2. Hotelanmeldelser for Italien

• Anmeldt: 25. august 2022

3,0
    "Meget skuffende"
    • 4-personersværelse

Hotel ligger i en slags industriområdet. Vi fik familieværelse i underetage som lugtede af skimmelsvamp. Da vi har klaget over det fik vi værelse ved siden af som lugtede ikke så slemt, men var ikke meget bedre. Man kunne se på gulvet at der var vandskade engang, derfor lugtede det hele af gammel fugt. Møbler var slidte, bruseren på badeværelset var mindst 20 år gammel og håndvasken var stoppet. Der manglede også rengøring på badeværelset da man kunne se at edderkopper har lavet hule for lang tid siden. Der var lille terrasse som man kunne komme ud fra værelset, men der blev ikke gjort rent- på havemøbler og gulvet var masse fugleklatter. Vores venner som vi rejste med fik ikke meget bedre værelset. Deres aircondition var lige så gammel som hotel så den virkede ikke optimalt. Mad på hotellet var under middel. Men nogle km derfra kan man finde god steder for at spise.

Personalet var meget venlig. Svømningpool var et lysglimt af hele ophold på hotellet. Morgenmad var også ok. Hvis man har bilen så er det nemt at komme til Metro, som kan benyttes for at komme til Rom centrum. Ellers kan hotellet tilbyde shuttlebusser til Metroen, men kun på bestemte tidspunkter.

Overnattede: juli 2022

• Solorejsende
    • Enkeltværelse
    • 1 overnatning

Overnattede: juni 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: