3. Hotelbeoordelingen: Campania

#15 van de 88 hotels in Sorrento

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Fijne plek om Sorrento en Capri te bezoeken
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een rustig hotel met vriendelijk personeel, eigen parkeergelegenheid en een fantastische tuin en terras met erg mooi uitzicht over zee. Het is op loopafstand van het drukke centrum van Sorrento maar ligt wel op een heuvel dus moet er geklommen worden, maar dat is hier overal normaal. Er kan ook prima gewandeld worden vanaf hier in de streek over de oude toegangswegen (komoot).

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Rustgevend genieten van zee en zwembad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Moeilijk bereikbaar te voet, zeker de eerste keer. Het is echt zoeken waar je moet zijn.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, rustige locatie

• Beoordeeld op: 10 september 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Gratis privé parking Slechts 15min wandelen tot centrum van Sorrento. We mochten op de dag van ons vertrek de auto nog een hele dag gratis op de parking laten staan Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Heel goed

20 min van sorrento centrum, ligt op een heuvel

Rustig zwembad mooi gelegen en prachtige olijfgaard rond het domein, heel rustig

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Aanrader!

Helaas geen avondeten.

Prachtig pand. Mooie tuin. Heerlijk zwembad. Lekkekr ontbijt met mooi uitzicht. Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

harde bedden

ligging

• Beoordeeld op: 15 mei 2023

prachtige ligging en mooie accommodatie

Nvt

ligging, ruimte, natuur eromheen

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

Hartstikke fijn hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Leuk hotel, fijn zwembad met ligbedjes, sfeervol aangekleed, goede bedden. Kamer zelf was niet heel mooi, maar wel heel schoon, goede kast en echt goede matrassen. De korte route naar Sorrento ook goed te doen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou zeker weer La Badia boeken.

• Beoordeeld op: 21 september 2022

Geweldig.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer aan de achterkant.De kamer was proper en had alles wat nodig was. Maar de tuin aan de achterkant lag er verwaarloosd bij. Er stond veel onkruid en was precies al even niet meer onderhouden. Wel jammer want je had vanuit de tuin een prachtig uitzicht over de zee. Het stoorde ons niet echt omdat we toch alleen op onze kamer waren om te slapen.

Heel mooi gelegen Prachtig uitzicht over de zee. Sorrento goed te bereiken via een wandelpad naar beneden. Goede service,vriendelijk personeel. Kamer was proper en netjes. Ontbijt was lekker en goed verzorgd met een fantastisch uitzicht over de zee. Uitstapjes vanuit het hotel waren goed geregeld.Je werd opgehaald aan het hotel en aan het einde van de dag weer afgezet. Een luxe want met de auto rijden aan de Amalfikust is bijna niet te doen.

• Beoordeeld op: 16 september 2022

• Grote Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Echt helemaal niets

Heel fijn hotel met een lekker zwembad. Prachtig terras met uitzicht op zee en op Napels. Hier wordt bij goed weer het ontbijt geserveerd. De bar is open tot 01.00. Bijzonder behulpzaam personeel. Ik had schade aan mijn auto en een lekke band veroorzaakt doordat het navigatiesysteem me een straatje in stuurde te smal voor mijn auto. Ik kon geen kant meer op. Het personeel hielp waar maar kon. Echt fantastisch. Uitstekende WI-FI. Slim wandelpad brengt je in 10 minuten naar het centrum van Sorrento.

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Waterdruk in de douche

Personeel was zeer vriendelijk en wbehulpzaam

• Beoordeeld op: 3 september 2022

fantastische uitzicht met Sorrento op steenworp afstand!

niets

alles!! je loopt via een fantastisch pad zo Sorrento in!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

Adembenemend, magisch en heel relaxerend!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Voor een 3-sterren hotel hadden we op z’n minst een laundry service verwacht. We kregen wel suggesties over lokale wasserijen.

heel vriendelijk onthaal, goede conciërgeservice die reservaties voor ons maakte in lokale restaurants mét gratis shuttle services. Prachtig en pittoresk uitzicht. Zeer propere kamers. Gratis parking. Goede airconditioning.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

geen

De ontspannen sfeer. Je kon ze alles vragen wat je wilde. En het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

Prachtige locatie
    • Driepersoonskamer

Bedden

Uitzicht vanuit onze kamer was geweldig, ontbijt was prima, schone kamers, leuk zwembad

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

• Kleine Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grootte van de kamer.

Mooie tuin, veel zithoekjes en schaduwplekjes. Prima ontbijt! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel . Familiaal hotel! Heel rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 8 juli 2022

Klein en fijn hotel met prachtig uitzicht en goede service.

We hebben 1x wat later ontbeten en toen werd niet alles meer aangevuld

La Badia is een klein hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtig uitzicht. Het ligt wel een eindje uit het centrum (ongeveer 15 minuten stappen) en de klim naar boven is (zeker bij heet weer) best wel pittig, maar het uitzicht (ook onderweg naar boven/beneden) is het dubbel en dik waard. Er is een fijn zwembad om verkoeling te zoeken. De kamers zijn niet groot maar wel prima in orde (met goede airco), wij hadden ook een prachtig uitzicht op de baai vanuit onze kamer. Onze kamer had geen eigen terras maar het hotel heeft verschillende terrassen waar je kunt zitten om van het uitzicht te genieten. Er is een olijfboomgaardje rondom het hotel waar je ook de schaduw kunt opzoeken en fijn kunt zitten. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was eerder bescheiden en ook elke dag hetzelfde, maar wel in orde. Tomaten in Sorrento zijn superlekker. We hebben genoten van ons verblijf.

• Beoordeeld op: 7 juli 2022

Geweldig! Zó'n mooi hotel met karakter, sfeer, prachtige bloemen en een geweldig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Enig nadeel is dat je voor in de stad te komen 10 minuten stijl naar beneden moet lopen (is wel een apart voetpad dus niet gevaarlijk) en terugkomen flink bergop en loop je wel zon 15/20 minuten. Maar dat went ook wel :)

Prachtig hotel waar in de 19e eeuw monniken gewoond hebben, zo veel sfeer en karakter! Je hebt uitzicht over de zee en over Sorrento. Rondom het hotel staan allemaal olijfbomen en mooie terrasjes aangelegd met prachtige bloemen en struiken! Heerlijk zwembad waar je heel relaxed kunt liggen, altijd wel plaats. Ontbijt is prima, personeel vriendelijk en hele ruime kamers. Wij hadden kamer met zeezicht en balkon. Momenteel is het wel alleen mogelijk om eenvoudige lunch te nemen in het hotel, geen diner. Dat zou wel eens handig kunnen zijn omdat je altijd flink stuk moet lopen (of taxi) voor te dineren.

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

Prijs kwaliteit een topper!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt is niet top en de kamers misschien iets verouderd. Maar alles is proper. De bediening en rustige locatie maken alles meer dan goed. Te voet richting centrum in de brandende zon is best pittig, zonder voetpaden op de weg voelt niet altijd super veilig

Super! Vriendelijke en behulpzame crew. Hele mooie rustige omgeving met groene schaduwplekjes. Leuk zwembad (wel nogal diep) en uitzichten. Prijs-kwaliteit een echte topper!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er waren geen dinervoorzieningen tijdens ons verblijf (mogelijk als gevolg van Corona)

Een heerlijke locatie met een prettige afstand tot de toeristische drukte in Sorrento

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Rustig verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fantastische uitzichten van op verschillende zithoekjes, gezellig en proper zwembad, rustig gelegen, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Op 15min wandelen van het oude centrum v Sorrento.

• Beoordeeld op: 13 september 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Heerlijk zwembad. Prima kamer met fijne bedden. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles om je vakantie te laten slagen.

• Beoordeeld op: 10 september 2021

Rustige locatie vlak bij centrum
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

,s ochtends last van wespen bij het ontbijt op het terras. Misschien de tijd van het jaar.

De rustige ligging, ruime parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 30 augustus 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het personeel was verreweg het meest behulpzame personeel dat ik in Italië ben tegen gekomen!