3. Beoordelingen B&B en herberg: Toscane

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Prima verblijf

Aardig personeel, heerlijk diner

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

Misschien wat afgelegen maar toch een leuke locatie om de omgeing te verkennen

De keuken was in vakantie waardoor het ontbijt wat summier was

Ondanks het feit dat de keuken/restaurant gesloten was, was er een perfecte ontvangst en begeleiding

• Beoordeeld op: 25 september 2022

door autopech en geen vervangd vervoer horrorvakantie voor ons,eerder naar huis,auto achterlatend.

locatie iets te achteraf,ontbijt goed

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Rust, kalmte, uitstappen in Toscane, ter plaatse zwemmen en zonnen.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het ontbijt van voldoende, maar weinig afwisseling, geen eitjes Locatie was heel goed. Zeer mooi natuurlijk zwembad. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Zeer aan te raden,

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

Heerlijk verblijf met een vriendelijke gastheer
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het was een schitterende kamer maar wel wat warm. Er was een “van” aan het plafond maar het bleef een beetje warm ‘a nachts

Heerlijk bio zwembad. Aardige gastheer

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

Uitstekende. Prachtige lokatie met goed eten.

Ge

Ontbijt was uitstekend. De eigenaar was zeer vriendelijk. Het avondeten was ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

In potentie een toplocatie: om dat te realiseren is allen een vriendelijker gastheer en een airco nodig.

De gastheer was nogal afgemeten: hij gaf ons niet het gevoel dat we erg welkom waren. Ons grootste bezwaar: de temperatuur in de slaapkamer was extreem hoog. Er waren twee ventilatoren, die bliezen goedbedoeld alleen maar de warme lucht rond. Ramen open was de enige optie, maar dat leverde slechts heel weinig verkoeling op en des te meer lawaai van het verkeer. Na een uitermate slechte nacht moesten wij helaas vermoeid onze reis voortzetten. Deze locatie kun je in warme periodes beter mijden.

Het is een prachtige locatie: sfeervol gebouw, heerlijk terras en een prachtig uitzicht. De gastvrouw was uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Prachtig uitzicht, maar verder teleurstellend

- zwembad had erg weinig bedjes en parasollen (veel te weinig voor het aantal gasten), zwembad was bovendien erg vies - kamer had geen airco; er was wel een ventilator maar de hitte in de kamer was ondraaglijk. Beiden hebben we nauwelijks geslapen. - het doucheputje was verstopt - de foto’s op Google van het eten zijn misleidend, werkelijke opgediende eten is minder aantrekkelijk. Eten werd bovendien bij veel gasten niet gelijktijdig gereserveerd. - we kregen bij aankomst en tijdens de bediening van het eten geen welkom gevoel. - Onze paspoorten werden bij aankomst gevraagd, om later te kopiëren. Toen we later (meermaals) langs de receptie liepen zat er niemand bij de receptie en lagen onze paspoorten zo voor het grijpen. Geen fijn gevoel.

- Het prachtige uitzicht

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

Heel vervelend

De kamers zijn veel te warm, onder het dak en moeilijk te ventileren. Het was zeker 35 gr ‘s nachts. Ontbijt was slecht, even snel wat neergezet, oude taart en ingepakte croissants. De eigenaar was niet gastvrij, is een David Icke aanhanger en er was ook een bijeenkomst ‘s avonds bij de B&B van volgers van David Icke. Dat vond de eigenaar veel belangrijker dan de gasten die hij kreeg, dus we werden genegeerd. Heel vervelend. Wij zijn daarom na een nacht niet geslapen te hebben vertrokken. Als je een paar dagen met vakantie bent is het niet leuk dat het op deze manier wordt verpest. Het zwembad was heel vies. Je weet dat een natuurzwembad een andere kleur water heeft, maar donkergroen is wel erg vies. Blij dat we er weg zijn, zo ongemakkelijk voelden wij ons! We zullen het niemand aanraden, eigenlijk afraden!

De locatie is mooi

• Beoordeeld op: 25 april 2023