3. Beoordelingen B&B en herberg: Lazio

#2584 van de 3.347 B&B's en herbergen in Rome

7,4

• Beoordeeld op: 13 april 2024

Aanrader
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Badkamer ietwat verouderd. Hou er rekening mee: 6 Eur pp per nacht tax ter plaatse bij te betalen.

Kamer compact maar ZEER rustig, gezellig, comfortabel, innemend, zeer behulpzaam personeel ,centrale locatie nabij gezellige Piazza Barberini. Onbijt : 1/ sublieme koffie en croissant bij Gino's bar 2 huizen verder; enkel locals komen hier dus kan alleen maar top zijn! 2/ typische buzzing bar Pepy's op Piazza Barberini, tof terras mer veel entertainment.

• Beoordeeld op: 21 september 2022

Goed zat
    • Superior Tweepersoonskamer

handdoeken werden nauwelijks gewisseld. tv deed het niet.

ligging

• Beoordeeld op: 9 april 2022

Fijn verblijf, locatie is top!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douch is wel echt aan vervanging toe. Duurt lang voordat het water warm is en ook een heeel klein straaltje. Maar prima te doen voor een aantal dagen (stedentrip)

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Fijne kamer met een groot bed. De locatie is echt top.

• Beoordeeld op: 1 november 2021

Fijn centraal gelegen hotel, voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

De lift was aan de kleine kant.

Vriendelijk personeel, helaas geen ontbijt door de covid-maatregelen, centraal gelegen, dichtbij vele bezienswaardigheden, restaurantjes en koffietentjes, goede wifi op de kamer. Lekker rustige kamer aan de achterzijde van het hotel.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2021

Prima hotel voor een citytrip
    • Familiesuite (4 Volwassenen)

Koelkastje stond in de kledingkast, hebben we zelf aangesloten. We misten de mogelijkheid om zelf koffie/thee te zetten. Ook stond op de foto's een soort ontbijtbar, die was niet aanwezig. Al zijn er in de nabijheid genoeg mogelijkheden om goed te ontbijten.

Prima kamer, goed ingedeeld. Tevreden over de bedden en kussens, altijd maar weer de vraag hoe dat is. Badkamer zag er schoon en goed onderhouden uit. Mocht je reizen met kinderen (4 personen in totaal) dan kun je als ouders zijnde op de gang zitten, direct buiten de kamer (goede stoelen). Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2021

Fijne kamer op goede locatie!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De service van het personeel. De receptie is heel beperkt tot bijna niet open en als je de man achter de receptie iets vraagt kost het hem veel moeite en gezucht om iets te doen. Verwacht dus geen service zoals je in een hotel gewend bent.

Locatie was top. Aan het eind van de straat een metro en 10 minuutjes lopen van de trevi fontein. Verder had de kamer een heerlijk bed en douche.

• Beoordeeld op: 28 juli 2021

Fijn hotel met behulpzame medewerkers
    • Superior Tweepersoonskamer

De föhn werkte niet, verder was alles prima.

Bij aankomst liet de medewerker van het hotel meteen een kaart zien en maakte voor ons een route door Rome, gebaseerd op het aantal dagen dat we zouden verblijven. We hebben het grootste deel van de route gelopen en hebben zo heel veel gezien! Het hotel ligt ook vrij centraal, dichtbij het station Termini en een metrohalte. Bijna alles is te voet goed te doen :)

• Beoordeeld op: 3 januari 2023

2,0
    Een dikke ontgoocheling
    • Superior Tweepersoonskamer

Zeer povere hygiëne in de kamer en badkamer. De foto’s op de website staan in pover contrast met de realiteit. Ook hadden we gereserveerd voor 3 volwassenen en 4 kinderen. De kamers die bevestigd waren kwamen ook niet overeen met de indeling die we gekregen hebben. Een veel te kleine kamer waar 4 bedden in gepropt waren. Een andere kamer die me meer deed denken aan een kleerkast. Tot slot een kamer die ok was maar met een erbarmelijke badkamer. Het hotel geeft op zijn website aan alleen suites te hebben… deze hebben we dan toch niet gezien. Het ontbijt was zeer pover. 1 koffiekoek per persoon en 1 stuk cake uit een pakje. Dit leek ook totaal niet op de foto’s die op de website stonden. Het ontbijt was in een klein keldertje. Heel donker en muf. De eerste dag van ons verblijf was er zelfs geen ontbijt want het was de 26st december en dan werkte de persoon voor het ontbijt niet. Toen we aankwamen op 25 december rond 18h was het hotel en de receptie ook gesloten omdat het kerstdag was. We hebben dan maar een nummer gebeld waar we een code kregen om alleen binnen te gaan en onszelf in te checken. Tot slot kregen we de laatste dag nog een rekening van 100 euro gepresenteerd omdat de kinderen in een kamer een of ander meubelstuk zouden stuk gemaakt hebben… dit konden we zelf moeilijk geloven. Alles in het hele hotel hangt met tape samen of is reeds stuk. We hebben de 100 euro maar betaald. Blij dat we weg konden en naar huis gaan. Bijgevoegde foto’s van onze kamer: schimmel in de badkamer en verschillende elementen die stuk waren.

De locatie was goed en vlot bereikbaar.

• Beoordeeld op: 3 september 2021

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk personeel. Behulpzaam. Hebben ons geholpen met plf in te vullen. Goede tips voor bezichtigen van belangrijke gebouwen.

De omgeving. De ligging.