5. Beoordelingen van Casa di Carlo Goldoni - Dimora Storica

Beoordelingen over Casa di Carlo Goldoni - Dimora Storica

Rione Duomo 307, 30015 Chioggia, Italië

Gebaseerd op 7 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Romantisch verblijf in hartje Chioggia, grazie mille!

Parkeren is wat lastig vanwege de drukke grote straat achter de accomodatie. Gelukkig biedt de gastvrouw een parkeerticket voor €8 per dag in een parkeergarage iets verderop.

We sliepen hier twee nachten tijdens onze doorreis in Italië. Het plekje en vooral de ligging is werkelijk waar verbluffend. Wij kregen de kamer die aan de gracht ligt waar onze laatste avond live piano muziek werd gespeeld. Super romantisch! De bruggetjes over de gracht worden in de avond leuk verlicht. We werden vriendelijk ontvangen met een drankje en fruit ook al waren we te vroeg voor het inchecken. De kamer is netjes en heel schoon, iets wat klein vooral de badkamer, maar dit heeft ook z’n charme. Ontbijt is voor de vriendelijke gastvrouw alleen al de moeite waard. Ze vertelt zo over de lokale lekkernijen dat het speeksel vanzelf in je mond komt. Te voet ben je midden in het hartje van Chioggia waar je bij een tal van leuke restaurantjes lekker kan eten. Tip: reserveren. Binnen 20 min ben je bij het super grote en uitgestrekte druk bezochte strand met name bezocht door lokale Italianen (ligbedden ook al zijn het er heel veel zijn dan ook vaak gereserveerd).

• Beoordeeld op: 19 juli 2022

Geweldige B&B in karakteristiek pand in hartje centrum van Chioggia.
    • Superior Tweepersoonskamer

We werden vroeg wakker door druk geklets aan de overkant van het straatje waar een groentewinkeltje is.

Locatie: middenin het centrum van Chioggia. Mooie, karakteristieke B&B met ruime sfeervolle kamer en schone badkamer, eigen terras met zicht op de tuin. Eigenaresse Julia, maar ook het overige personeel zijn heel klantvriendelijk en servicegericht. Lekker vers ontbijt, geserveerd op ruim terras.

• Beoordeeld op: 20 mei 2022

• Superior Tweepersoonskamer

Tja om iets te schrijven,ze waren er nieuwe elektrische sloten aan het monteren met af en toe wat lawaai hinder, maar dit was miniem!

Sfeervolle en gezellige b&b,je voelt je hier direct thuis!rustig en aangename gastvrouw.de kamer was gezellig en alles werkte!het ontbijt was compleet en meer dan genoeg

• Beoordeeld op: 30 juli 2021

Niets.

Behulpzaamheid van het hotelpersoneel.

• Beoordeeld op: 9 juli 2021

Klein Venetië!

Geen op en aanmerkingen.

Eigen ruimte met eigen ingang en buitenzitje aan mooie patio, direct aan een kanaal met brug! Vriendelijke en behulpzame eigenaresse en heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

• Beoordeeld op: 26 juli 2022