3. Beoordelingen B&B en herberg: Lazio

#2752 van de 3.347 B&B's en herbergen in Rome

7,5

7,4

• Beoordeeld op: 28 maart 2024

Schone, verzorgde en betaalbare accommodatie in hartje Trastevere.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets, hooguit dat de kamers klein zijn.

De locatie kenden wij al, wij verblijven graag in Trastevere. Op basis van de beoordelingen hadden we geen heel hoge verwachtingen, maar deze zijn zeker overtroffen. Een fijn verblijf, de kamers zijn klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Prima bedden, goede badkamer en alles zeer schoon. Echt waar voor het geld. Francesca was zeer vriendelijk en behulpzaam, ik kan deze accommodatie zeker aanraden.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Mooie tijd gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer

We wilden de sleutel halen, maar het bleek dat naast het appartement en koffiebar was en het restaurant met de sleutel was daarnaast. Toen we belden kwam Francesca de sleutel brengen. De kamer is wat out/dated, de douche werkt matig en de kitranden moeten vervangen worden.

De locatie is geweldig, alles op loopafstand. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Zaterdags overvol plein met vele jongen die uitgingen erg gezellig en ze waren erg rustig, met de ramen dicht, bijna niets te horen. Rome is echt één groot museum met overal resten van voor en vlak na de jaartelling. Pantheon en sint Pieter basiliek als hoogtepunten. Als je de locale trein neemt en via de ``train` app boekt, kun je ook direct een taxi boeken, onze taxi stond ´s morgens 5.45 op ons te wachten. De trein rijdt van de luchthaven naar Trastevere.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Prima locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer

De locatie is perfect , om overdag Rome te bekijken , en in de avond lekker te relaxen met eten en drinken direct om de hoek

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Heerlijk Rome
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden wel een kaartje van Rome op prijs gesteld voor de gasten. En we hebben wat last gehad van geluid van het appartement boven ons (schuivende stoelen, gebonk, stemmen).

Deze Locando is gevestigd in een groot gebouw aan een plein op de eerste verdieping. Er is geen service als ontbijt. Je moet ook goed afspreken wanneer je komt want er is ook geen receptie. Je krijgt sleutels om de grote toegangsdeur van het gebouw, de deur van de Locanda en de deur van je kamer. Je krijgt dus alleen een kamer, maar deze is netjes en schoon, wat oubollig maar alles is er en functioneert. Er is zelfs een ijskastje, er is koffie en thee en een waterkoker. De airco is prima. Douche is prima, er is een haardroger. En je kamer wordt wel iedere dag schoongemaakt. De plek is fantastisch. Wij hadden een kamer met uitzicht op het plein. Met een groot raam dat open kon. dit raam met dubbel glas was prima geluiddicht. Het plein is wat smoezelig zoals veel straten en stoepen in Rome. Maar wordt iedere dag schoongemaakt. Er is dagelijks een kleine groente en fruitmarkt. Onder het appartement aan het plein een prima pasticceria met thee en koffie en cornetti voor je ontbijt. Je kunt er ook avond eten of borrelen. Ernaast is nog een restaurant. Sowieso in de buurt veel drink en eetplekken. En winkels. om de hoek een supermarkt, aan de overkant een Farmacia. De Locanda is makkelijk te bereiken met tram/bus 8 vanaf Stazione Trastevere (voor 8 euro kom je hier vanuit Fiumicino met de regionale trein naar Poggio Mirtete). Halte Mastia aan de Via Trastevere. Van daar 5 minuten lopen. Deze zelfde tram/bus brengt je naar Piazza Venezia alwaar van alles te bekijken is. Er zijn veel fijne restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 1 juli 2023

Prima, maar wel geroezemoes
    • Standaard Tweepersoonskamer

Enorm veel lawaai. Terrasjes buiten, ze konden voetballen, groot filmdoek voor open luchtfilm. Veel geroezemoes tot 02.00 uur ‘s nachts. Ik had nergens last van, had oordopjes in. Mijn kleinzoon (21 jaar) had er erg veel last van. En ook nog ns aan 2 kanten, want het was n hoekgebouw.

Prima

• Beoordeeld op: 3 november 2022

Goede bestemming!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie is super! Gezellige buurt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2021

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geluidsoverlast slechts op één dag ontbijt

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het was erg gehorig. Je hoorde alles van de bovenburen.

De locatie was prima. Dicht bij veel restaurants op loopafstand van alle bezienswaardigheden. De kamer was klein, maar wel goed.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Driepersoonskamer