3. Beoordelingen B&B en herberg: Campania

#23 van de 64 B&B's en herbergen in Agerola

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Rustig de Amalfikust ontdekken
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Heel vriendelijke gastheer, prima ontbijt voor Italiaanse normen. Gelegen in een schattig dorpje nabij de Amalfi kust, Amalfi en Positano zijn vlot bereikbaar met zowel bus als auto.

• Beoordeeld op: 6 september 2022

• Superior Driepersoonskamer

Prachtige ruime kamer, uitstekend bed, alles heel proper. Vriendelijke ontvangst door Antonio.

• Beoordeeld op: 24 september 2021

Prachtig pand en prima uitvalslocatie voor b.v. Path of the Gods.
    • Superior Driepersoonskamer

Locatie is niet heel geschikt voor bezoeken aan de Amalfi en Positano, maar aangezien autorijden en parkeren daar sowieso een drama is ben je toch aangewezen op het openbaar vervoer. Amalfi in 50min. met de bus, dus goed te doen. 't Is tenslotte vakantie :-). Parkeren op een nabijgelegen parkeerplaatsje, niet al te groot. Lang de straat is officieel met parkeerschijf (60 min.)

Prima locatie van waaruit we het 'path of the Gods' hebben gelopen van Bomerano naar Nocelle. Daar vandaan met de pendelbus (of met de taxi) naar Positano. Van daaruit met de boot naar Amalfi (€9 p.p.) en weer met de bus naar San Lazzaro. Goed te doen, als je er rustig te tijd voor neemt en op tijd start. Palazzo Lauritano is een prachtig gebouw met mooie kamers. San Lazzaro centrum is met 5 min. lopend te bereiken en daar zijn prima eet- en drinkgelegenheden. Wij hebben elke avond gegeten bij Ristorante Pizzeria Da Gigino. Prima eten voor niet te veel geld.

• Beoordeeld op: 2 november 2023

Viel tegen. Op de foto’s ziet het er uit als een mooi oud pand, maar wij hadden een gewone simpele kamer. Ver de bergen
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Ontbijt was slecht. Ontbijt was mogelijk tot 9:30, maar toen wij om 9:15 kwamen was er bijna niets mee.