3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane

Gebaseerd op 1 beoordelingen over dit appartement

7,4

7,5

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

De locatie was en is prachtig maar door dit konden wij er niet echt van genieten.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wij werden geconfronteerd met de ruzie wat de eigenaar van appartement 142 heeft met het hotel/appartement. Wij werden aangesproken meerdere keer dat wij niet welkom waren bij het zwembad. Waar andere klanten bij stonden en jullie zijn de mensen van 142. Wij vinden dat een hele kwalijke zaak. Leek wel of wij iets misdaan hadden. En ook andere mensen keken ons aan. Hebben de eigenaar ook een whatsapp gestuurd etc hebben alles netjes bewaard. Maar hij wilde alleen weten wie zei het en wanneer. Wij hebben gezegd wij willen daar niet tussen zitten dat iets tussen jullie Hebben zelf 2 dagen Florence geboekt om daar naar even weg te zijn. Wij vinden zelf dat wij wel een vergoeding daarvoor mogen krijgen. Hebben nu extra kosten uitgeven , terwijl wij dat niet gebudgetteerd hadden het een prachtige locatie is. Willen graag andere klanten waarschuwen dat ze niet hier moeten boeken bij hem. Want geloof ons het is echt heel naar als je zo word aangesproken en bekeken word. Wij boeken altijd bij jullie en dit hebben wij nog nooit mee gemaakt. Hopelijk kunnen jullie wat voor ons betekenen. Mvg Bert en Marja van Gulik.