3. Beoordelingen B&B en herberg: Lazio

#1748 van de 3.428 B&B's en herbergen in Rome

7,1

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Zeer fijn verblijf

Uitstekende locatie, dicht bij alle bezienswaardigheden. Ontbijt is zeer goed geregeld bij een naast gelegen restaurant op een leuk pleintje.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Mooi B&b

Ligging

• Beoordeeld op: 28 september 2023

Fijne ervaring in mooie rome

Airco kan enkel aan of uit, zelf kan je instellingen niet aanpassen. Er hing een briefje in de badkamer dat er door verbouwingen op het dakterras mogelijk insecten in de badkamer gevonden konden worden. Hebben wij geen last van gehad! Enige echt nadeel is de douche; ben je groter dan 175cm dan pas je er niet onder. Voor ons was deze dus te laag.

Zeer schone, ruime kamer Dagelijks werd de kamer ook opgeruimd en schoongemaakt Perfecte ligging midden in Monti, makkelijk te voet bereikbaar van Rome termini en in de buurt van meerdere restaurantjes. Vriendelijke service achter de check-in desk.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Ik miste wel een hotel bar/lounge/salon. Meer als een receptie is er nl. niet echt. Wij vonden de bedden echt heel hard maar... we sliepen wel goed :-). Als je 6 nachten boekt, eet je als ontbijt ook 6x exact hetzelfde en het aanbod/variatie is niet groot: koffie, kaas/vleesje, yoghurt, sap, 1 croissant en 2 st stokbrood. Toen we aangaven eens geen kaas/vleesje, sap, yoghurt te hoeven maar een eitje in de plaats moesten we 8 euro/pers. opleggen wat we best veel vonden voor (wel een flinke portie) gebakken ei. Dit alles wil niet zeggen dat 't geen goede locatie is hoor! Is meer informatief bedoelt.

De Monti wijk is heerlijk om te logeren! In de zomer is uit gaan ontbijten op dat pleintje fijn. Je zit op wandelafstand van het Colloseum, de metro en van vele gezellige restaurantjes en winkeltjes. De airco werkte prima wat met dit zomerweer ook wel echt nodig was. Mocht je een geleide fietstocht willen doen: Baja bikes ophaalpunt zit op 5min. wandelen.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Perfecte locatie
    • Vierpersoonskamer

Wij hadden eigenlijk B&B Il Covo geboekt, maar bij aankomst kregen we een kamer in het hotel Antica Locanda. Dit omdat reizigers in Il Covo last hadden van kakkerlakken. Dus we waren ontzettend blij om in het hotel te mogen verblijven. Ontzettend goede locatie. Dichtbij het Colosseum. Het ontbijt in het nabij gelegen barretjr was prima. Heerlijk buiten gezeten daar.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Drie nachten in Rome
    • Vierpersoonskamer

Kies je voor een familiekamer, krijg je twee aparte kamers naast elkaar. Dit correspondent niet met de omschrijving. Vervelend als je je hier echt als gezin op instelt!

De locatie, het personeel en de wijze waarop de kamer is ingericht.

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Top locatie en verder was alles wat oké

Wel aan de kleine kant

Goed ontvangst mooie kamers

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

De B&B is een goede uitvalbasis voor een citytrip in Rome.

Het ontbijt. De locatie was leuk, namelijk een restaurantje met terras op honderd meter van het hotel. Het personeel deed wat mogelijk was. Maar het was er druk, hierdoor was het lang wachten op wat extra brood of koffie.

Het personeel aan het onthaal is vriendelijk, meertalig (Frans en Engels) geeft goede informatie en is 24 uur per dag bereikbaar! Het sanitair is verzorgd en de kamer wordt dagelijks netjes gepoetst.

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

ok

douche hoogte

locatie

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

Stedentrip met 2 vrienden
    • Vierpersoonskamer

Als er een puntje van kritiek moet zijn, jammer dat er geen balkon was en het bed was erg hard.

De locatie was perfect. Grote kamers met veel ruimte en iedere dag spic en span schoon. Ontbijt om de hoek was prima en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 april 2023

Klein hotel in het centrum van Rome

De locatie... vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 13 april 2023

De locatie vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 3 april 2023

Mooie B&B op wandelafstand van het Collosseum!

Het ontbijt vonden wij persoonlijk iets minder. De lift was vrij klein voor de kinderwagen en werkte niet altijd.

Mooie en propere B&B op wandelafstand van het Collosseum. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2023

zeer goede accomodatie, superlocatie, behulpzaam bij ziekte
    • Driepersoonskamer

airco ingewikkeld

locatie schoonmaak

• Beoordeeld op: 13 februari 2023

fantastische plek, met een bijzondere dank aan het behulpzame personeel

het gebouw is erg gehorig

centrale ligging - vriendelijke ontvangst - mooie kamer - ontbijt aan een leuk pleintje -behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 28 november 2022

mooie kamers, proper verblijf, heel vriendelijk personeel, goede ligging.
    • Driepersoonskamer

We waren met 5 vriendinnen, we hadden 2 kamers voor 2 en 3 personen, dat was heel tof, alleen jammer dat er nog een derde kamer in ons vertrek was waar andere mensen zaten die zomaar in onze kamers konden. Er was 1 loper voor de 3 kamers... Het ontbijt was heel sober, 3 dagen hetzelfde gekregen , we moesten steeds bijvragen, 1 half sneetje brood en 1 croissant per persoon is echt weinig. Voor de rest niet veel op aan te merken.

Een goede ligging, op loopafstand van een metrostation. Mooie, nette kamers. vriendelijk personeel. In de buurt waren er een aantal leuke restaurantjes waar je s 'avonds gezellig kan gaan eten. Wij zaten op het 4e verdiep, elke keer 90 treden omhoog, gelukkig is er een liftje aanwezig.

• Beoordeeld op: 10 november 2022

Kamer was prima en netjes maar de badkamer had wel wat groter gekund. Verder is het best wel een stuk duurder geworden dan een jaar geleden.

IL COVO is gelegen in de leuke wijk Monti. Er zitten meer dan voldoende bars en restaurants in de buurt. Het is allemaal wat minder toeristisch dan sommige andere wijken maar dat bevalt ons juist heel goed. Ondanks dat zit je wel heel centraal en op loopafstand van de vele bezienswaardigheden. Ook leuk is het ontbijt in een bar op 100 meter lopen. Lekker ontbijt en ook komen er veel locals voor een koffie en een hapje.

• Beoordeeld op: 16 september 2022

tof verblijf opnemen goede locatie

hygiëne,vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 10 september 2022

Prima hotel, midden in Monti, loopafstand Colloseum, levendige buurt!

Het handdoekenbeleid is een beetje vreemd. De 1e dag hadden mijn vriendinnen en ik de vuile handdoeken op de grond gelegd, meestal een teken dat je een schone wilt. Bij terugkeer in de kamer 's avonds merkten we dat de schoonmaker de vuile handdoeken weer had opgehangen. De vuile handdoek van mijn vriendin was opgehangen op mijn plekje en vice versa. Beetje vies dus! Toen we verhaal gingen halen bij de receptie zei de receptioniste dat er maar 1x per 3 dagen een handdoek wissel is. Dit hadden ze bij aankomst wel eens kunnen melden, dan hadden wij hier rekening mee gehouden.

Il Covo ligt in de super leuke buurt Monti. De wijk zit vol met leuke 2e hands winkels, gallerieën, en gezellige restaurantjes. Het ontbijt wordt geserveerd in La Bottega del cafe, een grappig restaurantje op een gezellig plein. Op het plein komen de locals einde middag bij elkaar om een glaasje alcohol te nuttigen. Maar 's morgens is het ook al een gezellige drukte. Ontbijt prima. Bestellen van een 2e kop koffie, nessun problema! Bedden waren goed en werden elke dag opgemaakt. Super dakterras met loungebanken voor een ieder toegankelijk! Let op: inchecken bij Hotel Antica Locanda, daar is de receptie.

• Beoordeeld op: 9 september 2022

Zeer goed, Prijs kwalitieit een toppertje!

Iets teveel lawaai van buren boven of onder

Zeer centraal gelegen, Ontbijt in taverne 100 meter verder. lekker, meer dan voldoende,, maar 5 dagen bijna hetzelfde

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

voldeed aan alle verwachtingen
    • Vierpersoonskamer

De douche icm het toilet is erg klein, dat was wel wat behelpen, maar het was wel netjes.

Het ontbijt op een aparte gezamenlijke locatie was erg goed geregeld. Personeel was zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 mei 2022

Ontbijt (onvriendelijk personeel in café)

Locatie

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

Prima locatie

Gehorigheid en ontbijt was simpel

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 2 mei 2022

Heel leuke accomodatie met vriendelijk personeel, prima ontbijt.

douchecabine was wat klein, maar was wel prima te doen.

Vriendelijke ontvangst, mogelijkheid om koffers bij receptie (veilig) achter te laten. Mooie grote kamer, leuke inrichting. Uitgebreid ontbijt, aardig personeel. In de toeristische buurt, alles op loopafstand te bereiken. Openbaar vervoer ook dichtbij.