3. Hotelbeoordelingen: Lazio

Goed hotel

Lawaai straatzijde

Toplocatie

• Beoordeeld op: 20 november 2023

Goed om enkel te eten, slapen en wassen.

Tamelijk oud hotel. De badkamer is toe aan vernieuwing. Veel roest en kapotte dingen. Jammer van de prijs die je ervoor moet betalen.

Locatie was super en personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Goede ligging maakt er veel goed maar NIET rolstoeltoegankelijk !
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Ik had duidelijk vermeld bij boeking dat ik met rolstoel kwam. Deze kon niet in de lift en geen toegang tot badkamer en ontbijtzaal. Na klacht bij receptie upgraden gekregen naar 3persoonskamer met aangepaste badkamer, prima. Ontbijt mocht gehaald worden en op kamer gegeten. Niet zo leuk.

Het ontbijt was erg basic maar goed. De eigelijk bedden en nette kamers. Goede ligging om van daaruit romr te verkennen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

• Driepersoonskamer

Het ontbijt kan beter, we misten variatie, fruit

De ligging is perfect

• Beoordeeld op: 15 mei 2023

aanrader

er werd gerenoveerd dus behoorlijk wat geluidsoverlast

prima locatie en heel vriendelijk personeel. schone kamers en lekker bed

• Beoordeeld op: 13 april 2023

Het theater er naast heeft laat op de avond nog voorstellingen en dat hoor je heel goed. Wij hadden er geen last van, maar andere kunnen het wel zo ervaren.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Goede service.

• Beoordeeld op: 3 april 2023

Ontbijt Geen tv op kamer Wc

Ligging

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

Perfecte uitvalsbasis om Rome te verkennen op loopafstand van Trevifontein en Spaanse trappen

De WiFi werkte niet tijdens ons verblijf. De hoofdkussens waren erg dun.

Perfecte plek in het centrum van Rome. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2022

Goede service
    • Economy Tweepersoonskamer (1 Volwassene)

Keuze ontbijt

Personeel heel vriendelijk, kamer was in orde

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

Ideale uitvalsbasis voor een citytrip in Rome
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Kamers zijn basic en zonder televisie (al heb je dat misschien niet echt nodig tijdens een citytrip) Ook het ontbijt is erg basic, verwacht geen gebakken eitjes of spek... maar je kan het dan weer wel nuttigen op het prachtige buitenterras en dat maakt veel goed!

Het hotel is erg centraal gelegen, vlakbij de Spaanse trappen en Trevi fontein. Ook het metrostation is vlakbij. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en zij gaven ons wat tips voor restaurants in de buurt waar je de locale keuken kan proeven (niet-toeristisch) Bagage kan je zonder problemen in het hotel laten voor het inchecken of na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 22 april 2022

stedentrip moeder en dochter
    • Kleine Tweepersoonskamer

maar het hotel ligt naast een theater, en vanuit onze kamer hadden wij daardoor veel geluidsoverlast gedurende de voorstelling (kamer 311). je kon de muziek en zang van de musical echt heel goed horen, bijna alsof je in de zaal zelf zat. dat had ik niet verwacht, en is ook niet oke. Ontbijt: zou wel efficienter kunnen (dienbladen volstapelen ipv steeds met in iedere hand een ding op en neer lopen). dat kost dus veel tijd. en inschrijven voor ontbijt is letterlijk wie 't eerst komt die 't eerst maalt. je moet inschrijven voor de volgende dag, en als de timeslots vol zijn, heb je dus niets te kiezen. dat is onhandig, zeker als je tours enzo geboekt hebt op een bepaald tijdstip en dus daarvoor wil eten.

locatie in de stad was prima. ontbijt werd geserveerd ipv vanaf een buffet (corono maatregel). receptie was 24/7 bemand, dat is fijn. sleutel laat je achter bij de portier.

• Beoordeeld op: 7 april 2022

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was beperkt in keuze

• Beoordeeld op: 7 april 2022

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Eerste twee nachten niet de kamer gekregen die wij hadden geboekt. Eerst bij het inchecken hierover geïnformeerd. Wel voor deze twee dagen gratis ontbijt gekregen. Toen wij de goede kamer hadden, waren er werkzaamheden in de kamer ernaast bezig. Soms vanaf half 8 's ochtends 😔

Het Hotel ligt goed centraal. 300 m van de spaanse trappen

• Beoordeeld op: 20 maart 2022

fantastische stad, veel te zien en alles goed bereikbaar door de centrale ligging van het hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

ontbijt was eenvoudig, niet veel keus

locatie was perfect

• Beoordeeld op: 7 maart 2022

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Jammer dat er fgeen koelkastje op de kamer is. Na een dag stad is een koud drankje op je balkon wel fijn.

Prima locatie, goed met openbaar vervoer bereikbaar. Wij hadden kamer met valkon geboekt en het balkon is heerlijk. Ook een zalige douche

• Beoordeeld op: 7 maart 2022

Matras

• Beoordeeld op: 25 februari 2022

heel erg fijn gehad

alles is oké

ligging is fantastisch met zeer behulpzaam personeel

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 6 september 2022

Geweldige Rome ervaring gehad!!!
    • Economy Tweepersoonskamer

Het bed was een beetje aan de harde kant, maar dat is persoonlijk. Mijn ouders, in een andere kamer, vonden het bed juist weer goed.

Vriendelijke mensen achter de balie die je graag te woord staan en helpen. Daarnaast erg nette kamers, schoon en mooi. Ook de locatie was perfect!

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Een tegenvaller van formaat!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluiddichte kamers: Neen! Geluid van zowel de gang als het straat waren enorm. Moderne kamers: Neen! Volgens mij dateerde de roze badkamer nog vanuit de Romeinse tijd. Balkon: Neen! Tv op de kamer: Neen! Kortom, de kamers weerspiegelen niet wat er op internet te zien en te lezen is. Lekker ontbijt: Neen! Het zoete ontbijt dat werd omschreven trok op niets. Dus dit is al zeker geen aanrader. Wij kozen dit hotel obv de score van 7,5/10, de foto’s en de recensies. Jammer genoeg hebben wij moeten vaststellen dat dit een SERIEUZE tegenvaller is. Absoluut GEEN aanrader!

Het personeel was vriendelijk. Er was een goede wifi verbinding Goede ligging tov de vele bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 19 juni 2022

• Economy Tweepersoonskamer (1 Volwassene)

Vriendelijkheid en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 april 2022

Voldoende
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer. Erg gehorig. Geen koffie/thee faciliteiten. Karig ontbijt.

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 16 april 2022

geen 4 sterren waard.
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Kamers en faciliteiten echt geen 4 sterren waard. veel te krappe douchecabine en te oud sanitair voor een 4 sterren waardering.

Vriendelijke personeel en goede liggin in het centrum dichtbij Metro station

• Beoordeeld op: 10 september 2021

vreselijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

De bedden in de kamers zijn erg klein en smal, smaller dan een standaard 1-persoonsbed. De airco maakte de hele nacht zoveel geluid dat we niet konden slapen en hem uiteindelijk maar uit hebben gezet en het doucheputje was verstopt. Als we douchten dan liep de hele badkamer vol water. Het ontbijt was vreselijk. De dag van tevoren moet je aangeven wat je wil eten en hoelaat. Wij hadden een reservering om 9:00 uur. Er werkte 1 (onvriendelijke) vrouw in de ontbijtzaal die alle gasten moest helpen. Toen we om 9:30 nog niks gekregen hadden vroegen wij of onze reservering wel goed was doorgekomen waarna ze ons om ons kamernummer vroeg. We kregen uiteindelijk onze bestelde cappuccino's om 9;40 en het brood en de yoghurt om 9:50. Om 10;00 kregen we onze eieren en borden met bestek en konden we eindelijk eten. We hadden ook nog kleine zoete broodjes, fruit en muesli besteld, maar toen dat er om 10:15 nog niet was zijn we maar gewoon vertrokken. Toen ik bij de receptie ons verhaal deed zei de vrouw daar schouderophalend; dan moeten jullie maar rond 7;30 ontbijten, want dan is het rustiger.

De locatie was goed.

• Beoordeeld op: 10 september 2021

Erg teleurstellend!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie is goed, het hotel ligt centraal.