3. Hotelbeoordelingen: Toscane

Via Castiglioni 29/30 S.S.67 Km.108,9, 50068 Rufina, Italië

#8 van de 10 hotels in Rufina

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

Fijn verblijf, maar....

Prijs kwaliteit verhouding viel tegen. Voor wat we hebben betaald had ik meer verwacht. Een aantal faciliteiten die beloofd warm waren niet aanwezig op de kamer. Airco werkte op 1 van de kamers die we hadden niet goed. Er was geen gezamenlijke keuken terwijl dat wel hij de omschrijving en zelfs op plattegrond van verblijf stond. Ik heb geen wasmachine of strijkplank kunnen vinden (was wel fijn geweest bij een lang verblijf). We moesten zoeken naar wc papier en we om vragen en er waren geen afvalzakjes, die moesten we zelf maar regelen ergens. Er waren te weinig bedden bij het zwembad (8. , Terwijl er rond de 20/25 gasten tegelijkertijd konden zijn), en er mochten ook maar 15 mensen bij het zwembad zijn dus als er meer gasten waren konden sommigen niet zwemmen. De gastvrouw doet enorm haar best en personeel is vriendelijk, maar zij gaf aan veel stress te ervaren door andere gasten wat er voor zorgde dat zij met meerdere gasten ruzie heeft gemaakt en uiteindelijk ook met ons. Gelukkig excuses ontvangen welke ik heb geaccepteerd maar het is wel erg jammer.

Mooie locatie, fijn zwembad. Prima uitvalbasis om de regio te ontdekken. Genoeg restaurants en winkels in de buurt. De kamers waren ruim, heel schoon en verzorgd, heel gezellig ingericht. Het terrein zelf was ook heel sfeervol, met fruitbomen, meerdere zitjes buiten en een mooi zwembad. Heel sfeervol ♥️

• Beoordeeld op: 5 juli 2022

De mooie omgeving en zeer net appartement

• Beoordeeld op: 12 augustus 2021

Mooi niet al te groot agriturismo in mooie omgeving, dichtbij Florence. Leuk voor een kort verblijf
    • Appartement (3 Volwassenen)

De wifi is erg traag, dus net genoeg voor whattsapp en mails. Vanwege corona werd er niet gekookt wat ik goed begrijp, er stonden een aantal tafels en stoelen buiten waar je zelf kon eten, maar daar ontbrak wat licht en had iets meer sfeer aan toegevoegd kunnen worden. Een lage zit is wel erg mooi onder een pergola met verlichting.

De omgeving is prachtig, het zwembad is niet zo groot maar ligt heel mooi tussen de begroeiing. Alessandra os heel aardig en gastvrij en beantwoord snel de mails.

• Beoordeeld op: 5 september 2021

Heerlijk en optimaal verzorgd.

Niks alles top!

Alessandra is een ontzettend lieve en attente gastvrouw die altijd voor je klaarstaat. Appartement is comfortabel met een mogelijkheid om buiten te zitten. In alle kamers airco hoewel we dit nu niet hoefden te gebruiken. Heerlijk zwembad en de citroenboompjes staan op het terrein. Ontbijt absoluut een aanrader. Heerlijke wijnproeverij gehad en ook de olijfolie die de familie zelf maakt is van top kwaliteit. Kortom een aanrader voor leuke bezoekjes aan Florence (35 minuten) of één van de andere mooie Toscaanse dorpjes en steden. We wensen Alessandra veel geluk in de toekomst met haar prachtige kamers en appartementen! Grazie Mille, Jan en Geertje

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

• Studio met Terras

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

• Appartement (5 Volwassenen)

• Beoordeeld op: 14 juli 2022

• Beoordeeld op: 19 oktober 2021