3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane

Via della Montagna 2, 53045 Montepulciano, Italië

#92 van de 163 vakantiewoningen in Montepulciano

• Beoordeeld op: 24 september 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Alles perfect alleen voor de volgende bezoekers zouden 2 haakjes en een plankje voor de toiletspullen in de badkamer een nog optimaler comfort bieden. Dit natuurlijk ook met liliane gedeeld. Verder niets op aan te merken. TOP

De ontzettend vriendelijke en behulpzame liliane. Zij heeft onze week onvergetelijk gemaakt op het mooie en rustige landgoed ka Manomera.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2021

• Met huisdier
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Mooie locatie, prachtig uitzicht, de hond kon er fijn rondlopen en had vrienden gemaakt met de hond van de locatie.

• Beoordeeld op: 19 mei 2023

wij waren er met slecht weer, waardoor je veel in huis bent. in dat geval zou ik deze locatie afraden. is het mooi weer,
    • Appartement met 1 Slaapkamer

echt oude zooi, keuken kon je niet in als de deur open stond. kussens en bed waren hard. bank om ‘s avonds op te zitten stond in de hal.

de locatie. prachtig gelegen tussen de heuvels

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Verwacht geen luxe maar wel een fijn verblijf voor de prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De inrichting is antiek en authentiek, verwacht daarom geen luxe. Het bed en matras was voor ons echt heel hard en oncomfortabel.

De locatie, prachtige omgeving en heerlijk zwembad. Goede uitvalsbasis om Montepulciano etc te bezoeken.

• Beoordeeld op: 25 september 2022

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Vergane glorie. Mooi gelegen plek. Midden in de natuur en dicht bij montrpultiano. De oprijlaan, het zwembad de ligging is perfect. Ons appartement zelf was minder. De inrichting was oud en aan vernieuwing toe. Ook wat betreft hygiene valt er nog winst te behalen. Dit jaar geen olijfolie te krijgen vanwege tegenvallende oogst. Het voelt in die zin niet als een levendige agriturismo. Het zwembad is perfect. Ligt perfect en is mooi schoon. Te weinig (functionele) ligbedjes. Al met al een plek die aan een update toe is. Enrom veel potentie voor iemand die een zak geld over heeft en wil investeren. Hoewel het ons ergens tegenviel ( de oprijlaan schept verwachtingen) kan je er wat betreft de prijs kwaliteit verhouding weinig van zeggen.

• Beoordeeld op: 27 juli 2021

Genoten van een mooie omgeving en zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We hadden jammer genoeg vrij luidruchtige buren, op een gegeven moment zaten ze precies in onze badkamer :D Maar daar kan de host niks aan doen en zijn puur de andere gasten die hiervoor zorgen natuurlijk!

We dachten dat het huisje iets dichter bij het centrum lag, je moest nu toch wel de auto nemen om naar het centrum van Montepulciano te gaan. Maar op zich was dit niet zo erg, daar er genoeg gratis parkings in het centrum te vinden zijn. Het domein was heel mooi en het zwembad was super, alsook het uitzicht vanuit het zwembad. Liliana deed haar best om Engels te praten, met hand en tand hebben we alles uitgelegd gekregen en elkaar verstaan! De omgeving is wel prachtig en het is hier tot rust komen.

• Beoordeeld op: 5 april 2024

• Beoordeeld op: 9 juli 2023