2. Hotellrecensioner ITA

7,5

7,8

• Recenserades: 17 juli 2023

7,0
    Högljutt hotell men med toppenläge vid havet, samt nära Pakermo.
    • Familj med yngre barn
    • Juniorsvit med havsutsikt

Varje kväll spelar ett coverband mellan 19-23:30, nonstop och på väldigt hög volym och med discolampor, vilket gör att man inte kan gå och lägga sig innan de slutat då hela rummet är upplyst och all musik hörs högt in i sovrummet. Det är MYCKET folk på helgerna och hyfsat mycket även i veckorna vilket gör det svårt att få solstolar under parasoll eller ihop med sin familj. Även hög volym vid poolen pga allt folk. Inte värst rogivande. Bättre vid saltvattenpoolen. Det är även nån sort VIP-klubb som vi vanliga besökare ej får nyttja, som har hälften av alla solstolar (de med sköna dynor). Frukosten är ok men inte jätteskoj, vitt bröd, kakor, oskalade frukter (äpplen, päron mm) och inlagd frukt. Ingen melon, ananas eller annan roligare färsk frukt. Äggröran ej gjord på färska ägg utan antagligen på pulver, så den är grynig o smakar sådär. Mat på hotellet är ok för lunch men ej superduper. Bilparkering kostar 10 euro/natt o bör förbokas då den är rätt full. Bil rekommenderas så man man åka till andra restauranger, eller besöka Palermo (20 min bort).

Läget är väldigt bra. En stor sötvattenpool (djup), en barnpool, en saltvattenpool (djup, ligger nere vid havet) och stegar ner till havet där man kan snorkla bland ”akvariefiskar”. Detta är det bästa med hotellet, övrigt är sådär. Bra läge nära Palermo, 20 min bort och lite lugnare trafik än i staden.

Bodde här juli 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: