2. anmeldelser av hoteller i Italia

9,5

• WiFi (gratis)

9,7

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 5

• Vurdert: 18. juli 2022

• Par
    • Bodde 6 netter
    • Innsendt fra mobil

O'Latterello var fantastisk, rent, fint og finest beliggenhet i Amalfi. Hver ettermiddag når vi kom tilbake på rommet så det ut til at vi akkurat hadde sjekket inn.Familiedrevet der alle var ekstremt hyggelig og imøtekommende. Mauritzio i særdeleshet ,som er en fantastisk service innstilt og hyggelig fyr. Vår bagasje ble hentet på busstasjonen og båret opp, de bar den også ned igjen da vi reiste kl6 om morgenen. Da vi likte utsikten så godt spurte vi om det var mulig å få ordnet en middag/ mat en kveld oppe på uteterassen der vi spiste frokost. Null problem og vi fikk laget mat etter ønske og hadde en fantastisk hyggelig kveld der opp. Mange nevner trappene som et minus, men seriøst: Vi trenger da litt trim når vi spiser og koser oss.Og utsikten når du kommer opp finner du ikke maken til i Amalfi

• Vurdert: 22. juli 2022

8,0
    «Amalfi en en pittoresk fantastisk by. Hotellet hadde fantastisk utsikt og personale»
    • Småbarnsfamilie
    • Bodde 3 netter

Ikke noe vi ikke likte men greit å ikke være mørkeredd når du skal gå hjem på kvelden.

Stedet er et familiedrevet B&B. Stedet ligger ganske høyt over byen med utsikt både over byen og de omkringliggende fjellene og er ikke tilgjengelig annet enn til fots. Vi ble møtt på kaien av to unge karer som bar koffertene våre opp til huset, Disse bar også koffertene ned til kaien når vi dro. Vi fikk også kort til byens heis slik at vi ikke måtte bestige alle trappene. Det er fortsatt et lite stykke å gå fra heisen bort til hotellet så du bør være god til beins. Ned fra hotellet var det bare sjarmerende å gå alle trapper og smale passasjer for å komme seg til sentrum. Vertskapet var utrolig imøtekommende og ga gjerne tips om turer og aktiviteter. Hotellet har en nydelig terrasse/hage der de dekker på til frokost. Du kan velge mellom Italiensk eller engelsk frokost. Italiensk er for de som liker nybakte søtsaker men du kunne gjerne be om en omelett, fruktsalat eller hva du måtte ønske. Min datter har cøliaki og de skaffet til veie både glutenfritt brød og kaker til henne. Rommene var små men hyggelige og rene.

• Vurdert: 8. september 2022

• Par
    • Innsendt fra mobil

Denne anmeldelsen inneholder ingen kommentarer.

Gjennomførte opphold i september 2022

• Vurdert: 31. juli 2022

• Vennegjeng
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Deluxe med sjøutsikt
    • Innsendt fra mobil

Denne anmeldelsen inneholder ingen kommentarer.

Viser 1 – 5