3. Hotelbeoordelingen: Sicilië

Beoordelingen over Porta delle Botteghelle

Via Serisso 31, 91100 Trapani, Italië

#24 van de 24 hotels in Trapani

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Perfect verblijf om Trapani te ontdekken.
    • Economy Tweepersoonskamer

Gewoon boeken. Even goed kijken als je met de auto bent wat de rode en gele zone is. Je hebt dat aan het begin van de hoofdstraat. Maar beter is om door te rijden naar het einde en daar is ook een gele zone, daar kun je eenvoudiger en goedkoper parkeren.

Wij gebruikt dit hotel voor 1 nacht tijdens onze ontdekking van het eiland. Was voor ons een perfecte locatie,midden in het centrum waar je alles kon bezichtigen en in de avond heerlijk eten. We kregen een upgrade kamer. De dame aan de receptie en ontbijt moet ik de complimenten geven voor hun hulp, enthousiasme.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Tophotel op een toplocatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het enige kleine minpuntje voor mij persoonlijk was dat de matras een beetje te hard was, maar dat ligt bij iedereen anders natuurlijk.

Een gezellig hotelletje, gelegen in het historisch centrum en in mijn ogen het beste straatje van Trapani om te logeren. Er komt zeer weinig verkeer en toeristen door en je kijkt langs 2 kanten naar de zee vanuit dit zeer nette straatje. De nette kamers kijken uit op deze straat. Je logeert vlakbij de autovrije hoofdstraat met terrasjes waar de toeristen komen en in de buurt bevinden zich ook gelegenheden waar de lokale bevolking uit eten gaat. Het ligt ook dicht bij de haven waar je de boot kan nemen naar de eilanden om te fietsen en te wandelen, we hebben Favignana gedaan met een e-bike en Levante om te wandelen. In Trapani nog 2 x een e-bike gehuurd om naar de zoutpannen te gaan en de grotta mangiapane. Het middeleeuws dorpje Erice is makkelijk met de bus of kabelbaan te bereiken en Segesta met Griekse tempel en amfitheater zijn ook met de bus bereikbaar. Je kan je daar dus makkelijk een week amuseren zonder auto te huren. In het hotel helpen ze met veel plezier om je te informeren of te helpen. Met het ontbijtbuffet heb je keuze om op z’n Italiaans met taart en koekjes te ontbijten, maar er zijn ook croissants, brood, kaas, charcuterie, confituur, ontbijtgranen, yoghurt, fruit, fruitsappen,…en lekker cappuccino. Alle personeel is enorm vriendelijk, we voelden er ons 100% thuis. Dankjewel dus voor ons mooie verblijf daar.

• Beoordeeld op: 10 mei 2022

⁹ Overnachting tijdens rondreis
    • Appartement

De stad Trapani heeft een systeem, ALLE auto's in het historisch centrum moeten verwijderd zijn tussen 5.30 en 8.00 in de morgen. Dan maken ze de straten schoon. Sta je er nog, dan verwijderen ze je auto plus een boete van €80. Waar laat je je auto??.?? Het hotel[niet hun schuld) zou een regeling moeten kunnen treffen hiervoor. Mijn man kan slecht lopen, heeft invalidekaart, zelfs DAN geldt de regel, heel apart.

Hotel, lokatie, personeel, kamers, ontbijt... Eigenlijk ALLES

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Als het schoon was geweest was het een aangenaam verblijf geweest
    • Superior Tweepersoonskamer

De badkamer was niet zo schoon bij aankomst. Poep op toilet. Schimmel bij douchewand. Oud matras met veren. Dit is direct een eerste indruk. Dat was met schoonmaken of een andere kamer niet veranderd.

Locatie. Erg rustig en dicht bij leuke straatjes. Mooie authentieke vloer en plafond.

• Beoordeeld op: 7 juni 2022

Uitstekende ligging, vriendelijk personeel.
    • Driepersoonskamer

Van de 4 nachten die we er verbleven, is er daags nadien slechts 1 keer (eerste nacht) personeel langsgeweest om de lakens op te maken of te verversen en de handdoeken te vernieuwen. We waren zelf aanwezig in het hotel tussen 14u en 16u door het warme weer. Is het toen net dat ze wilden langskomen en dus niet konden? Geen idee, maar beetje vreemd. Het ontbijt was wat aan de magere kant, maar dat is begrijpbaar in een kleiner hotel. Na 8u waren er wel vaak al dingen leeg. Aanvullen moest telkens gevraagd worden. Ook voor borden en glazen. Het personeel was opnieuw wel super vriendelijk.

Uitstekende ligging en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte uitleg van alles in het Engels.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022