2. Hotelanmeldelser for Italien

• Anmeldt: 27. juli 2022

4,0
    Skuffende
    • Deluxe-mobilehome

Elendig service fra personalet.! Det starter allerede ved ankomst, da vores aircon var incl. i vores betaling, men ved ankomst skulle vi betale 1 € pr. time. Det samme med håndklæder + linned. Dette var også incl. vores betaling, men skulle også betales ved ankomst. kommunikationen var umuligt, da de kun snakker sparsomt engelsk, og de var ikke villige til at forsøge en konstruktiv kommunikation. På 2. dagen opsøgte de os, da de desværre havde lavet en dobbeltbooking, og vi skulle derfor enten flytte i en anden mobilehome ( mindre og uden aircon.. Vi havde 40 graders varme) eller fraflytte helt. -så ville de refunderer for de overnatninger vi mistede. Vi valgte at fraflytte ( efter 6 dage i stedet for de 9 vi havde booket) Her forsøgte vi igen at få lavet en aftale om aircon, da vi havde betalt, men de krævede stadig 33 €. På booking havde de efterfølgende ændret, så der nu stod “mod betaling” Vi havde på skrift, fra bookingen, hvad der var incl. men de ville hverken læse eller snakke om det, og nu kunne de jo bare trække det fra refunderingen som vi havde tilgode efter fraflytningen. Refunderingen har vi, her efter 3 dage, stadig ikke modtaget. De lovede at pengene var på kontoen efter 48 timer. Vi havde booket en DeLuxe Mobilehome.. Delux burde fjernes. Toilettet kunne ikke skylle id, og stoppede. Vi brugte fælles toiletter istedet. Når microbølgeovnen blev sat til, sprang sikringen. Emhætten virkede ikke. Mobilehomen skulle rengøres inden afrejse, men der er hverken kost eller rengøringsartikler. Vi kommer IKKE igen.

Området var fint, flot natur.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 17. september 2022