3. Hotelbeoordelingen: Toscane

#2 van de 3 hotels in Santomato

Gebaseerd op 9 beoordelingen over deze B&B

6,9

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

Blij dat we last minute konden boeken.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Veel dingen waren kapot/beschadigd. Enkele ligbedden bij het zwembad, enkele stoelen, kookgerei. Een en ander zou vervangen kunnen worden/opgeknapt kunnen worden. Het kwam wat armoedig over.

de ruimte die het huis had, het was groot. Fijne airco. Grote badkamer. De accommodatie was in de buurt van een treinstation met een goede verbinding naar Florence.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

Gastvrijheid maakte de tekortkomingen goed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De uitstraling accommodatie: m.n. de ligbedden die voor een groot deel versleten waren. In eerste instantie een kamer gekregen zonder uitzicht ( op daken) maar na twee dagen een appartement gekregen met balkon: dit maakte veel goed.

De gastvrijheid / vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaar. Zwembad was prima. Ontbijt redelijk tot goed.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Bedjes bij zwembad liet te wensen over maar daar was al wat voor geregeld maar helaas nog niet aanwezig. Het bed in de slaapkamer liet ook te wensen over. Het was niet geschikt voor lange mensen en aardig versleten.

Zwembad, airco en ontbijt. Als je wat vroeg werdt het geregeld, erg vriendelijk was men. Zwembad was schoon en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 19 juli 2021

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Heel schoon. Lekker ruim appartement. Top!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2022

Voor 1 nachtje is het prima
    • Business Tweepersoonskamer

Het was moeilijk te vinden. Je moest een heel smal straatje in. Wij reden er eerst 3 keer voorbij.

Gastvrije mensen en een zwembad met ligbedden, zodat wij na aankomst nog even op een bedje in de zon konden liggen. De kamer is basic, maar alles was aanwezig en het was schoon.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2022

Het was ok.
    • Driepersoonskamer

Wij hadden de kamer die gesitueerd was in de kelder. Bij aankomst bleek dat, in tegenstelling tot de boeking, de kamer geen airconditioning had. Er werd een mobiele airco tevoorschijn gehaald maar dit was geen airco maar een lucht ontvochtiger. Dit was dus wel even een tegenvaller. De badkamer was ook in slechte staat. De sanibrailleur van de wc lekte wat, de deuren van de douchecabine waren kapot en dit was opgelost met een douchegordijn. Er zijn dus wel wat verbeterpunten. We hebben de staat van de kamer geaccepteerd en toch een prima verblijf gehad.

De gastheer en gastvrouw zijn top. Vriendelijk en behulpzaam en je kan ook niet boos op ze worden. En dat zijn we dan ook niet. Het grote zwembad was ook dik in orde!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2021

De locatie is op zich goed, maar het onderhoud schiet echt tekort
    • Business Tweepersoonskamer

Slecht onderhouden. Bijna alles was wel kapot. Handgrepen op de kast zaten los, wc bril was kapot, bedjes bij het zwembad waren allemaal kapot, plastic stoelen en tafel zaten aan elkaar met duc tape, parasols bij het zwembad waren kapot

De kamer was schoon en het zwembad was heerlijk een goede plek om daarvandaan diverse uitstapjes te maken. Restaurants in de buurt waren top. Eigenaren waren echt schatten van mensen, kon je niet kwaad op worden.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2021

Absoluut geen aanrader
    • Driepersoonskamer

De prijs, veel te duur! Geen koffie / thee en koelkast op de kamer. Wel een gezamenlijke koelkast op de gang. Oncomfortabel bed. Het terrein was slecht onderhouden, sommige ligbedden aan het zwembad waren stuk, tuin slecht onderhouden (onkruid). De kamers waren erg gehorig! Slechte locatie, de weg is goed hoorbaar als je aan het zwembad ligt. Er is gratis parkeergelegenheid, maar deze is erg klein. Wij hebben de auto aan de overkant bij de supermarkt gezet.

De airconditioning en vriendelijke eigenaar.