3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane

Beoordelingen over Le Torri

Strada San Lorenzo a Vigliano, 50021 Barberino di Val dʼElsa, Italië

5,8

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Nog mooier dan de foto's!
    • Appartement met 2 slaapkamers

Bijna niks viel ons tegen, de bedden waren wel doorgelegen maar dat was alles! We komen graag nog een keer terug!

De locatie was geweldig, het uitzicht was aan alle kanten prachtig, we werden heel vriendelijk ontvangen en rondgeleid. We kregen een heel ruim appartement en alles was schoon! De foto's liegen niet! Ons beddengoed en handdoeken zijn halverwege ons verblijf vernieuwd. Het zwembad was erg schoon, de supermarkt ligt op 7 minuten rijden en genoeg restaurantjes in de buurt! We zijn er 12 dagen gebleven maar hadden nog langer gewild!

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

Geweldig

Schitterende omgeving, prachtige kamer en zeer gastvrij personeel

• Beoordeeld op: 3 september 2022

fantastisch

geweldige locatie en behulpzaam en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

Prachtige locatie voor het maken van uitstapjes in deze omgeving.
    • Familiesuite

Wij vonden het erg rustig. Met een appartement op de bovenetage kon je niet even lekker buiten zitten op balkon of terras. Patio’s liggen gezellig tussen de appartementen, echter hier zat nooit iemand. Overdag te heet, in de avond wemelde het van muggen. Ondanks dat alles er mooi bij stond, vonden we er niet de sfeer die we elders wel altijd gevonden hebben in Toscane. WiFi was zeer, zeer slecht. Je kon het eigenlijk eerder benoemen als niet aanwezig. 4G ook moeilijk ivm geïsoleerde ligging. Puber dochter en wijzelf ook, vonden dit een gemis. Bij melding hiervan werd gezegd dat dichter bij de receptie er betere WiFi ontvangst mogelijk was en dat er vaak storing was. Ligbedjes bij zwembad zijn allemaal anders en diverse aan vervanging toe. Zwembad ligt iets van de appartementen af.

Ligging is schitterend, middenin het Toscaanse landschap. Natuur en rust. Daardoor wel geïsoleerd. Kamers zijn erg mooi, ruim en schoon. Schoon en ruim zwembad. Heerlijke, goed werkende airco. Voldoende ligbedjes bij zwembad.

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

Geweldig
    • Appartement met 2 slaapkamers

‘S morgens hadden wij tijdens het onbijt wat je apart betaalt, een eitje wel erg lekker gevonden

Geweldige locatie! Toscane op zijn mooist. Mensen erg aardig en de aankleding van het geheel geweldig. Groot zwembad aanwezig en Louis de huiskat is erg leuk.

• Beoordeeld op: 6 juni 2022

Mooie kamers, top locatie en wat verbeterpunten.
    • Familiesuite

Geen goede communicatie, tijdens inchecken werd niet verteld wat er allemaal te doen is, waar alles te vinden is en wat de openingstijden van de receptie zijn. Waar wel verteld was dat wij een wijnproeverij konden doen, maar dit uiteindelijk niet gearrangeerd kon worden voor 2 personen. Bij een andere agriturismo was dit wel mogelijk en haalden ons zelfs op voor 2 personen. Appartementen worden het gehele verblijf niet schoongemaakt, ongeacht de duur van je verblijf, alleen tegen nog eens extra betaling. Waar wij 10 dagen verbleven. Receptie was niet aanwezig op geopende tijden wanneer wij hen nodig hadden. Water deed het een keer niet, 8 keer noodnummer gebeld maar geen gehoor. Gelukkig was de receptie er ineens toch wel en was het snel opgelost. Normaal zeuren wij niet, maar deze dingen vielen ons op. Bij de manager mag er nog een lachje vanaf, waar wij ons ongemakkelijk voelden en te veel voelden. Ik zou niet adviseren een Toscaans maaltijd aldaar te reserveren, ga voor die prijs leuk de hort op!! Dit is onze ervaring, wellicht is dit anders in het hoogseizoen.

Top locatie dichtbij Florence, Siena etc. Mooie en ruime kamers. Aardige en vriendelijke receptionisten.

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

1,0
    zeer teleurstellend

geen gevoel van welkom onvriendelijke manager ongezellige kamer geen service

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

1,0
    Bezint eer ge begint

Er was geen restaurant, alhoewel dat wel in de email stond. Er waren 2 restaurants in de buurt ( 1,5 en 10 km door de onverlichte bergen) deze waren vol, supermarkt was dicht, er was niets maar dan ook niets te doen in de wijde omtrek dus wij zijn direct weer vertrokken maar hadden wel vooruit betaald voor 3 dg. Geld natuurlijk niet teruggekregen, wat een verlakkerij!

De kamer was mooi, punt

• Beoordeeld op: 23 juli 2023