3. Beoordelingen vakantiewoningen: Ligurië
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Arcola
  5. Beoordelingen van la casetta del nonno

Beoordelingen over la casetta del nonno

55 Via Gaggiano 55, 19021 Arcola, Italië

#2 van de 19 vakantiewoningen in Arcola

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

Geweldig uitzicht op de omgeving
    • Vakantiehuis

De toegang tot de woning is voor een grotere auto niet zo eenvoudig. Erg steil en millimeter werk om op het terrein te komen. Vereist stuur kunst. Inrichting simpel.

Uitzicht!! Prachtig op het Castello en het grote terras. Woning is erg schoon. Franka onze gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Teleurstellend
    • Vakantiehuis

Locatie: vreselijk dorpje. Je moet echt de auto pakken om naar een leuke plek te gaan want Arcola is echt een treurig dorp. Weggetje naar het huis en specifiek de ‘oprijlaan’. Inrichting huis: wel een bankje maar hierbij dan geen tafel zodat je niet gezellig binnen kan zitten (wat wij wel moesten omdat het regende). De hele inrichting leek van de kringloop gehaald. Ook in de keuken, bijeengeraapt zooitje. Koffie-apparaat werkt alleen met speciale capsules die je nergens kunt kopen. We kregen er (toen we er om vroegen) zo waar een paar van de eigenares, die er wel een paar keer bij vertelde wat ze kostten. Gammele trap naar boven. We hadden ons bij het boeken iets teveel laten beïnvloeden door recensies van anderen over het mooie uitzicht. Ook dit viel tegen, we hebben op onze vakantie veel mooiere uitzichten gehad. Als uitvalsbasis voor oa Cinque Terre gekozen maar je kunt dan veel en veel beter in bijv Lerici zitten. We zagen er elke dag tegenop om weer naar het huisje te gaan. En zijn zelfs een dag eerder vertrokken. De eigenares nam niet de moeite om te vragen hoe we het gehad hadden en waarom we eerder vertrokken, daarom hebben we besloten om het dan maar op deze plek toe te lichten.

Tuintje

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022