3. Hotelbeoordelingen: Veneto

Beoordelingen over Hotel Mondial 3 sterren

Via Dalmazia Iv Accesso Al Mare 6, 30016 Lido di Jesolo, Italië

#277 van de 601 hotels in Lido di Jesolo

• Beoordeeld op: 22 september 2022

Goede locatie voor een kort bezoekje aan Venetie.
    • Tweepersoonskamer met gedeeltelijk uitzicht op zee - in een bijgebouw

Kamer erg krap. Geen lift aanwezig. Parkeergarage krap en moeilijk te bereiken.

Locatie direct aan het strand. Goede uitvalsbasis voor bezoekje aan Venetie Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2022

Een rustige, fijne vakantie !
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Kamer was iets te klein met 4 en de trappen naar 3de verdiep was vermoeiend . Daar we in het bijgebouw zaten hadden we niet echt connectie met het hotel. Het zou leuk zijn dat het zwembad iets langer in de avond open zou zijn . Maar we begrepen het omdat de poolguy deze telkens moest onderhouden.

Locatie was top! Lekker ontbijt… ! Goede hygiëne en mooi zicht op de zee vanop het balkon . Zwembad en strand was fijn . Leuk centrum dicht bij het hotel met gezellige restaurantjes en authentieke winkeltjes.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

• Double Room Ground Floor Economy- Annex

Pakeren. Dat is een lot uit de loterij. Heb je een plek dan moet je hopen dat je niet geblokkeerd wordt. Is slecht geregeld.bijna 2 uur moeten wachten op de eigenaar van de auto die ons blokkeerde.

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

• Double Room Ground Floor Economy- Annex

Vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed. We hadden een kamer op het gelijkvloers van het bijgebouw (Mini Mondial). De kamer gaf uit op de parking waardoor er inkijk was en we de overgordijnen moesten dichthouden dat maakte de kamer heel donker. De kamer en badkamer waren verouderd, duister, niet echt proper. Slecht bed. We hebben een nacht bijgeboekt maar wel gevraagd om te verhuizen naar het hoofdgebouw. Deze kamer was vernieuwd, licht, heel proper, airco, goede bedden, zicht op zee. En dit voor dezelfde prijs als de eerste kamer.

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Uitstekend