3. Hotelbeoordelingen: Apulië

Beoordelingen over Masseria Rauccio 4 sterren

SP297 località Rauccio-Torre dell'Orso, 73026 Torre dell'Orso, Italië

#5 van de 12 hotels in Torre dell'Orso

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Masseria Rauccio is een aanrader om er tot rust te komen na het verkennen van de streek.
    • Deluxe Kamer

Ondanks dat je de straat moet oversteken om naar het zwembad te gaan, is het er zeer aangenaam wegens de grote tuin & zwembad. De ligging van de Masseria is wat afgelegen maar is geen minpunt als je toch met de auto bent.

We hadden een kamer met een patio en een hot tub. Laatste een aanrader als je wenst te relaxen voor het slapen gaan! Het ontbijt is zeer verzorgd en lekker en dus ook het restaurant als je in de avond niet wenst rond te rijden om uit te gaan eten.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Top

Mooie kamers

• Beoordeeld op: 18 september 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Geen comfortabele stoelen in onze kamer. Vrij onpersoonlijke incheck. Tv op zeer onlogische plek, geen smart-tv.

Sfeervolle inrichting en netheid van de kamer. Prima ontbijt heel veel keuze.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Prachtig verblijf en uiterst lieve mensen!
    • Suite met Bubbelbad

Niks!

Geweldige service, lieve mensen, fijne en rustige locatie. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

4 dagen vakantie
    • Deluxe Junior Suite

Geweldig zwembad, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel. Gewoon top!

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

Zeer toffe masseria met vriendelijk personeel en zeer goed restaurant
    • Suite met Kingsize Bed en Bubbelbad

Gelegen op het platteland, bereikbaar via kleine smalle asfaltwegjes, absoluut auto nodig om hier naar toe te gaan. Zo ook bijna verplicht om 's avonds ter plaatste te eten , menu was beperkt en na 4 dagen was er niets nieuws meer te vinden op de kaart . Aan standaardprijzen vrij dure bedoening, hou dus de acties en last minutes in de gaten. En nog wat detailkritiek om af te sluiten : regendouche deed het niet, het roerei was elke morgen koud én het restaurant heeft geen wijnkast voor de rode wijn die dus te warm op tafel kwam.

Goed centraal gelegen voor het bezoeken van de steden in het zuiden. Domein , verbouwde boerderij met aan de overkant van de straat een groot zwembad (mijn schatting 18 m, raar dat poolboy lengte niet kende ) met ruim voldoende ligstoelen. Zeer vriendelijk onthaal in zeer goed Engels . We hadden de 'topkamer' geboekt en die mocht er zijn . Grote ruime kamer met toilet in een grote douchekamer en een lavabomeubel in de 'living', die was zodanig groot dat dit niet stoorde. Queensize hemelbed, kasten, tafel en stoelen , oude stenen vloer, proper , safe met sleutel (dus niet electronisch) en goeie wifi (tot op het terras !) 100m2 terras op eerste verdiep met zicht op de velden, 's morgens vroeg de zonsopgang en s' avonds ondergang vanuit de jacuzzi , tafeltje met stoelen en 2 ligbedden. Hoort zeker bij de beste 3 kamers waarin wij ooit verbleven. Zeer uitgebreid ontbijt met koffie à al carte, dus niet uit een machine. Zeer goed restaurant . Iedereen zeer vriendelijk , iedereen, niemand die tegenviel tegengekomen. l Last minute prijs (meer dan 50% korting op standaardprijs ) via Booking goedkoper dan via eigen website.

• Beoordeeld op: 12 juni 2023

Mooie locatie in groene omgeving!
    • Superior Tweepersoonskamer

Geen minpunten. Je zit in het midden van de natuur dus van insecten op het terras (gelijkvloers) mag je zeker niet bang zijn! :)

Een oase van rust in een mooi verblijf midden in de natuur. Wij verbleven hier enkele dagen tijdens onze rondtrip in Puglia. Iedereen was enorm vriendelijk, super lekker eten in het restaurant, het ontbijt was goed maar ook een heel mooi zwembad die goed onderhouden werd. Vooral eens langsgaan in de bar of vraag drankjes van Cosimo! Super lieve man met ervaring in cocktails en aperitivo! Hij maakte de lekkerste Aperol Spritz (top met Cointreau!) met aperitivo! dankjewel voor dit aangenaam verblijf.

• Beoordeeld op: 28 mei 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

afgelegen locatie houten stoelen bij kamer waren oncomfortabel miste een vuilnisbak op de kamer

mooie kamer en een goed verzorgd ontbijt. vriendelijke en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De muziek bij het diner is overweldigend luid en eigenlijk totaal overbodig in dit prachtige kader. En ook elke avond nog eens hetzelfde tot tweemaal toe. De in de vloer verzonken jacuzzi is een bijzonder aantrekkelijk idee. Maar je houdt er een reiskoffer klamme kleren aan over. Maar die drogen dan weer snel op je volgende locatie. Al bij al toch een heel positieve ervaring.

Uitstekend ontbijt en supervriendelijke mensen. Zwembad is heerlijk en goed voorzien van wat je daar behoefte aan hebt.

• Beoordeeld op: 12 mei 2023

Absoluut een volgende keer waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Vriendelijke mensen uiterst behulpzaam, prachtige locatie in een doodstille rustige omgeving. echt een aanrader!!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

• Suite met Bubbelbad

Was allemaal wel in orde qua ligging en faciliteiten en hygiëne maar beetje een kille en ongezellige bedoening. En kwaliteit van het restaurant was niet goed.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Speciaal, niet afgewerkt, te hoog geprijsd, erg vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer

Ganse accommodatie voelt erg vochtig aan, onze kleding in de kamers werd bvb vochtig Weinig variatie menu restaurant Accommodatie lijkt mij nog in volle restauratie, waardoor je een eigenaardige indruk krijgt (vooral bij aankomst) Te hoog geprijsd in zjn totaliteit

Kamers waren ok. Hadden eerst een duplex kamer, die we niet gereserveerd hadden. Werd snel gecorrigeerd. Maar vermoed dat het lager niveau was dan betaald. Ontbijt was ok, typisch Italiaans. Van deze prijsklasse zou ik meer verwachten. Zwembad was prachtig Cosimo is een erg charmant ober Erg vriendelijk personeel aan de receptie UItstekend kuis personeel

• Beoordeeld op: 20 mei 2023

Mooi en idyllische accommodatie. Wel wat afgelegen
    • Deluxe Kamer

We hadden een bad in de kamer maar dit maakte veel lawaai en alles was vochtig en klam zelfs de lakens op bed de kamer rook ook naar water. De douche liep niet door waardoor de hele vloer drijfnat werd

Ontbijt was prima, erg afgelegen en stil er waren bijna geen andere gasten. Zwembad gesloten geen vertier gratis upgrade kamer

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023