3. Hotelbeoordelingen: Apulië

#1 van de 35 hotels in Gallipoli

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Uitmuntend!
    • Superior Suite

Alles! Super hosts, echt hele lieve broers die altijd beschikbaar waren voor vragen en tips! Prachtig paleis, mooi gerenoveerd. Super leuk dakterras. Schoon, heerlijk ontbijt. Midden in oude centrum. Niet nadenken of onderzoeken, gewoon boeken!

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Paradijs ❤️
    • Suite met Uitzicht op Zee

Alles perfect en meer dan dat, familie bedrijf met hart en ziel. Dit verblijf mag he niet overslaan.

Een pareltje 💜

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Tender loving care in een prachtige omgeving
    • Suite met Bubbelbad

De kleinschaligheid waardoor er veel aandacht . Buitengewoon goed georganiseerd . Enthousiaste zonen die vertellen over de historie van hun stads paleis

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

• Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Een geweldige ervaring om deel /vrienden te zijn van de familie. Erg persoonlijk op een lieve vriendelijke manier. En een heerlijke comfortabele, stille kamer met airco in hartje centrum.

• Beoordeeld op: 8 juli 2023

Dit wil je :) echt fantastisch
    • Superior Suite

Fantastisch een dikke 10 miss een 11 Het ontbijt is een feestje De kamer is prachtig En de familie is super lief, vriendelijk nix is teveel Ze boeken ook de strandjes en de restaurantjes Als je dat wil . Wij konden dat wel waarderen

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

Dit voelt echt als de perfecte vakantie!

Alles beviel :)

Alles, maar dan ook alles was perfect aan ons verblijf bij Pascaraymondo! De Palace, onze kamer (met zicht op zee en het bruisende centrum), het heerlijke ontbijt die met een glimlach werd opgediend in de prachtige eetzaal, de service, het dakterras, maar het meest fantastische aan ons verblijf was de familie zelf, waar moeder met haar 2 zoons zorgde voor een geweldig verblijf!

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

fantastische ervaring
    • Suite met Uitzicht op Zee

we hadden een nacht bijgeboekt en die tweede nacht sliepen we in de dakterraskamer. dat zijn heel wat trappen te doen. Dus dat is een beetje raar voor die prijs. Die kamer is bovendien klein en heeft geen buitenzicht. Het voordeel is wel dat je dan wel dat je onmiddellijk op het prachtig terras bent waar trouwens ook het ontbijt geserveerd wordt bij goed weer.

Het Unieke kader en vooral het super vriendelijke gezin dat het hotel uitbaat.

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Het toppunt van Gastvrijheid, midden in het gezellig centrum van Gallilopi
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het was een geweldige ervaring m.b.t. Gastvrijheid. De vader, moeder en de zonen Giuseppe n Fernando runnen Palace Suite Pascaraymondo op een zeer gastvrije wijze. Nadat we de auto in de nieuwstad bij hun parkeergarage hadden geparkeerd werden we met de auto naar de Palace gebracht. Na een rondleiding door Palace Suite Pascaraymomdo konden we genieten van onze prachtige kamer (Le Librerie Suite). De Palace is centraal gelegen in de oude binnenstad. Het is een echte beleving om hier te overnachten. Het ontbijt kon je de dag ervoor bestellen en werd in ons geval op het dakterras geserveerd. De “Mum” van de familie maakt ‘s ochtends de lekkerste super verse lekkernijen voor het ontbijt.absoluut het proberen waard. Giuseppe heeft beide avonden het restaurant voor ons gereserveerd. Wij hebben gegeten bij Amu Fis en La Puritate waren beiden zeer goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

Heerlijk genoten van het oude Gallipoli én van de passie van Giuseppe en Fernando om hun gasten te verwennen

Nothing

prachtige authentieke accommodatie, midden in het oude Gallipoli, met een fenomenaal uitzicht vanaf het heerlijke dakterras. De familie (Pa, Ma en 2 zonen) runnen deze B&B/Hotel met veel passie en staan altijd klaar voor de gasten. Het uitgebreide ontbijt was heerlijk en zeer divers, incl. enkele typische locale lekkernijen die Mama zelf maakt.

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

• Superior Suite

Het ontbijt was super, alles vers, zelfs verse ricotta mogen proeven. Zeer gastvrij gezin dat je meteen thuis doet voelen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2022

Absoluut een aanrader!!!

Niets, helemaal niets!!!

Wat als eerste opviel, was de enorme behulpzaamheid van de beide zonen van het gezin dat het palazzo bestiert. Niets maar dan ook werkelijk niets was te veel. Ze hebben ons heel goed geholpen met de parkeerplaats aan de rand van het historisch centrum en kwamen ons zelfs helpen met onze bagage. Verder vertelden ze uitgebreid over het palazzo dat prachtig is gerenoveerd. We hadden de suite met balkon, een geweldige en ruime kamer met een top badkamer. Het ontbijt was uitstekend door de moeder van het gezin met liefde klaargemaakt! Het palazzo ligt midden in het historisch centrum maar je hebt geen enkele geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 31 mei 2022

fantastisch!

niets

De service was uitstekend, niets was te veel gevraagd. de ligging is prima, overal dichtbij. de sfeer in het hotel is geweldig, het is zeer sfeervol ingericht. de kamer was prima het ontbijt was heerlijk. kortom een fantastisch verblijf.

• Beoordeeld op: 17 mei 2022

gastvrij

terras

• Beoordeeld op: 4 november 2021

Heerlijk verblijf, gastvrij onthaald.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Je kunt hier het best permanent blijven wonen.

Geweldig om hier te kunnen overnachten in een heerlijke omgeving met veel kunst aan de muren. De kamer was erg mooi en het dagelijks ontbijt was heerlijk. Heerlijk om zo gastvrij ontvangen te worden, geen moeite was teveel. Dank!

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 4 oktober 2021

Uitzonderlijk goed!
    • Suite met Terras

Prachtige accommodatie en locatie. Dit paleisje wordt gerund door twee broers en hun moeder. Wij boeken wel vaker iets via Booking met hoge waarderingen, maar deze mate van gastvrijheid was wel heel bijzonder. De familie is super behulpzaam en aardig. Absoluut een 10 waard!

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Volledig boven verwachting
    • Suite met Terras

Niets. Volledig boven verwachting.

Het palazzo is prachtig gerenoveerd. Maar de vriendelijkheid en attentie van de eigenaren was voortreffelijk. Niets was teveel. Heerlijk ontbijt op het dakterras. Zelfs ons probleem met de het autoverhuur bedrijf hebben ze geprobeerd op te lossen door bijna een uur te telefoneren.

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

• Beoordeeld op: 24 april 2022