3. Beoordelingen vakantiewoningen: Toscane

Beoordelingen over Quercia Al Poggio

Strada Di Quercia Al Poggio 4, 50021 Barberino di Val dʼElsa, Italië

• Beoordeeld op: 1 augustus 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Dat je niets kon eten of drinken op locatie. De supermarkt was verr rijden en dat maakt het een gemis.

De locatie, de opzet van het complex, de rust en vooral het prachtige uitzicht. Het is echt een oase van rust bovenop een berg.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2022

• Appartement met 3 Slaapkamers

Naar ons gevoel hadden wij het minste appartement, appartement 3 kan echt wel een opknapbeurt gebruiken. Het is erg klein, ouderwets ingericht en er was ook geen airco, hierdoor hebben wij echt wel heel slecht geslapen. De weg naar het verblijf is ook niet mals. Onze auto had heel vaak moeite om de steile wegen op te rijden in de kiezelsteentjes, het bracht ook enorm veel stof met zich mee waardoor onze auto één grote stofwolk werd.

De absolute topper van dit verblijf is toch wel het zwembad met prachtig uitzicht op de Toscaanse heuvels. Bij de appartementen was ook een idyllisch terrasje dat ook uitgaf op dit unieke landschap. Het personeel is heel erg vriendelijk en staat ook echt voor je klaar, Maria is een echte topper! Tijdens het verblijf konden we genieten van een 'wine tasting' op het domein zelf, zeer boeiend en leuk!