3. Hotelbeoordelingen: Piemonte

Località Fauriga, 28040 Massino Visconti, Italië

#5 van de 14 hotels in Massino Visconti

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

• Huis met 3 Slaapkamers

Enige zou zijn dat we iets meer regen hadden , maar het was eind april begin mei.

De ligging en het uitzicht zijn fantastisch. Dichtbij Milaan. Ook een aanrader. Supermarkten dichtbij in de nabije steden. Zwembad voor de kids

• Beoordeeld op: 29 september 2022

Een leuk en gezellig huisje, maar niet geschikt om te huren als je op fietsvakantie wil gaan.
    • Huis met 3 Slaapkamers

Het is spijtig dat de weg naar het huisje geen normale weg is maar een onverharde met overal uitstekende rotsen en stenen. Dus dit is niet ideaal als je dit wil gebruiken als huisje voor een fietsvakantie, want je moet eerst 500m te voet gaan om je fiets niet te beschadigen. Er was enkel wifi op de beneden verdieping en deze viel al regelmatig weg, maar er werd ons wel gezegd dat dit ging gemaakt zijn in de toekomst.

Wij waren een jongerengroep van 10 mannen rond 22j en hebben regelmatig een feestje gehouden. De eigenaars wonen tegen het vakantiehuisje aan en hebben nooit geklaagd dat we te luid waren s’avonds en geloof me, we waren soms zeer luid. Waarvoor dank! De eigenaars zijn een jong koppel die altijd klaar staan en zich bekommeren over de gasten.