3. Hotelbeoordelingen: Toscane

33 Via del Crocino, 50064 Poggio Alla Croce, Italië

#2 van de 4 hotels in Poggio Alla Croce

Gebaseerd op 9 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Heerlijke plek met een adembenemend uitzicht!
    • Appartement met uitzicht op de tuin

Adembenemend uitzicht en een accommodatie die van alle gemakken was voorzien. Fijne bedden, zeer vriendelijke gastheren, en een heerlijke accommodatie om ook bij minder weer volop te genieten van Toscane. Perfecte locatie voor een bezoek aan Florence en andere bezienswaardigheden in de regio.

• Beoordeeld op: 11 september 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

De badkamer was smal. De wc zat achter de douche, waardoor je niet naar de wc kon als iemand onder douche stond. Er misste een trekker om de douche te drogen

Het appartement was mooi gerenoveerd. Goede bedden, ruime slaapkamer. Goede keuken. Erg mooi uitzicht vanuit de tuin Andrea is een goede host. Gaf goede tips voor de omgeving.

• Beoordeeld op: 7 november 2021

Toscane: Florence, Sienna en omgeving
    • Appartement met uitzicht op de tuin

Het sanitair was klein, verouderd en niet zo schoon als ik het graag zie. Warm water kwam en ging en de douche liep niet goed leeg.

Het huis is prachtig, het appartement gigantisch en smaakvol ingericht. Andrea heeft geweldige tips om je een buitengewone vakantie te laten beleven. Hij is ook altijd bereikbaar als je een vraag hebt en reageert dan ook zeer snel. Als er iets aan de hand is wordt dat ook direct opgelost.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 12 oktober 2021

Z
    • Appartement met uitzicht op de tuin

Het bed lag niet zo goed, er zat ook een bult in het midden. Het douchegordijn mocht vervangen worden.

Het uitzicht van de tuin was prachtig. De eigen keuken was ook wel een fijne luxe, alles was er aanwezig. Zelfs wasmiddel voor een handwas te doen. Je kan ook op het terrein parkeren en krijgt een sleutel mee van de poort. Fulvio, de vader van andrea, hebben we meerdere keren gezien tijdens ons verblijf. Super aangename man! Er stond een fles chianti ons op de tafel op te wachten. Hij vertelde ook goede suggesties om te gaan eten en een wijnhuis te bezoeken. Met andrea had ik contact via watsapp, ging allemaal heel vlot. Was altijd beschikbaar om eventuele problemen op te lossen en om super goede suggesties te geven over wat te doen in de omgeving, wat te zien in siena/firenze, waar te parkeren. Was een heel aangenaam verblijf!

• Beoordeeld op: 27 september 2021

• Appartement met uitzicht op de tuin

De locatie was midden in het dorpje. Groter dan verwacht met veel voorzieningen. De tuin was groot en voor de gasten toegankelijk. op verschillende plekken kon je van het uitzicht genieten. Contact met onze gastheer Fulvio was buitengewoon en zeer gastvrij!

• Beoordeeld op: 6 september 2021

Heerlijk verblijf in Poggio alla Croce
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Helemaal niets

De geweldige tuin. Het magnifieke uitzicht. Florence met trein vanuit Figline bereikbaar. Prima uitvalsbasis voor de hele Chiantistreek. Aardige gastheren, Andrea en zijn pa. Eigen afgesloten parkeerplaats. Supermarktje op 3 km (S.Polo). Prijs erg schappelijk.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021

Prachtig huis met fantastische tuin en dito uitzicht
    • Appartement

Prachtig huis, echt een plaatje. Heerlijk gelegen in het mooie Toscane. Supervriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2021

• Appartement met uitzicht op de tuin

Erg groot appartement en host Andrea is de perfecte gastheer! Goede uitvalsbasis voor activiteiten (wijnproeverijen) in de omgeving (bijv. Verrazzano en Ruffino).