3. Hotelbeoordelingen: Lazio

7,3

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Onrustig vermoeiend
    • Economy Eenpersoonskamer

De muren zijn heel dun. Het constante gebonk en gerommel van schoonmakers, gasten, personeel. Ook schreeuwens Engelse dames op de gang waarbij geen enkel toezicht leek te zijn. Tot slot was het mattras oud en slecht.

De locatatie

• Beoordeeld op: 1 december 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hoort misschien bij de 'couleur locale' om elke dag naar voetbal te kijken, maar voor ons had dat niet gehoeven in het restaurant.

Het hotel is rustig gelegen, maar met alle grote bezienswaardigheden op wandelafstand. De kamer was prima in orde, maar vrij basic. We hadden geopteerd voor half pension, en dat is ons prima bevallen.

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Zeer spijtig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas is het gebouw gedateerd en de inrichting is enorm lelijk en smakeloos door bvb de ‘zelfgemaakte’ schilderijen in ‘het restaurant’. Je krijgt geen welkom op de kamer, zelfs geen mapje met uitleg over het hotel, ‘minibar’ (water, cola en bier), niks persoonlijke benadering of moeite wordt er gedaan. De badkamer van de ene kamer was enorm klein. 3m2?? En het uitzicht was verschrikkelijk. (Lelijke binnenkoer) Deze kamer was wel vernieuwd. De andere kamer was oud. De deur van de badkamer gaat niet toe. Je ziet onderaan het bad de schimmel en er hangt in het bad een koord voor eerste hulp maar dat kun je beter ook niet aanraken want dat is ook beschimmeld. Het eten in het restaurant is enorm weinig. Vb 2 gehaktballen voor 18€?? Als je een pizza nam, dan had je gelukkig wel voldoende. Ook leek de keuken geen enkele regel te volgen. Elke dag hebben we (1 van ons 4) de gerookte zalm genomen en telkens was het een andere hoeveelheid/combinatie. De gezelligheid in het restaurant is al moeilijk te vinden, vonden de serveersters van zondagavond er niet beter op om zichzelf cocktails in te schenken. Beschonken te komen roepen of alles naar wens was en dan de muziek een pak luider te zetten omdat ze zin hadden om te dansen? Mensen die ‘het restaurant’ binnenkwamen, waren hierdoor snel terug buiten. De ontbijtzaal mag ook wel eens onder handen genomen worden. De kasten zijn onderaan ook verrot en de richel rond het koffiezetapparaat is enorm vies. De muren zijn niet meer wit. En op de tafels liggen afgrijselijke foto’s onder glas ipv de gezellige tafellakens zoals op de site wordt getoond. Zeer spijtige ervaring. Je zou denken dat je goed zit bij vier sterren en de prijs die er bij hoort.

De ligging is een troef. Het ontvangst was ook veelbelovend.