er super imødekommende. Anbefaler Kebontà 100%

Overnattede: februar 2022

• Anmeldt: 2. oktober 2021

Intet

Dejligt værelse med altan med smuk udsigt over byen, bjergene og amalfi kysten. Værten er utrolig hjælpsom, kørte os over til stedet hvor vandrestien “gudernes sti” startede, hjalp med reservation og anbefaling af restauranter osv. Morgenmaden var dejlig med friske tomater og nylagte æg fra stedet, godt brød og pålæg. Bare helt perfekt. Det er en dejlig fredelig by, med gode restauranter i nærheden. Der er flere gode vandremuligheder i området Når man kommer til byen fra napoli siden er vejen fin og bred og der er gratis parkeringsplads på stedet, Der er gode bus forbindelser til amalfi og andre byer, så hvis man som os har en relativ stor bil, er det herligt blot at kunne nyde den smukke tur ned til kysten i en bus.

Overnattede: oktober 2021

• Anmeldt: 20. marts 2022