3. Hotelbeoordelingen: Apulië

6,8

7,5

7,3

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Wel een mooi sfeervol pand met leuke tuin en zwembad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Zie boven. De locatie van het hotel was ook niet erg “handig” omdat deze in een soort flauwe bocht lag en aan eind van de weg/ begin oprit. Slecht aangegeven ook.

Wat je voor ontbijt wilde hebben, moest je via een app opgeven welke niet duidelijk was; iemand van bediening sprak beetje Engels en die ons heeft geholpen. Weinig tot geen normaal bruin brood; veel zoete cakejes e.d.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Goed hotel als je niet op zoek bent naar luxe en graag lang aan het zwembad blijft zitten
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De eerste kamer die we toegewezen kregen (kamer 16) lag naast de technische ruimte voor het zwembad en airco-toestellen. Na 1 nacht hebben we gelukkig van kamer kunnen veranderen, die veel beter was. Badkamer heeft toch wat renovatie nodig (schimmel aan bad en lek onder bad). Zwembad: zoals ik reeds zei, aangenaam om te zwemmen maar verplichte badmuts vind ik zonde. Ook het feit dat we om 18u het zwembad moesten verlaten, vonden wij veel te vroeg gezien de warmte (om 18u nog meer dan 30 gr). Bestellen van een drankje moest ook via een app gebeuren en kon niet op de kamer worden gezet (alles moest direct betaald worden, maar aan het zwembad heb je niet altijd geld bij). Restaurant hebben we niet geprobeerd, maar zag er niet gezellig uit. Vooral in het weekend (maar ook tijdens de week) geeft men nogal de voorkeur aan externe gasten (zowel aan het zwembad, als late en luidruchtige feestjes 's avonds), er wordt weinig rekening gehouden met de eigen hotelgasten

Zwembad was proper en aangenaam om in te zwemmen. Ontbijt was ok, maar ook niet meer dan dat (in het begin was er ontbijtbuffet, en plots halverwege ons verblijf moest alles via een app besteld worden --> niet zo handig)

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

Hotel met klassieke uitstraling prima restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

locatie (hotel ligt in buitenwijk) Personeel mag wat alerter zijn. Had gevraagd om een kleine attentie op de kamer aangezien mijn vrouw jarig was op dag van de aankomst. dat was vergeten. Bubbelbad deed het niet.

goed restaurant lekker ontbijt. prima bed. klassieke stijl.

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Goed voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Mooi zwembad, jammer van de bouwgeluiden eromheen. Verder rook het niet fris in de kamer maar naar dode rat. Heb zelf met parfum gespoten. Douchen in bad met zo’n plastic douchegordijn en de kit rand moet ook vervangen worden, helemaal beschimmeld.

De ligging t.o.v. het vliegveld. Fijn omsloten terras erbij. Niet fijn dat er een rattenval in het zicht lag.

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Schone kamer en prima ontbijt, maar zeer afgelegen en kleine kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Wij zaten in een bijgebouw met meerdere kamers, waar de nummering beter van had gekund…. alles in het Italiaans voluit geschreven, ipv in cijfers!?Bordjes met pijlen waren ook handig geweest. Kamer was erg krap. De ligging is ook niet ideaal; ca. 20 min rijden van de binnenstad in een zeer ongezellige industriewijk, waar je overigens binnen de hoteltuin niets van merkt. Helaas was het zwembad tijdelijk gesloten (maar dat wisten we al wel tijdens het boeken). Ook jammer dat het personeel nauwelijks 2 woorden Engels spreekt.

Mooi landhuis.

• Beoordeeld op: 27 april 2022

• Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het restaurant bleek gesloten en we konden niet vroeg ontbijten. Maar het was dan ook geen zaken- maar een ontspanningshotel.

Ruime luxe kamers, aardige receptionist

• Beoordeeld op: 9 april 2022

• Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het ontbijt was karig.. En her zwembad was helemaal onderkomen..groen water en de tuin erom heen was een aanfluiting .. Ok het was nog geen zwemweer..maar was wel lekker zonnig weer om aan het zwembad te liggen en te genieten vh zonnetje...maar was door achterstallig onderhoud niet aan de orde

Het hotel was zeer proper...vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2021

Mooi huis met matig ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Slecht ontbijt in sfeerloze ruimte, er was een feestje tijdens ons verblijf dat enige geluidsoverlast gaf en hard bed. De bewegwijzering naar de lokatie kan veel beter.

Mooi landhuis, grote kamer, schoon, gratis parkeren op eigen terrein

• Beoordeeld op: 5 september 2021

• Standaard Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Het zwembad is heerlijk en een bron van rust na een dag in Bari. Het ontbijt is uitgebreid, zeker voor Italiaanse begrippen en het biedt voor ieder wat wils. De badkamer is fijn, voorzien van een whirlpool. Douchen gebeurt in het bad, wat onprettig kan zijn voor de instap. In onze kamer was de kitrand niet meer goed, waardoor de badkamer overstroomde. Wij hebben het idee dat de locatie dit probleem zodra mogelijk goed aan wil pakken.

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Teleurstellend
    • Classic Tweepersoonskamer

Alles is sterk verouderd, de kamers ruiken muf, badkamer hing vieze geur, bed/ lakens ruiken niet fris. Kranen in badkamer zitten los en lekken. Tuinmeubels buiten zijn van goedkoop plastic en kapot. Eten was smakeloos Het personeel was vriendelijk en probeerde er nog iets van te maken, maar de eigenaar moet zich schamen met de staat van het hotel en dan wel deze prijs durven te vragen. Ik ben 1 dag eerder weggegaan

De kamer is ruim en een groot bed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

2,0
    Geen aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer

We hadden een kamer geboekt met bubbelbad, ten eerste hadden we 's avonds geen warm en toen het eindelijk een beetje warm werd (nadat het personeel meerdere keren het water had gereset), bleek het bubbelbad het niet te doen. Daarnaast werd er een dag van te voren een feest aangekondigd op het terrein, de kamers zouden geluiddicht zijn, maar dat was niet zo. We hebben hier veel last van ondervonden. Het zwembad was vies, en de bubbelbaden in het zwembad deden het ook al niet. Daarnaast zit je naast een drukke weg als je aan het zwembad zit. Om het kapotte bad te compenseren, hebben ze ons 10 euro aangeboden, maar dat is tot op heden nog niet betaald. Dat staat trouwens niet in verhouding tot de prijs van de kamer en al onze klachten. De faciliteiten doen geen eer aan de naam "resort". Ik zou dit hotel dus absoluut niet aanraden.

• Beoordeeld op: 3 juni 2022

Heerlijk hotel