3. Hotelbeoordelingen: Campania

#2 van de 22 hotels in Vico Equense

• Beoordeeld op: 13 juni 2024

• Tweepersoonskamer met Balkon

Niets!

De kamer is prachtig ingericht met oog voor detail. De douche is groot en er stonden mooie luxe badproducten in. De kamer had een mooi en groot balkon. Na wat heen en weer mailen mochten we de koffers een paar dagen ervoor achterlaten, omdat we een stuk gingen hiken en dat met slechts een rugzak wilden doen. Bij terugkomst konden we al vroeg inchecken en stonden onze koffers al op de kamer. We wisten niet dat het hotel een restaurant met een ster had, dat was puur toeval. We hebben er fantastisch gegeten, een cadeau!

Verbleven in juni 2024

zeer goed

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

Heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Panoramisch Uitzicht

Het is geen adults only hotel, beetje overlast van Russische kinderen in 't zwembad.

Heerlijke locatie om tot rust te komen. Erg vriendelijk personeel Fantastisch michelinsterren restaunt. Grote kamer met enorm terras. Mooi interieur, schoon. Luxe groot bed, goeie amenities. Verzorgd a la carte ontbijt met heerlijke smaken.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Fantastisch hotel met uitermate vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Panoramisch Uitzicht

Hoewel dit een perfecte uitvalsbasis is voor een bezoek aan de Amalfikust, is het toch wat afgelegen en moet je over soms bijzonder smalle, steile wegen met veel gaten. We hebben daarom ter plaatse onze auto maar laten staan en een scooter gehuurd (Vico Rent, aanrader). Vraag is overigens of andere locaties aan de Amalfikust nou zoveel beter te berijden zijn. Daarnaast zijn de kamers een beetje gehorig. Tot laat is er geluid uit het restaurant en ‘s ochtends lang uitslapen zit er niet in. De badkamers zijn prachtig, alleen is het design niet altijd even functioneel (we hebben in twee verschillende kamers geslapen en in één werkte de kraan op basis van sensor, waardoor deze om de haverklap aanvloog als je voor de spiegel stond en het water spetterde in beide kamers vrij makkelijk uit de waskom). Til hier alleen niet al te zwaar aan, want al met al hadden we een fantastisch verblijf.

De kamers en algemene ruimtes zijn prachtig ingericht. Het hotel is schoon en het personeel is uitermate vriendelijk, soms zelfs zo vriendelijk dat het bijna ongemakkelijk wordt (handdoeken worden uitgespreid voor je neergelegd bij het zwembad, ze nemen graag je bagage uit handen en je stoel wordt aangeschoven in het restaurant ;-)). Dagelijks wordt een nieuwe fles water op de kamer gezet met kleine lekkernij. Het ontbijt is heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

Fantastisch hotel!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het is een heerlijk kleinschalig hotel (6 kamers). Prachtig ingericht, vooral ook de kamers. Er is aan alles gedacht en het personeel is erg behulpzaam. Het restaurant heeft een Michelin ster en dat begint al bij het ontbijt, nog nooit zo’n heerlijk ontbijt gehad in een hotel. En als je er verblijft, moet je ook echt een avond in het restaurant eten…fantastisch.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023