3. Hotelbeoordelingen: Ligurië

Gebaseerd op 39 beoordelingen over deze B&B

7,5

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Aanrader!

Het is natuurlijk was afgelegen gelegen. Maar de prijs is dan natuurlijk zeer correct.

Supervriendelijke hoteleigenaars! De shuttle service naar Cinque Terre was super goed geregeld én goedkoop!

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

Ik zou door de gastvrijheid nog eens komen

Ontbijt was iets minder naar onze normen

Zeer vriendelijke mensen, shuttlebus service was super

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Precies wat je verwacht, zoals het omschreven staat....

Hou er rekening mee dat op de dinsdagen alles dicht is ... als je tenminste op zoek moet naar een gelegenheid om 's avonds te eten. Kamers keurig, schoon maar enigs gedateerd

Gastvrij, behulpzaam en vriendelijk personeel. Prima uitgangspositie voor bekijken van Cinque Terre. Vergeet ook niet te vragen of het hotel wil reserveren in het restaurant ' Puin'. ernaast.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Prima verblijf voor twee dagen om Cinque Terre te bekijken

-Kamer te klein -smiddags niemand aanwezig voor vragen of drankje

Heerlijk restaurant Kamer erg schoon Goed uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2023

Uitstekend

alles was netjes verzorgd en het personeel is erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Een redelijk verblijf
    • Driepersoonskamer

Niet echt “Quiet”, beetje lawaaierig vooral in de vroege ochtend en ‘s avonds na 22h00

Het nabij gelegen restaurant

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Top

Je heb wel een auto nodig

Heel centraal in de bergen, zodat je overal heen kon rijden en de rust

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Mooie vakantie

Kamer 102 lag boven het terras waar het tot rond 23:30 nogal gehorig was. Het tweepersoonsbed had 1 matras waardoor je met je partner elke beweging voelt. Hygiëne kon wel wat beter, veel stof onder het bed bv. Blaffende honden op de wijngaard er tegenover.

Vriendelijke directie en personeel. Mooie ligging en uitzicht en parkeergelegenheid. Restaurant naast de deur. Pendelbus naar monterosso. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Eerlijk gezecht viel ons niets tegen. We hadden dag ervoor geboekt dus waren meer dan blij met de accommodatie.

We waren er drie nachten. Kamer is top en lekker koel. Fijne douche. Personeel erg attent en hulpbereid. We hadden onze e- bikes mee en zonder vragen werd aangeboden deze in de garage te stallen. We hebben 1 dag gefietst. Zwaar maar te doen met e- bike. 1 dag gewandeld en 1 dag aan zee. Prachtig strand en zee. Er gaat een eigen pendelbus van en naar het strand. We kunnen het zeker aanbevelen👌

• Beoordeeld op: 21 juni 2023

prima b en b, goede ligging in Cinque terre.

kamers zijn sober, komen overeen met de foto’s. voor ons een prima verblijf, maar verwacht geen luxe.

goede ligging tov Monterosso. iedere dag rijdt de eigenaar voor een kleine vergoeding met een shuttlebus heen en weer naar Monterosso. handig omdat parkeren in deze dorpen zo’n beetje onmogelijk is. vanuit Monterosso kan je met de trein heel makkelijk de andere dorpen aan doen. uitgebreid ontbijt. lekker restaurant op het terrein. tip: reserveer. het zit iedere avond vol.

• Beoordeeld op: 4 juni 2023

prima

ietwat gehorig

uitvalsbasis voor Cinque Terra. De shuttlebus naar Montorossa del Mar is ideaal. Een goed restaurant naast het pand.

• Beoordeeld op: 20 mei 2023

Juist genoeg voor enkele dagen

Kamer basic, ontbijt basic

Het restaurant er langs

• Beoordeeld op: 18 september 2022

Eenvoudig maar net hotel met bijzonder aardige eigenaars.

Kamer was sober ingericht. Bedden van matige kwaliteit.

Bijzonder aardige mensen. Alles was schoon en hotel ademde de Italiaanse sfeer uit.

• Beoordeeld op: 15 september 2022

Mooie uitvalsbasis, terras en bediening. Kamer klein en heet.

Kamer is wat klein (booking, onder her dak dus hoogste en heetste kamer) en italiaans gehorig. Das geen probleem als de buren dezelfde slaaptijd hebben. Verder: geen airco.

Ontbijten op terras. Prachtige plek om 5terre te doen. Binnen 15 a 20 minuten. Vriendelijke bediening, je kunt samenstelling ontbijt zelf opgeven en durf gerust om meer te vragen.

• Beoordeeld op: 13 september 2022

Comfortabel hotel, kamer met balkon, goede bedden, prima ontbijt. Rustig gelegen, met voortreffelijk restaurant naast de deur. De shuttlebus, die 2 x per dag heen en terug rijdt, is ideaal om Cinque Terre te bezoeken. Zeer vriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 7 september 2022

Helemaal niets!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Top eigenaren Kortom een prachtige plaats om weg van de Cinqe Terre drukte te verblijven.

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

Rustjge plek in Cinque Terre

De ventilator was te weinig om af te koelen. Ontbijt was goed maar wel erg wisselend (qua tafels wat er werd aangeboden).

Rustige plek en heerlijk restaurant naar de accommodatie. Let op, het zit ver buiten Monterosso ze hebben 4x op een dag een shuttlebus rijden €2,50 p.p. p.k. waar je gebruik van kan maken.

• Beoordeeld op: 7 juli 2022

Prima voor een kort verblijf

Hond 15 euro per dag vind ik erg duur en staat nergens vermeld. Ontbijt was lekker, maar niet helemaal mijn ding op deze manier. Je moet alles vragen en er staat nergens iets vermeld wat ze aanbieden… Dan ook met niet altijd alles perfect Engels is het nog wel is lastig om dan van alles te vragen.. Liever een buffet of dan een soort menu kaartje. Op deze manier voel ik mij ook beetje bezwaard om van alles te vragen…

Ideaal om Cinque Terre te bezoeken en de shuttle service voor 2,50 pp is echt perfect!! Personeel/eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

• Driepersoonskamer

Géén negatiefs te zeggen

De ligging , nette kamers, personeel zéér vriendelijk , lekker ontbijtje, restaurant ernaast.

• Beoordeeld op: 22 mei 2022

Prima voor een nachtje

Kamer en ontbijt

Eigenaresse was zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 16 september 2021

Ideaal voor bezoek Cinque Terre

Koelkastje in de kamer was handig geweest.

Rustige locatie in de bergen. Verwacht niet teveel van de kamers (je waant je terug in de jaren 70), voor ons was het prima. Ontbijt is op zijn Italiaans vrij basic, maar wil je extra dingen dan wordt dit direct gemaakt/gebracht. Perfect als je de Cinque Terre wilt bezoeken, aangezien de eigenaar dagelijks op en neer rijdt met een busje. Het restaurant ernaast is heerlijk om een keer te eten.

• Beoordeeld op: 12 september 2021

Prima

Kamer 1 boven het restaurant. De douche vertoonde schimmelvorming. Er was wel afzuiging, maar niet voldoende om schimmelvorming te voorkomen. Ook was de douche niet goed schoongemaakt evenals het matje voor de wastafel. Misschien zacht aan de voeten, maar verre van hygiënisch. Er was geen airco, maar wel een ventilator. Toen we hem aandeden vloog het stof van de bladen af. Mag ook wel eens worden schoongemaakt. De kamer zelf was wel schoon.

Het ontbijt was goed en werd zelfs door de eigenaars geserveerd op het terras. Dat gaf wel een persoonlijke touch. Wel jammer dat je van te voren niet weet wat er überhaupt geserveerd wordt. Als we niet hadden gezien bij andere mensen dat roerei en sinaasappelsap tot de mogelijkheden behoorde, hadden we dat ook nooit genomen. Ook kon je geroosterde broodjes nemen had ik gelezen op Booking.com Dus goed even de recensies doorlezen. De pendeldienst is ook fijn. Tussen 08:00 en 10:00 (om het heel uur) brengt de eigenaar je naar Monterosso voor 2,50 pp enkele reis. Ook dit werd ons niet medegedeeld bij aankomst (we wisten het door de recensies) en hebben er zelf om moeten vragen. Wat misschien nog beter voor een extra stukje service zou zijn, is als het hotel per kamer een opslag rekent van 2 euro ofzo per dag. Dus dat de pendeldienst bij de prijs is inbegrepen. Mensen betalen het toch wel. En als ze dan van de pendeldienst gebruik maken, lijkt het alsof het gratis is. Krijg je veel betere beoordelingen. Misschien een tip voor de eigenaars. Wat dan wel weer jammer is, is dat voor de terugreis, maar twee tijdstippen zijn. Om 18:00 en 19:00. Wel slim, want dan ben je min of meer gebonden om te eten in het hotel ernaast,want voor de rest is er niet veel te doen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

er was geen laadpaal voor een elektrische auto

ontbijt was goed, personeel erg klantvriendelijk. minput was geen balkon o.i.d.

• Beoordeeld op: 28 juli 2021

Het jammere was dat de airco in onze kamer het niet deed. En dat het een beetje afgelegen is. In de avonden ben je genoodzaakt thuis te blijven op de accommodatie. Het is niet te doen om de weg met de auto af te leggen ivm weinig belichting op de wegen. Overdag is het wel een voordeel want je bent met 10 minuten a max 20 in de andere dorpjes zoals Levanto, Monterroso etc. Mocht dit geen probleem zijn is het zeker te doen en de moeite waard

Vriendelijke mensen, behulpzaam, meedenkend en vrolijk. Staan je goed te woord. Rustgevend.